1 1 0 0 0 29.10.2010Kampania wadowickich kremówek papieskich (wideo)3 listopada rozpoczyna się kampania reklamowa produktu Wadowickie Kremówki Papieskie marki Gellwe. Kampanii będzie towarzyszyło uruchomienie nowego serwisu gellwe.pl.
0 1 0 0 0 29.10.2010Kolejna odsłona czeskiej legendy już na FacebookuCo ma wspólnego imprezowy zabijač z popivkowym mordulcem? Co sprawiło, że cesky Drevny Kocur nabawił się guza? I wreszcie – co ukoiło jego zszargane nerwy? Odpowiedź na te tajemnicze pytania pojawi się w kolejnym, przedostatnim już odcinku czeskiej legendy, która zachęca do spróbowania piwa Budweiser.
0 1 0 0 0 28.10.2010Hypermedia Isobar przechodzi globalny rebrandingAgencje wchodzące w skład sieci Isobar (Aegis Media) przechodzą globalny rebranding, który ma służyć ujednoliceniu struktury i utworzeniu jednorodnej sieci. Hypermedia od 28 października zmienia nazwę na Hypermedia Isobar. Rebranding ma ułatwić sieciową obsługę klientów, a także starty w sieciowych przetargach.
0 1 0 0 0 28.10.2010„A Ty… co robisz?” – konkurs marki Converse22 października rozpoczął się konkurs internetowy pod hasłem „Converse – A Ty… co robisz?”. Przygotował go dom mediowy PRO Media House na zlecenie AmerSport Sp. z o.o., wyłącznego dystrybutora produktów marki Converse na polskim rynku.
0 1 0 0 0 28.10.201010 kolejnych multipleksów HeliosNowe, wielosalowe kina Helios mają powstać w centrach handlowych w Warszawie, Lublinie, Szczecinie, Inowrocławiu, Rzeszowie, Przemyślu, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu, Jaworznie oraz Jastrzębiu-Zdroju. Zgodnie z planami opartymi na porozumieniach podpisanych z partnerami Centrum Filmowego Helios, nowe multipleksy zostaną udostępnione widzom do końca 2014 r.
0 1 0 0 0 28.10.2010Nowe narzędzie monitoringu mediów społecznościowychInteractive Intelligence (kod Nasdaq: ININ) oraz Buzzient podpisały umowę o współpracy w celu stworzenia zintegrowanego rozwiązania do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 28.10.2010Polskapresse szkoli młodych redaktorów i krzewi czytelnictwo gazetJutro rozpocznie się program edukacyjny Polskapresse pod nazwą Junior Media. Skierowany do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, ma zachęcić młodych ludzi do czytania gazet oraz przybliżyć im świat mediów.
0 2 0 0 0 28.10.2010Kampania edukacyjno-wizerunkowa Vademecum JuniorW stu warszawskich przedszkolach prowadzone są działania w ramach akcji edukacyjno-wizerunkowej marki Vademecum Junior z portfolio Henkel Polska.
0 1 0 0 0 28.10.2010Eskadra Publica dla YoskineOrganizacją konferencji prasowej z udziałem m.in. Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak rozpoczęła się współpraca agencji PR Eskadra Publica z Yoskine – marką firmy DAX Cosmetics.
1 1 0 0 0 28.10.2010Mitsubishi ASX w odsłonie SchulzaProducent samochodów Mitsubishi zlecił agencji Schulz Brand Friendly stworzenie kampanii ATL dla najnowszego modelu ASX.