0 1 0 0 0 3.11.2010Agencja 9.90 PR z Capgemini PolskaAgencja 9.90 Public Relations nawiązała współpracę z Capgemini Polska – jedną z najprężniej rozwijających się firm sektora telekomunikacyjnego, finansowego oraz energetycznego na świecie. Agencja organizuje otwarcie nowej siedziby firmy.
1 1 0 0 0 3.11.2010Hipnoza w wydaniu klubowym (wideo)3 listopada ruszyła kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii. Klienci, którzy z niej skorzystają, po aktywacji usług otrzymają bon podarunkowy o wartości nawet 100 zł. Ofertę wspiera reklama, w której Tomasz Kot występuje jako didżej grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike.
0 1 0 0 0 3.11.2010Novimedia w grupie Zwierciadło19 października 2010 roku agencja specjalizująca się w custom i content publishingu Novimedia została częścią Wydawnictwa Zwierciadło.
0 1 0 0 0 3.11.2010Comm Start wspiera fiński koncern na rynku polskimAgencja Comm Start pracuje dla Itella Information – europejskiego lidera administracji finansowej i e-fakturowania, pochodzące z Finlandii.
0 1 0 0 0 3.11.2010Rusza kampania społeczna Soft ToysIKEA Kraków ruszyła z kolejną edycją globalnej kampanii społecznej – Soft Toys. Krakowski sklep chce udowodnić, że „1 euro to majątek” i zachęcić swoich klientów by w okresie od 2 listopada do 24 grudnia okazali swoje wsparcie najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez zakup pluszowych zabawek.
0 1 0 0 0 3.11.2010Adv.pl podnosi standard Augmented RealityAgencja interaktywna Adv.pl wraz ze swoim francuskim partnerem Total Immersion promuje wyższy standard technologii Augemneted Reality, wprowadzając znak jakości AR+.
1 1 0 0 0 3.11.2010Brandcomm promuje gęsinę (wideo)3 listopada rozpoczyna się ogólnopolska kampania poświęcona promocji mięsa gęsiego, przygotowana przez agencję reklamową Brandcomm,
1 1 0 0 0 3.11.2010Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą (wideo)Ruszyła listopadowa odsłona kampanii „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą“. W nowym spocie swoją tragiczną historią dzieli się 30-letni Paweł, który w wypadku samochodowym zabił kolegę.
0 1 0 0 0 3.11.2010VanguardPR współpracuje z Wydawnictwem OtwartymVanguard PR kolejny raz współpracuje z Wydawnictwem Otwartym przy promocji książki pt. ”Crescendo”, kontynuacji światowego bestselleru „Szeptem”, autorstwa Becci Fitzpatrick.
0 1 0 0 0 3.11.2010Walk Group – full service dla VegetyAgencje z grupy Walk wygrały przetarg ogłoszony przez Podravkę na obsługę budżetu marketingowego marki Vegeta. Zadaniem agencji było przedstawienie kompleksowego planu rocznych działań promocyjnych na 2011 rok.