0 1 0 0 0 22.02.2011GoldenSubmarine Movie ze ŠkodąAgencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na zlecenie Skoda Auto Polska, stworzyła filmową aplikację konkursową na Facebooku „Co Ci to MOVIE?”. Konkurs jest elementem promocji marki w ramach programu „Wiesz co dobre”.
0 1 0 0 0 22.02.2011Streetcom i Fidbek.pl pomogą ci poznać siebieW połowie lutego rozpoczęła się kampania testowania (ocena funkcjonalności i zawartości merytorycznej, określenie mocnych i słabych stron) portalu Fidbek.pl. Ekspertki z bazy firmy Streetcom, w wieku 18–38 lat, mieszkanki największych miast Polski zainteresowane samorozwojem, otrzymały drogą elektroniczną zaproszenie do przetestowania serwisu.
1 1 0 0 0 22.02.2011Eurobank promuje kredyt hipoteczny (wideo)Eurobank rozpoczyna nową kampanię promującą kredyt hipoteczny „z przeprowadzką gratis”. Oferta ta obejmuje obniżoną marżę, brak prowizji, jak również zwrot kosztów przeprowadzki. Za kreację kampanii ATL (w mediach), BTL (reklama poza mediami) i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Brasil, za kampanię w Internecie Mindchilli, natomiast media zaplanował dom mediowy Starcom.
0 1 0 0 0 22.02.2011Link4 ukarany za reklamęTowarzystwo ubezpieczeniowe Link4 ma przeprosić w prasie i telewizji agentów ubezpieczeniowych za reklamy naruszające dobre obyczaje oraz wpłacić 100 tys. zł na rzecz Zamku Królewskiego w Warszawie. Sąd apelacyjny w Warszawie utrzymał tym samym wyrok sądu gospodarczego.
0 1 0 0 0 22.02.2011Nowa sieć reklamowaabcZdrowie.net to nowa sieć reklamowa zapewniająca dotarcie do kobiet zainteresowanych zdrowym trybem życia. Sieć składa się obecnie z 48 serwisów: zarówno serwisy specjalistyczne, lifestylowe jak i blogi kobiece.
0 1 0 0 0 22.02.2011Śląskie spotkanie z Dariuszem TworzydłoDr Dariusz Tworzydło będzie głównym gościem kolejnego spotkania śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, poświęconego tym razem mierzeniu skuteczności działań PR. Spotkanie odbędzie się 24 lutego w katowickim hotelu Qubus o godzinie 17.30.
0 1 0 0 0 22.02.2011Nowy klient ŁubuDubu PRAgencja ŁubuDubu PR zajmie się obsługą agencji Partner ASM w zakresie budowania jej wizerunku oraz bieżących kontaktów z mediami.
0 1 0 0 0 22.02.2011Jacek Pałkiewicz ambasadorem marki PacsafePodróżnik Jacek Pałkiewicz został ambasadorem marki Pacsafe, australijskiego producenta akcesoriów do zabezpieczania bagażu przed kradzieżą. Na rynku właśnie pojawiła się najnowsza linia produktów marki.
0 1 0 0 1 22.02.2011Go Culture rozpoczyna realizację kampanii „Pod prąd”Agencja Go Culture rozpoczyna realizację kampanii „Pod prąd”. To międzypokoleniowa dyskusja, której początek dała premiera książki Władysława Bartoszewskiego pod tym samym tytułem. Kampania realizowana jest w ramach podpisanej umowy z Wydawnictwem PWN.
0 1 0 0 0 21.02.2011Rusza Akademia Sztuk KomunikacjiTrwają zapisy do Akademii Sztuk Komunikacji (ASK) – pierwszego w Polsce kursu dla doświadczonych PR-owców. Kurs ASK rozpoczyna się tam, gdzie inne szkoły PR kończą. Akademia jest rekomendowana przez Związek Firm Public Relations jako kolejny etap edukacji po London School of Public Relations. Pierwszy kurs ASK rozpoczyna się już 8 marca.