0 1 0 0 0 19.03.2009Na Śląsku powstaje przewodnik „PR, czyli co?”Katowicka agencja Prime PR wraz z Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach oraz redakcją Polski Dziennika Zachodniego rozpoczyna projekt edukacyjny „PR, czyli co?” skierowany do przedsiębiorców. Od marca do maja 2009 roku powstanie trzyczęściowy przewodnik przygotowany w formie pytań i odpowiedzi wyjaśniający rolę i znaczenie public relations w biznesie. Pierwsza część przewodnika trafi w ręce członków Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach w poniedziałek 23 marca 2009.
0 1 0 0 0 19.03.2009Agencja Allegro obsługiwała wizytę Zastępcy Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji PublicznejAgencja Allegro realizowała działania public relations przy okazji organizacji I Forum Transatlantyckiego 2009 w Warszawie. Wśród gości Forum byli m.in. Zastępca Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej Jean-Francois Bureau, a także Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski, Minister Obrony Narodowej Bogusław Klich czy Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego Gen. Franciszek Gągor.
0 1 0 0 0 19.03.2009Agencja CzteryCzwarte dla UCB PharmaAgencja CzteryCzwarte przygotowała dla UCB Pharma nowe materiały BTL, związane z odświeżeniem wizerunku marki Otrex 600
0 1 0 0 0 19.03.2009InPost wybrał Mindshare PolskaInPost zakończył przetarg na obsługę medialną kampanii skierowanej do sektora e-commerce. Za planowanie i wybór mediów oraz doradztwo strategiczne będzie odpowiedzialny Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 19.03.2009Momentum Worldwide: Kierunek PhygitalAgencja Momentum Worldwide uruchomiła nowe kanały komunikacji z klientami i otoczeniem zgodnie z głoszoną przez siebie ideą Phygital. W marcu zostały uruchomione blogi, mikroblogi oraz otwarta grupa dyskusyjna na temat marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 19.03.2009Kobiety dobre na recesję (Economist)Hello, girls, "Economist", 12.03.09W jaki sposób przetrwać albo nawet zyskać w ekonomicznym dołku? Zintensyfikować działania marketingowe skierowane do kobiet - brzmi jedna z oryginalniejszych odpowiedzi. Przemawia za nią kilka przesłanek: kobiety podejmują większość decyzji zakupowych, fala zwolnień, przynajmniej w USA, dotyczy na razie typowo męskich sektorów gospodarki, kobiety są bardziej podatne na wpływ marketingu szeptanego i same chętniej go stosują, wreszcie - są bardziej lojalnymi klientami.Economist opisuje kilka kampanii skierowanych do kobiet z ostatnich miesięcy; wśród przykładów min. Frito-Lay, McDonald's i Citibank.
0 1 0 0 0 19.03.2009III Ogólnopolska Konferencja Fitness & Sport Marketing8 maja br. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się III Ogólnopolska Konferencja Fitness & Sport Marketing, organizowana przez Sport & Business Foundation oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.
0 1 0 0 0 19.03.2009Dragon Rouge zaprasza na wiosenny cykl seminariówAgencja Dragon Rouge zaprasza na wiosenny cykl seminariów. Pierwsze z nich - „Marki Luksusowe”, odbędzie się już 23 marca, a jego słuchacze dowiedzą się między innymi, jak powstają i jak są zarządzane ponadczasowe marki luksusowe oraz poznają tajniki ich kodów wizualnych. Dowiedzą się także, czego od marek luksusowych mogą nauczyć się marki masowe.
0 1 0 0 0 19.03.2009Perlan Technologies Polska wdraża system CRM update.sevenFirma Perlan Technologies – dostawca urządzeń i rozwiązań do przeprowadzania analiz chemicznych – zakończyła projekt wdrożenia systemu CRM update.seven w działach sprzedaży i serwisu. Dostawcą oprogramowania i usług jest firma update CRM Sp. z o.o..
0 1 0 0 0 19.03.2009Media Concept dla piwa TatraW marcu ruszyła zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Media Concept, kampania reklamowa OOH piwa Tatra.