0 1 0 0 0 2.11.2010AtomClick promuje ofertę świątecznąAtomClick, dział interaktywny IQ Marketing, rozpoczął promocję swoich usług przed nadchodzącymi świętami. W ramach akcji promocyjnej powstała strona www.swietatuztuz.pl, która ma zachęcić klientów do wysyłki interaktywnych kartek świątecznych.
1 1 0 0 0 2.11.2010Rusza kampania żelazek Bosch SensorSecure (wideo)Pod hasłem „Moc w parze z bezpieczeństwem” rusza jesienno-zimowa kampania promocyjna żelazek marki Bosch z systemem SensorSecure.
0 1 0 0 0 2.11.2010SARE publikuje coroczny raportSARE po raz siódmy publikuje raport z badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Jego celem jest poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej oraz ukazanie zmian, jakie zachodzą w tej materii na przestrzeni lat.
0 1 0 0 0 2.11.2010Wielkoformatowa akcja „Akuna pomaga”Na nośnikach sieci Motorway 12 x 4 m, należącej do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Akuna pomaga”. Akcja ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 2.11.2010Monitoring mediów w telefoniePress-Service Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów.
1 1 0 0 0 2.11.2010Siemens na YouTube i z LU GOSiemens na potrzeby jesiennej promocji marki wykorzystuje serwis YouTube oraz popularne ciastka Lu Go!
0 1 0 0 0 2.11.2010Smartcat w trosce o zdrowie dzieciAgencja reklamowa Smartcat koordynatorem ogólnopolskiego programu edukacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.
1 1 0 0 0 29.10.2010Nowa kampania serów Warmia (wideo)1 listopada w 35 stacjach telewizyjnych rozpocznie się emisja nowego, 30-sekundowego spotu promującego gamę serów żółtych Warmia. W spocie „Rodzinka” ukazana jest rodzina serów żółtych Warmia, które jako bohaterowie-narratorzy opowiadają o swoich walorach i różnorodnych sposobach podania. Towarzyszą temu gry słowne i apetyczne foodshoty. Od 8 listopada w stacjach telewizyjnych emitowany będzie również spot 15-sekundowy.
0 1 0 0 0 29.10.2010Lava Group zaprasza klientówPrezentacja świątecznej oferty upominków biznesowych, pokaz najnowszych technologii znakowania produktów i wykłady poświęcone roli prezentów w strategii marketingowej firmy – to główne atrakcje imprezy organizowanej w Warszawie przez Lava Group. Spotkanie jest okazją do zamówienia upominków dla kontrahentów czy klientów. Korzysta z niej już kilka tysięcy firm z całej Polski.
0 1 0 0 0 29.10.2010Gadu-Gadu wkręca na HalloweenZ okazji Haloween GG ożywiło postać Chudego – rysunkowego szkieletu o upiornym wyglądzie. Mroczna zabawa na komunikatorze to pojawiające się nagle na całym ekranie postacie, animacje oraz przerażające dźwięki – wszystko w celu zaskoczenia użytkownika