0 1 0 0 0 12.10.2010Ad Publica dla Air France KLMAgencja PR Ad Publica rozpoczęła współpracę z liniami lotniczymi Air France KLM. Do zadań agencji należy prowadzenie biura prasowego,budowanie relacji z mediami oraz doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji rynkowej.
0 1 0 0 0 12.10.2010Program lojalnościowy Bonus Pharma w nowej odsłonie Od września, w ramach ogólnopolskiego programu lojalnościowego Bonus Pharma, dostępny jest odświeżony katalog nagród. Organizator programu, ACP Pharma S.A. zaproponował beneficjentom m.in. bony zdrowotne do placówek Lux Med, poszerzenie asortymentu sprzętu medycznego oraz nową kategorię nagród dla matki i dziecka.
0 1 0 0 0 12.10.2010Widzew wdraża sprzedaż licencjiKS Widzew Łódź SA wdraża sprzedaż licencji na wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż oryginalnych produktów klubowych. Na tej podstawie firmy, które nawiążą współpracę z Widzewem, będą mogły produkować i sprzedawać licencjonowane produkty z herbem klubu. Równolegle klub zaprasza do współpracy punkty sprzedaży detalicznej oferujące oficjalne pamiątki Widzewa. Stoiska z klubowymi gadżetami mają powstawać na terenie sklepów lub w pasażach centrów handlowych.
1 2 0 0 0 11.10.2010Kampania mleka modyfikowanego Gerber (wideo)8 października wystartowała telewizyjna kampania reklamowa mleka Gerber. To nowość w portfolio tej marki, znanej na polskim rynku za sprawą posiłków w słoiczkach oraz soków. Hasło kampanii to „Łagodny start dla brzuszka”. Kampania obejmuje także prasę, outdoor oraz Internet.
0 1 0 0 0 11.10.2010Duma z rozwoju – agencja Pride & Glory podsumowuje pierwsze trzy kwartały własnej działalnościAgencja interaktywna Pride & Glory, specjalizująca się w kampaniach reklamowych w mediach społecznościowych, podsumowała osiągnięcia z ubiegłych trzech kwartałów tegorocznej aktywności.
0 1 0 0 0 11.10.2010FloorAd w Internecie – nowa wizerunkowa forma reklamyARBOnetwork wprowadza do oferty FloorAd. Jest to nowa wizerunkowa forma reklamy, która przylega do dolnej krawędzi przeglądarki internetowej. ARBOnetwork jest pierwszym podmiotem oferującym FloorAd na polskim rynku.
0 1 0 0 0 11.10.2010Rusza sprzedaż charytatywnych kartek świątecznychStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce rozpoczyna akcję sprzedaży charytatywnych kartek świątecznych. Oferta Stowarzyszenia skierowana jest do firm, które chciałyby zaangażować się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, wspierając najbardziej potrzebujących.
0 1 0 0 0 11.10.2010LoboSystem promuje jesień w Chacie PolskiejRuszyła akcja konsumencka Chaty Polskiej „Jesienna Promocja”. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji, w wyniku wygranego przetargu, odpowiada agencja marketingu bezpośredniego i relacyjnego LoboSystem.
0 1 0 0 0 11.10.2010„Smakowite” nagrody wspierają wprowadzenie nowego produktuZ.T. Kruszwica SA wprowadza na rynek nowość – margarynę Smakowita de Lux o zapachu świeżego chleba. Producent wspiera launch tego nowego produktu od 1 października loterią promocyjną „Nagrody de Lux”.
0 1 0 0 0 11.10.2010Linea Recta dla Oleju KujawskiegoOd października do końca roku trwa loteria promocyjna „Stół zastaw pełen” Oleju Kujawskiego firmy Z.T. Kruszwica SA. Za koncepcję, organizację i implementację promocji odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska.