0 1 0 0 0 9.11.2010Festiwal Reklamy Ad Days 2010Od 25 do 27 listopada w pofabrycznych halach Łódź Art Center będzie odbywać się Festiwal Reklamy Ad Days – ogólnopolskie święto reklamy wizualnej, komunikacji i promocji. W tym roku jego hasło przewodnie brzmi: Kontrowersje.
0 1 0 0 0 9.11.2010Tesco dla SzkółAgencja Garden of Words na zlecenie firmy Tesco Polska realizuje ósmą edycję programu edukacji ekologicznej Tesco dla Szkół. Umowa obejmuje organizację konkursu „Ekomania filmowania” skierowanego do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz prowadzenie biura prasowego programu.
0 1 0 0 0 9.11.2010IQ Marketing dla marki AbsolutTrwa promocja nowej limitowanej edycji wódki Absolut – Absolut Glimmer. Kreację kampanii promocyjnej przygotowała agencja IQ Marketing
0 1 0 0 0 9.11.2010Nowa identyfikacja wizualna EniroEniro, firma świadcząca usługi w zakresie wyszukiwania informacji na skandynawskim oraz polskim rynku medialnym, wprowadza nową identyfikację wizualną.
0 1 0 0 0 9.11.2010Marketerzy wolą Facebook od NKPrawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010.
1 1 0 0 0 9.11.2010Nowa akcja promocyjna sklepów Komfort (wideo)11 listopada rozpoczyna się telewizyjna kampania promocyjna Sklepów Komfort, pt. „Dywan shaggy w prezencie”. Do końca roku zakup dywanu premiowany jest drugim dywanem typu shaggi gratis.
0 1 0 0 0 9.11.2010Początek kampanii marki Benjamin Moore & CoZ prowadzonej właśnie kampanii „Authentic Colors” amerykańskiej marki farb Benjamin Moore klienci dowiedzą się, że kolorów z palety tego brandu nie jest w stanie skopiować żaden z konkurentów rynkowych.
1 1 0 0 0 9.11.2010Hand Made ponownie dla marki Hepatil (wideo)Agencja Hand Made jest autorem najnowszej kampanii reklamowej suplementu diety Hepatil firmy Teva. Współpraca jest efektem wygranego przez agencję przetargu. Obie firmy pracowały ze sobą już wcześniej, przy okazji poprzedniej kampanii marki Hepatil.
0 1 0 0 0 9.11.2010Doradcy ds. public relations walczą o dobre imię branżyNa kilka dni przed nasileniem kampanii samorządowej rozpoczął działalność serwis Czarnapolityka.pl. Zadaniem nowego portalu będzie monitorowanie negatywnych opinii polityków, znanych osobistości na temat public relations. Twórcy serwisu liczą, że stanie się on dobrą platformą wspierającą odzyskiwanie dobrego wizerunku branży PR.
1 1 0 0 0 8.11.2010PLL LOT przypomina o środowych promocjach (wideo)Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły specjalną promocję, w ramach której konsumenci w każdą środę będą mogli kupić bilety lotnicze aż do 50% taniej. Kampanię promującą tę ofertę przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, która wygrała przetarg na opracowanie całościowej koncepcji komunikacji dla nowej promocji przewoźnika.