0 1 0 0 0 8.11.2010Przytul Pajacyka piątego grudnia5 grudnia w samo południe, w 5 miastach – Krakowie, Warszawie, Toruniu, Poznaniu i Wrocławiu – spotkają się przytulacze całego świata. Organizator happeningu, agencja PR OmniPro wspiera Polską Akcję Humanitarną i Świąteczny Stół Pajacyka.
0 1 0 0 0 8.11.2010Konsumenci mówią: sprawdzamKonsumenci oczekują większej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchem dostaw firm, wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
0 1 0 0 0 8.11.2010InPost zadaje zagadkiRuszyła akcja „Paczkozagadka - zgadnij co kryje w sobie wirtualne pudełko”. Ponad 173 tysiące fanów firmowej strony Paczkomaty 24/7 na Facebook.com stanęło do kolejnej rywalizacji o cenne nagrody. Paczkozagadka – najnowszy konkurs InPost – jest kontynuacją cieszącego się dużym zainteresowaniem Paczkobrania. Tym razem użytkownicy portalu będą odgadywać zawartość e-paczek.
0 1 0 0 0 8.11.2010Ruszyła nowa kampania wizerunkowa AntyradiaAntyradio to stacja dla odbiorców ceniących sobie muzykę rockową – od klasyki po najnowsze utwory tego gatunku. Tę wizję ma komunikować najnowsza kampania wizerunkowa pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. Do jej przeprowadzenia zaplanowano wykorzystanie outdooru, prasy i Internetu.
0 1 0 0 0 8.11.2010Pepsi szuka młodych talentówPepsi i Mofilm rozpoczynają ambitny projekt o nazwie „Pepsi Films”, w ramach którego zostanie wyłoniona grupa młodych i utalentowanych twórców filmowych z całego świata. Pepsi poprzez swoje międzynarodowe kontakty oraz zasięg, umożliwi im dalszy rozwój kariery.
0 1 0 0 0 7.11.2010„Ogilvy. Król Madison Avenue”To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej Ogilvy & Mather, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej.
1 1 0 0 0 5.11.2010Rusza świąteczna kampania promocyjna telewizji n (wideo)5 listopada rozpocznie się świąteczna kampania promocyjna telewizji nowej generacji n. Hasło przewodnie akcji to: „Relaks jak się patrzy”.
0 1 0 0 0 5.11.2010„Super Express” notuje wzrost sprzedażyWedług wrześniowych danych ZKDP, „Super Express” jako jedyny dziennik ogólnopolski odnotował wzrost sprzedaży ogółem w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim (wzrost o 0,4%).
0 1 0 0 0 5.11.2010Ruszyła II część kampanii „Kultura się liczy!”Narodowe Centrum Kultury rozpoczęło II etap kampanii społecznej „Kultura się liczy!”. Tym razem organizatorzy koncentrują się na dynamicznych zmianach na mapie inwestycji kulturalnych w Polsce oraz ich znaczeniu dla gospodarki i rozwoju społecznego.
0 1 0 0 0 5.11.2010W Biurze Reklamy Muratora utworzono stanowisko dyrektora działu agencyjnegoOd listopada Dział Agencyjny w Biurze Reklamy Muratora SA jest zarządzany przez Annę Białobrzeską, dyrektora działu.