Espresso

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Na Śląsku powstaje przewodnik „PR, czyli co?”

Katowicka agencja Prime PR wraz z Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach oraz redakcją Polski Dziennika Zachodniego rozpoczyna projekt edukacyjny „PR, czyli co?” skierowany do przedsiębiorców. Od marca do maja 2009 roku powstanie trzyczęściowy przewodnik przygotowany w formie pytań i odpowiedzi wyjaśniający rolę i znaczenie public relations w biznesie. Pierwsza część przewodnika trafi w ręce członków Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach w poniedziałek 23 marca 2009.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Agencja Allegro obsługiwała wizytę Zastępcy Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej

Agencja Allegro realizowała działania public relations przy okazji organizacji I Forum Transatlantyckiego 2009 w Warszawie. Wśród gości Forum byli m.in. Zastępca Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej Jean-Francois Bureau, a także Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski, Minister Obrony Narodowej Bogusław Klich czy Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego Gen. Franciszek Gągor.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Kobiety dobre na recesję (Economist)

Hello, girls, "Economist", 12.03.09

W jaki sposób przetrwać albo nawet zyskać w ekonomicznym dołku? Zintensyfikować działania marketingowe skierowane do kobiet - brzmi jedna z oryginalniejszych odpowiedzi. Przemawia za nią kilka przesłanek: kobiety podejmują większość decyzji zakupowych, fala zwolnień, przynajmniej w USA, dotyczy na razie typowo męskich sektorów gospodarki, kobiety są bardziej podatne na wpływ marketingu szeptanego i same chętniej go stosują, wreszcie - są bardziej lojalnymi klientami.

Economist opisuje kilka kampanii skierowanych do kobiet z ostatnich miesięcy; wśród przykładów min. Frito-Lay, McDonald's i Citibank.

Poprzednie Następne