0 1 0 0 0 20.10.2010Promocja nowych sklepów Marks & Spencer w PolsceMarks & Spencer rozpoczął kampanię promującą otwarcie swych nowych sklepów w Warszawie oraz Jeleniej Górze. Kampania obejmuje lokalne działania w prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 20.10.2010Motywacja z wartością dodanąW ofercie Sodexo Motivation Solutions pojawiły się kupony i karty podarunkowe. Poza wartością nominalną gwarantują one również dostęp do ofert specjalnych oraz upoważniają do promocji i zniżek, nawet do 30 proc. w sklepach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 20.10.2010Konkurs firmy Kamis „Kolory i smaki kuchni świata”Na portalu społecznościowym Facebook w profilu „Kamis – życie ze smakiem!” rozpoczął się konkurs „Kolory i smaki kuchni świata”. Uczestnicy mogą umieszczać zdjęcia potraw przyprawionych jedną z mieszanek Kamis, a fani strony – oddawać głosy na najbardziej atrakcyjną ich zdaniem potrawę.
0 1 0 0 0 20.10.2010Badanie efektywności reklamy w Internecie za pomocą NetEffectInteraktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadza do swojej oferty nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie. Badanie NetEffect, dzięki połączeniu dwóch typów danych (pochodzących z pasywnego pomiaru kontaktu z reklamą oraz danych deklaratywnych), dostarcza kompleksowych informacji o efektywności działań reklamowych w Sieci.
0 1 0 0 0 20.10.2010Charytatywna przerwa w komunikacjiPierwszego października zaczęła się globalna kampania Communication Shutdown (Przerwa w komunikacji). Jej cele to szerzenie świadomości społecznej na temat autyzmu i problemów z komunikacją, jakich doświadczają dotknięte nim osoby, a także zbieranie środków na rzecz tej grupy niepełnosprawnych.
0 1 0 0 0 20.10.201012. edycja kampanii „Podaruj dzieciom słońce”We wrześniu rozpoczęła się kampania produktów Procter & Gamble objętych akcją „Podaruj dzieciom słońce”. Tegoroczna, 12. edycja kampanii opiera się na idei kreatywnej „Produkty, które działają nawet gdy się skończą”.
0 1 0 0 0 20.10.2010Agencja Pro Duct BBF dla FuldyW ramach współpracy z producentem opon samochodowych Fulda agencja marketingu bezpośredniego Pro Duct BBF przygotowała oprawę graficzną jego najnowszej kampanii zimowej.
0 1 0 0 0 20.10.2010Rusza Akademia Wiedzy HoopTrenerzy firmy Hoop Polska zainaugurowali dziś działalność Akademii Wiedzy Hoop. Studenci oraz absolwenci uczelni wyższych w Poznaniu, Bielsku Podlaskim oraz Łodzi poznają zagadnienia związane z marketingiem i różnymi obszarami funkcjonowania firmy.
0 1 0 0 0 20.10.2010Rekrutacje do pracy, praktyk oraz uczelni na Targach KarieryJuż po raz kolejny w Krakowie pod koniec października (26.10) odbędą się Targi Kariery. Wydarzenie organizowane jest jest przede wszystkim z myślą o młodych, wykształconych osobach wkraczających na rynek pracy. Jednocześnie obecne na targach uczelnie przedstawią oferty edukacyjne z Europy i innych zakątków świata.
0 1 0 0 0 20.10.2010Król jest nagi na FacebookuZakończył się konkurs „Król jest nagi”, organizowany na Facebooku przez markę Sobieski. Założeniem konkursu było zaprojektowanie przez fanów oficjalnego „zimowego kartonika” wódki.