0 1 0 0 0 15.11.2010Sześć nagród dla polskiej agencji custom publishing w Nowym JorkuW czwartek 11 listopada w Nowym Jorku rozdane zostały tegoroczne nagrody Custom Content Council – Pearl Awards. Novimedia Content Publishing odebrała 6 nagród, m.in. za magazyn „C&C” dla Raiffeisen Bank i „Neon” dla Cropp.
0 1 0 0 0 15.11.2010PanMedia Western dla zimowego sprzętu DecathlonuRuszyła kampania sieci Decathlon „Narty. Bądź pierwszy na stoku”. Reklamy promują nową ofertę wyposażenia do sportów zimowych – narciarstwa, snowboardu i łyżwiarstwa. Za planowanie odpowiada dom mediowy PanMedia Western, kreację stworzyła agencja Garmont.
1 1 0 0 1 15.11.2010Pogotowie techniczne TP SA z pakietami telewizyjnymi (wideo)15 listopada rozpoczęła się świąteczna kampania agencji Publicis, promująca darmowe pakiety telewizyjne TP.
0 1 0 0 0 15.11.2010ComPress laureatem rankingu Gazele BiznesuAgencja Public Relations ComPress S.A. została uhonorowana prestiżowym tytułem Gazela Biznesu. Nagroda przyznawana jest co roku przez redakcję „Pulsu Biznesu” najdynamiczniej rozwijającym się firmom w Polsce.
0 3 0 0 0 15.11.2010Ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cen Wirtualnej Polski – tanio.plRozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa porównywarki cenowej Wirtualnej Polski – tanio.pl. Akcja promocyjna skierowana jest do użytkowników Internetu w przedziale wiekowym 20-40. Zasięgiem obejmuje takie kanały komunikacji, jak prasa (miesięczniki, tygodniki, dzienniki – ponad 55 tytułów), radio (m.in. PR 3, RMF, Zet, ESKA, Złote Przeboje, Roxy FM, Eska Rock), Internet.
0 1 0 0 0 15.11.2010Agencja Sarto wygrała przetarg dla PARPAgencja Sarto Public Relations wygrała przetarg na opracowanie, projekt i dystrybucję materiałów promocyjno-informacyjnych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 29 października br. w Warszawie podpisano umowę, w ramach której realizowane będą zamówienia o wartości powyżej 125 000 euro. Zakończenie prac planowane jest na grudzień 2010 r.
0 1 0 0 0 15.11.2010Grupa 3 przygotowała kampanię produktów BaifemAgencja reklamowa Grupa 3 przygotowała kampanię promocyjną preparatów do pielęgnacji intymnej Baifem Wrocławskich Zakładów Zielarskich Herbapol SA.
0 1 0 0 0 15.11.2010Direct Traffic ujednolica wizerunek w ramach Grupy ClickAdDirect Traffic – agencja specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek – wprowadziła nowe logo i przebudowała stronę internetową. Zmiany mają na celu ujednolicenie wizerunku i zapewnienie spójności komunikacji z Grupą ClickAd, do której należy Direct Traffic.
0 2 0 0 0 15.11.2010Młodzież a komunikatory internetowe„Złapiemy się na GG” – tak mówi do siebie młodzież. Nic dziwnego! Ponad 90 proc. polskich nastolatków w wieku 14–18 lat korzysta z komunikatorów internetowych, a blisko 95 proc. z nich używa Gadu-Gadu – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia wykonanego na Epanel.pl.
1 1 0 0 0 15.11.2010Brainshake w poszukiwaniu sponsora dla Zespołów Pieśni i TańcaAgencja reklamy niestandardowej Brainshake przeprowadziła w październiku akcję promującą polskie tańce ludowe. Kampania wspierała Zespoły Pieśni i Tańca warszawskich uczelni w zdobyciu sponsorów.