0 1 0 0 0 2.11.2010Wielkoformatowa akcja „Akuna pomaga”Na nośnikach sieci Motorway 12 x 4 m, należącej do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Akuna pomaga”. Akcja ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 2.11.2010Monitoring mediów w telefoniePress-Service Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów.
1 1 0 0 0 2.11.2010Siemens na YouTube i z LU GOSiemens na potrzeby jesiennej promocji marki wykorzystuje serwis YouTube oraz popularne ciastka Lu Go!
0 1 0 0 0 2.11.2010Smartcat w trosce o zdrowie dzieciAgencja reklamowa Smartcat koordynatorem ogólnopolskiego programu edukacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.
1 1 0 0 0 29.10.2010Nowa kampania serów Warmia (wideo)1 listopada w 35 stacjach telewizyjnych rozpocznie się emisja nowego, 30-sekundowego spotu promującego gamę serów żółtych Warmia. W spocie „Rodzinka” ukazana jest rodzina serów żółtych Warmia, które jako bohaterowie-narratorzy opowiadają o swoich walorach i różnorodnych sposobach podania. Towarzyszą temu gry słowne i apetyczne foodshoty. Od 8 listopada w stacjach telewizyjnych emitowany będzie również spot 15-sekundowy.
0 1 0 0 0 29.10.2010Lava Group zaprasza klientówPrezentacja świątecznej oferty upominków biznesowych, pokaz najnowszych technologii znakowania produktów i wykłady poświęcone roli prezentów w strategii marketingowej firmy – to główne atrakcje imprezy organizowanej w Warszawie przez Lava Group. Spotkanie jest okazją do zamówienia upominków dla kontrahentów czy klientów. Korzysta z niej już kilka tysięcy firm z całej Polski.
0 1 0 0 0 29.10.2010Gadu-Gadu wkręca na HalloweenZ okazji Haloween GG ożywiło postać Chudego – rysunkowego szkieletu o upiornym wyglądzie. Mroczna zabawa na komunikatorze to pojawiające się nagle na całym ekranie postacie, animacje oraz przerażające dźwięki – wszystko w celu zaskoczenia użytkownika
0 1 0 0 0 29.10.2010Nokia na pierwszym miejscu w rankingu marek z branży elektronicznejFirma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce w klasyfikacji ogólnej w rankingu Brand Asset Valuator. Badanie przeprowadzone przez firmę Young & Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju. W tegorocznej edycji badania szczególnie docenione zostały marki, które dobrze poradziły sobie w czasie kryzysu gospodarczego.
0 1 0 0 0 29.10.2010„Mamy taki pomysł” – nowa kampania HTC w regionie EMEA„Here’s an Idea” to kampania reklamowa rozpoczęta w październiku w regionie EMEA przez HTC Corporation, międzynarodową korporację produkującą smartfony. Akcja ma podkreślać mnogość innowacyjnych rozwiązań, w jakie wyposażane są nowe telefony. Kampania jest kontynuacją poprzedniej, z 2009 r., zatytułowanej „You”, która przyczyniła się do dwukrotnego wzrostu świadomości marki HTC.
0 1 0 0 0 29.10.2010Nowy gracz na rynku agencji brandingowychPo kilku miesiącach przygotowań działalność rozpoczął Engram - studio brandingowe z siedzibą w Gdańsku. Oferta firmy koncentrować się będzie na działaniach z zakresu tworzenia strategii komunikacji wizualnej, a także kreacji takich elementów, jak systemy identyfikacji wizualnej i werbalnej, strony internetowe oraz materiały promocyjne.