1 1 0 0 0 9.11.2010Hand Made ponownie dla marki Hepatil (wideo)Agencja Hand Made jest autorem najnowszej kampanii reklamowej suplementu diety Hepatil firmy Teva. Współpraca jest efektem wygranego przez agencję przetargu. Obie firmy pracowały ze sobą już wcześniej, przy okazji poprzedniej kampanii marki Hepatil.
0 1 0 0 0 9.11.2010Doradcy ds. public relations walczą o dobre imię branżyNa kilka dni przed nasileniem kampanii samorządowej rozpoczął działalność serwis Czarnapolityka.pl. Zadaniem nowego portalu będzie monitorowanie negatywnych opinii polityków, znanych osobistości na temat public relations. Twórcy serwisu liczą, że stanie się on dobrą platformą wspierającą odzyskiwanie dobrego wizerunku branży PR.
1 1 0 0 0 8.11.2010PLL LOT przypomina o środowych promocjach (wideo)Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły specjalną promocję, w ramach której konsumenci w każdą środę będą mogli kupić bilety lotnicze aż do 50% taniej. Kampanię promującą tę ofertę przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, która wygrała przetarg na opracowanie całościowej koncepcji komunikacji dla nowej promocji przewoźnika.
1 1 0 0 0 8.11.2010Hand Made wprowadza 7 Zbóż Men (wideo)Agencja Hand Made przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy jogurt Bakomy – 7 Zbóż Men. Kampania w telewizji trwa od 1 listopada.
1 1 0 0 0 8.11.2010Grey z nową kampanią Pantene Pro-V (wideo)Rozpoczęła się kampania produktów Pantene Pro-V z linii Lekkie i Mocne, której twarzą jest Alicja Bachleda-Curuś.
0 1 0 0 0 8.11.2010Agencja 6ix WoMM rekrutuje 1500 liderów opinii dla Power BalanceAgencja prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek markę Power Balance, amerykańskiego producenta opasek i naszyjników zwiększających elastyczność, siłę i balans organizmu. Kampania oparta będzie na jednym z mechanizmów marketingu rekomendacji (WoMM), polegającym na rekrutacji „kluczowych liderów opinii” (KOL). Do nich zostaną wysłane produkty z zaproszeniem do testowania.
1 1 0 0 0 8.11.2010Nowa świąteczna kampania Coca-Coli (wideo)Dziś rozpoczyna się nowa świąteczna kampania reklamowa marki Coca-Cola. Nawiązuje do ikonicznych symboli marki, takich jak Święty Mikołaj, świąteczne ciężarówki, kontur butelki napoju czy niedźwiedź polarny. W spocie pojawia się nowa piosenka, którą wykonuje zespół Train, zdobywca nagrody Grammy. Kampania prowadzona jest równolegle na blisko 90 rynkach na całym świecie.
0 1 0 0 0 8.11.2010Ostatni miesiąc intensywnej kampanii reklamowej tygodnika „Waseet”Listopad będzie ostatnim miesiącem kampanii reklamującej bezpłatny tygodnik ogłoszeniowy „Waseet” pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje”. Akcja ruszyła z początkiem września i jest realizowana w Warszawie z wykorzystaniem stacji radiowych (Eska Warszawa i Złote Przeboje), tramwajów oraz outdooru w postaci siatek wielkoformatowych na placu Konstytucji, i w Alejach Jerozolimskich.
0 1 0 0 0 8.11.2010Przytul Pajacyka piątego grudnia5 grudnia w samo południe, w 5 miastach – Krakowie, Warszawie, Toruniu, Poznaniu i Wrocławiu – spotkają się przytulacze całego świata. Organizator happeningu, agencja PR OmniPro wspiera Polską Akcję Humanitarną i Świąteczny Stół Pajacyka.
0 1 0 0 0 8.11.2010Konsumenci mówią: sprawdzamKonsumenci oczekują większej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchem dostaw firm, wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.