0 1 0 0 0 13.12.2010PanMedia Western ponownie z budżetem Wawel SADom mediowy Pan Media Western wygrał przetarg na obsługę Wawel SA. Krakowski producent słodyczy powierzył mu ponownie kompleksową obsługę mediów.
0 1 0 0 0 10.12.2010„Uśmiech w prezencie” – świąteczna kampania dentystyCentrum Dentim Clinic z Katowic rozpoczęło kampanię promocyjną „Uśmiech w prezencie”. W ramach akcji stworzono m.in. specjalną stronę internetową ze świątecznymi pakietami stomatologicznymi. Akcji towarzyszy reklama prasowa w „Echu Miasta”, działania AdWords i AdTaily oraz PR m.in. w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 10.12.2010Choinki pod choinkę od RMF FM11 grudnia br. jak co roku rozpoczyna się wielka akcja „Choinki pod choinkę”. Radio RMF FM rozda swoim słuchaczom w prezencie gwiazdkowym choinki. Ogólnopolska trasa choinkowa rozpocznie się 11 grudnia, w każdym mieście od godziny 11:00, i potrwa do 22 grudnia br.
0 1 0 0 0 10.12.2010Odświeżone logo KokosalKokosal odświeżył opakowanie. Nowa szata graficzna, poręczna butelka oraz zmienione logo pozwoliły na „odmłodzenie” marki i zwiększenie jej atrakcyjność dla szerszej grupy odbiorców. Zmianom towarzyszy pierwsza od kilkunastu lat kampania tej marki w telewizji.
0 1 0 0 0 10.12.2010Zacznij dobrze swój dzieńRozpoczął się konkurs Right Guard w radio RMF FM i w Internecie. Jego hasło to „Zacznij dobrze swój dzień z dezodorantem Right Guard”.
0 1 0 0 0 10.12.2010Gatta wśród najcenniejszych polskich marekGatta zajęła drugie miejsce wśród marek odzieżowych w rankingu polskich marek według wartości, który przygotował dziennik „Rzeczpospolita”. Zestawienie stanowi przegląd najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku oraz ilustruje, w jaki sposób rozpoznawalność, prestiż, lojalność i inne miary jakościowe wpływają na wartość marki.
0 1 0 0 0 10.12.2010Nowe logo Europ AssistanceWraz z przyjęciem nowego strategicznego planu na lata 2011–2015 Europ Assistance wprowadza nowe logo „You live we care” we wszystkich 36 filiach Grupy na całym świecie.
0 1 0 0 0 10.12.2010Kajto i Dynamic w TVN Turbo11 grudnia rozpoczyna się emisja nowego programu w TVN Turbo „Wydaje ci się, że umiesz jeździć?”, którego sponsorem jest producent paliw premium Lotos Dynamic.
1 1 0 0 0 10.12.2010Agencja San Markos promuje bezpieczeństwo (wideo)10 grudnia, w ramach kampanii „Moda na odblaski. Włącz myślenie”, realizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, rozpoczyna się emisja nowego spotu telewizyjnego promującego bezpieczne zachowanie na drogach.
0 1 0 0 0 10.12.2010BiznesTrendy 2010 dla bombonierki „Fortepian”Bombonierka „Fortepian” firmy Słodkie Upominki, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych, otrzymała tytuł BiznesTrendy 2010, przyznawany przez redakcję „Business Media” za najciekawsze produkty promocyjne.