0 1 0 11.04.2011Diagnoza, naprawa i rozwój relacji z klientemProjekt RP, czyli Rekomendacje i Polecenia, to wspólne przedsięwzięcie Millward Brown SMG/KRC i Polskiego Centrum Marketingowego (PCM), które ma pomóc firmom zdiagnozować, naprawić i rozwijać relacje z klientami.
0 1 0 11.04.2011Brytyjska agencja interaktywna wchodzi do PolskiFortune Cookie, renomowana brytyjska agencja interaktywna rozpoczyna działalność także na polskim rynku. Agencja wkrótce zamierza uruchomić dział obsługi klienta, a rozbudowywany ciągle zespół techniczny już pracuje nad kilkoma projektami dla globalnych klientów, m.in. UEFA i Europcar.
0 1 0 11.04.2011Zapłać śmieciami za spotkanie z kulturąDo rozdania jest ponad dwa tysiące biletów do różnych instytucji kulturalnych w Warszawie. Aby je otrzymać, wystarczy przynieść śmieci, które codziennie wyrzucamy do kosza. Z okazji Dnia Ziemi już po raz trzeci zawita do Warszawy akcja „Zamień odpady na kulturalne wypady".
0 1 0 11.04.2011Nowa strategia marketingowa Original SourceAgencja interaktywna Byss.pl wygrała przetarg na opracowanie strategii oraz obsługę marketingową produktów Original Source w Internecie, zorganizowany przez PZ Cussons. W ramach zawartej umowy stworzono m.in. koncepcję kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek.
1 1 2 11.04.2011„Wejście” Heinekena – teraz do Polski (wideo)„Entrance” to pierwsza odsłona ogólnoświatowej kampanii reklamowej marki Heineken, która okazała się sukcesem internetowym. W ciągu zaledwie trzech tygodni spot „Entrance” obejrzały na YouTube prawie 4 miliony osób. 12 kwietnia kampania rozpoczyna się w Polsce.
1 1 0 11.04.2011Kolejna odsłona kampanii „Słodkie zyski” (wideo)W ramach kampanii „Słodkie zyski”, realizowanej przez agencję reklamową S4 dla Union Investment, powstał kolejny spot telewizyjny. Tym razem promuje on subfundusz UniKorona Akcje.
1 1 0 11.04.2011Rusza kampania marki Jurajska (wideo)Od 11 kwietnia do 31 maja br. będzie trwała kampania wizerunkowa marki Jurajska ze smakiem. Zastosowana zostanie reklama telewizyjna oraz outdoorowa.
0 1 0 11.04.2011Grass Roots PR ma nowego klientaOd kwietnia agencja PR Grass Roots wspiera działania PR Grupy Doradczej Futurea w zakresie m.in. komunikacji z mediami.
1 1 0 11.04.2011Budmat w kampanii edukacyjnej (wideo)Rozpoczęła się kampania informacyjna firmy Budmat, skierowana do osób zainteresowanych zakupem stalowego pokrycia dachowego lub jego remontem. Klienci powinni wiedzieć, jak wybrać właściwy, spełniający wymagane prawem normy jakości dach.
1 1 0 11.04.2011Jubileuszowa reklama Tymbarku (wideo)Pod hasłem „Tymbark – 75 lat razem” ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa wspierająca markę Tymbark. W ten sposób firma rozpoczyna świętowanie swego jubileuszu.