2 6 0 7.08.2023Brodka, Król, Igo, Miuosh i Tymbark w nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”Marka Tymbark powraca z nową aranżacją utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Tym razem przebój Skaldów wzięli na warsztat Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Teledysk powstał z wykorzystaniem AI.
0 1 0 7.08.2023TikTok dostosowuje się do ustawy o usługach cyfrowych (DSA)TikTok opublikował raport z postępów prac nad zgodnością z ustawą o usługach cyfrowych na terenie UE, która zacznie obowiązywać od 28 sierpnia. Użytkownicy będą mieli więcej możliwości zgłaszania niepożądanych treści. Osoby w wieku 13–17 lat z UE nie będą widzieć na platformie spersonalizowanych reklam.
0 1 0 7.08.2023Pinterest i Httpool by Aleph nawiązały międzynarodowe partnerstwo31 lipca Httpool by Aleph, globalny dostawca reklamy cyfrowej działający w ponad 50 krajach (w tym Polsce) ogłosił międzynarodową współpracę handlową z Pinterestem.
0 3 0 6.08.2023Czy długi należy oddawać? – wnioski z raportu „Moralność finansowa Polaków”89 proc. Polaków uważa, że oddawanie długów jest zawsze obowiązkiem moralnym. Jednocześnie ponad połowa znajduje usprawiedliwienia dla przepisywania majątku na rodzinę, a także częstej zmiany rachunków bankowych, by uciec przed wierzycielem lub komornikiem.
0 1 0 6.08.2023ZPC Otmuchów wybrał Grupę FLPR do obsługi marki CosbyGrupa FLPR z Wrocławia wygrała przetarg na obsługę marketingową marki Cosby. To jeden z brandów dystrybutora słodyczy ZPC Otmuchów.
1 4 0 6.08.2023Kamil Grosicki ambasadorem Am Am KebabPiłkarz Kamil Grosicki od czerwca związany jest z marką sieci franczyzowej Am Am Kebab. Kapitan Pogoni Szczecin został twarzą kampanii „Skrzydłowy biznes”. Stworzył także dla sieci autorskie danie Turbo Box.
0 1 0 6.08.2023Natalia Maliszewska nową ambasadorką marki 4FDo grona ambasadorów sportowych 4F dołączyła Natalia Maliszewska. To jedna z najbardziej utytułowanych łyżwiarek szybkich: mistrzyni Europy, wicemistrzyni świata i triumfatorka Pucharu Świata w short tracku.
0 1 0 6.08.2023Dział strategii kluczowy dla firm – „2023 Chief Strategy Officer Survey” DeloitteDynamiczne zmiany w światowej gospodarce wzmacniają w biznesie pozycję liderów ds. strategii. Na znaczeniu zyskują nie tylko ich kompetencje, ale również umiejętność dostosowania kierunków rozwoju przedsiębiorstwa do zmieniającego się otoczenia. Tak wynika z raportu „2023 Chief Strategy Officer Survey”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 3.08.2023Kreatywność kluczowym czynnikiem rozwoju – raport Deloitte „Global Marketing Trends 2023”Dla kondycji przedsiębiorstwa istotna będzie skłonność do korzystania z kreatywnych rozwiązań oraz umiejętność zastosowania cyfrowych narzędzi. Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
0 7 0 3.08.2023Od żartu na prima aprilis do serii stymulatorów Oh Yes!Marka biżuterii Yes zamienia primaaprilisowy żart w realne działania. W sierpniu wprowadza do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek Oh Yes!