Espresso

10 listopada 2010

9 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2010

Rusza kampania promująca najnowszy smartfon Nokia N8 w Polsce

W najbliższy weekend rusza sprzedaż Nokia N8 w wybranych sklepach  sieci Nokia Care Point (NCP), a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Najnowszy smartfon Nokia będzie także dostępny u wszystkich operatorów, jako pierwsi będą mogli zakupić go klienci sieci Orange. Razem ze sprzedażą w NCP rozpoczyna się kampania promująca Nokia N8. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię” potrwa do połowy grudnia 2010.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2010

End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso

Od początku listopada do połowy stycznia za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria. Nespresso wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso w Warszawie.

Poprzednie Następne