0 1 0 0 0 3.11.2010Ewa Goliszewska w MuratorzeEwa Goliszewska, która objęła w strukturach reklamowych Muratora S.A. stanowisko dyrektora ds. promocji, będzie odpowiadała za komunikację B2B biur reklamy, organizację imprez i wiele innych aktywności wspierających funkcjonowanie komórek reklamowych wydawnictwa.
1 1 0 0 0 3.11.2010Rusza kampania promująca związki partnerskie (wideo)Ruszyła kampania społeczna „Miłość nie wyklucza” przygotowana przez Stowarzyszenie Otwarte Forum. To pierwsza w Polsce kampania społeczna na temat związków partnerskich, mająca zwrócić uwagę na brak w polskim prawie uregulowań dotyczących związków osób tej samej płci.
1 1 0 0 0 3.11.2010Biuro Podróży Reklamy dla Centrum Nauki Kopernik (wideo)Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy przygotowała spot dla Samsung Electronics Polska, z okazji otwarcia warszawskiego Centrum Nauki Kopernik.
0 1 0 0 0 3.11.2010Agencja 9.90 PR z Capgemini PolskaAgencja 9.90 Public Relations nawiązała współpracę z Capgemini Polska – jedną z najprężniej rozwijających się firm sektora telekomunikacyjnego, finansowego oraz energetycznego na świecie. Agencja organizuje otwarcie nowej siedziby firmy.
1 1 0 0 0 3.11.2010Hipnoza w wydaniu klubowym (wideo)3 listopada ruszyła kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii. Klienci, którzy z niej skorzystają, po aktywacji usług otrzymają bon podarunkowy o wartości nawet 100 zł. Ofertę wspiera reklama, w której Tomasz Kot występuje jako didżej grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike.
0 1 0 0 0 3.11.2010Novimedia w grupie Zwierciadło19 października 2010 roku agencja specjalizująca się w custom i content publishingu Novimedia została częścią Wydawnictwa Zwierciadło.
0 1 0 0 0 3.11.2010Comm Start wspiera fiński koncern na rynku polskimAgencja Comm Start pracuje dla Itella Information – europejskiego lidera administracji finansowej i e-fakturowania, pochodzące z Finlandii.
0 1 0 0 0 3.11.2010Rusza kampania społeczna Soft ToysIKEA Kraków ruszyła z kolejną edycją globalnej kampanii społecznej – Soft Toys. Krakowski sklep chce udowodnić, że „1 euro to majątek” i zachęcić swoich klientów by w okresie od 2 listopada do 24 grudnia okazali swoje wsparcie najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez zakup pluszowych zabawek.
0 1 0 0 0 3.11.2010Adv.pl podnosi standard Augmented RealityAgencja interaktywna Adv.pl wraz ze swoim francuskim partnerem Total Immersion promuje wyższy standard technologii Augemneted Reality, wprowadzając znak jakości AR+.
1 1 0 0 0 3.11.2010Brandcomm promuje gęsinę (wideo)3 listopada rozpoczyna się ogólnopolska kampania poświęcona promocji mięsa gęsiego, przygotowana przez agencję reklamową Brandcomm,