1 1 0 0 0 8.11.2010Hand Made wprowadza 7 Zbóż Men (wideo)Agencja Hand Made przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy jogurt Bakomy – 7 Zbóż Men. Kampania w telewizji trwa od 1 listopada.
1 1 0 0 0 8.11.2010Grey z nową kampanią Pantene Pro-V (wideo)Rozpoczęła się kampania produktów Pantene Pro-V z linii Lekkie i Mocne, której twarzą jest Alicja Bachleda-Curuś.
0 1 0 0 0 8.11.2010Agencja 6ix WoMM rekrutuje 1500 liderów opinii dla Power BalanceAgencja prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek markę Power Balance, amerykańskiego producenta opasek i naszyjników zwiększających elastyczność, siłę i balans organizmu. Kampania oparta będzie na jednym z mechanizmów marketingu rekomendacji (WoMM), polegającym na rekrutacji „kluczowych liderów opinii” (KOL). Do nich zostaną wysłane produkty z zaproszeniem do testowania.
1 1 0 0 0 8.11.2010Nowa świąteczna kampania Coca-Coli (wideo)Dziś rozpoczyna się nowa świąteczna kampania reklamowa marki Coca-Cola. Nawiązuje do ikonicznych symboli marki, takich jak Święty Mikołaj, świąteczne ciężarówki, kontur butelki napoju czy niedźwiedź polarny. W spocie pojawia się nowa piosenka, którą wykonuje zespół Train, zdobywca nagrody Grammy. Kampania prowadzona jest równolegle na blisko 90 rynkach na całym świecie.
0 1 0 0 0 8.11.2010Ostatni miesiąc intensywnej kampanii reklamowej tygodnika „Waseet”Listopad będzie ostatnim miesiącem kampanii reklamującej bezpłatny tygodnik ogłoszeniowy „Waseet” pod hasłem „Czytaj [Łasit]. Łap okazje”. Akcja ruszyła z początkiem września i jest realizowana w Warszawie z wykorzystaniem stacji radiowych (Eska Warszawa i Złote Przeboje), tramwajów oraz outdooru w postaci siatek wielkoformatowych na placu Konstytucji, i w Alejach Jerozolimskich.
0 1 0 0 0 8.11.2010Przytul Pajacyka piątego grudnia5 grudnia w samo południe, w 5 miastach – Krakowie, Warszawie, Toruniu, Poznaniu i Wrocławiu – spotkają się przytulacze całego świata. Organizator happeningu, agencja PR OmniPro wspiera Polską Akcję Humanitarną i Świąteczny Stół Pajacyka.
0 1 0 0 0 8.11.2010Konsumenci mówią: sprawdzamKonsumenci oczekują większej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchem dostaw firm, wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
0 1 0 0 0 8.11.2010InPost zadaje zagadkiRuszyła akcja „Paczkozagadka - zgadnij co kryje w sobie wirtualne pudełko”. Ponad 173 tysiące fanów firmowej strony Paczkomaty 24/7 na Facebook.com stanęło do kolejnej rywalizacji o cenne nagrody. Paczkozagadka – najnowszy konkurs InPost – jest kontynuacją cieszącego się dużym zainteresowaniem Paczkobrania. Tym razem użytkownicy portalu będą odgadywać zawartość e-paczek.
0 1 0 0 0 8.11.2010Ruszyła nowa kampania wizerunkowa AntyradiaAntyradio to stacja dla odbiorców ceniących sobie muzykę rockową – od klasyki po najnowsze utwory tego gatunku. Tę wizję ma komunikować najnowsza kampania wizerunkowa pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. Do jej przeprowadzenia zaplanowano wykorzystanie outdooru, prasy i Internetu.
0 1 0 0 0 8.11.2010Pepsi szuka młodych talentówPepsi i Mofilm rozpoczynają ambitny projekt o nazwie „Pepsi Films”, w ramach którego zostanie wyłoniona grupa młodych i utalentowanych twórców filmowych z całego świata. Pepsi poprzez swoje międzynarodowe kontakty oraz zasięg, umożliwi im dalszy rozwój kariery.