2 8 0 0 0 4.11.2020Wyzwanie Adidasa dla graczy w ramach promocji modelu ZX 2K BoostAdidas kontynuuje kampanię wprowadzającą na rynek buty ZX 2K Boost. Tym razem angażuje graczy, którym rzuca wyzwanie.
0 1 0 0 0 4.11.2020Kaufland Polska wybrał 38 Content CommunicationKaufland Polska nawiązał współpracę z 38 Content Communication. Od 1 listopada agencja obsługuje sieć w zakresie komunikacji produktowej, korporacyjnej i CSR.
0 3 0 0 0 4.11.2020Modna Polska w Internecie, czyli raport o influencerach GaleriiMarek.plGaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów z obszaru mody, 37 865 postów i 13 821 komentarzy. Poczynania tych internautów na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba fanów wzrosła w ubiegłym roku o około 550 tys.
0 1 0 0 0 4.11.2020Burger King zachęca do zamawiania z McDonald’sBurger King wystosował w mediach społecznościowych niecodzienny apel. Zachęca w nim do zamawiania jedzenia z konkurencyjnych sieci fast food, w tym od swojego głównego rywala – McDonald’s.
0 1 0 0 0 4.11.2020Kompania Piwowarska łączy świat mody i butelek zwrotnych w akcji „Nie wypadaj z obiegu”Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję „Nie wypadaj z obiegu”. W jej ramach wprowadziła butelkę na salony, łącząc świat mody oraz butelek zwrotnych. W kampanii zachęca do bycia na czasie i oddawania szklanych butelek zwrotnych, by nie wypadły z obiegu.
1 3 0 0 0 4.11.2020Atrakcyjny Kazimierz w teledysku z udziałem pacjentek z rakiem piersi zachęca do samobadaniaW ramach tegorocznej kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” powstał teledysk. Jego bohaterkami są kobiety dotknięte rakiem piersi, które wystąpiły u boku braci Rafała i Jacka Bryndalów.
0 1 0 0 0 4.11.2020Raport: „Strajk Kobiet w social media”Prawie 40 mln interakcji i ponadprzeciętnie duże zaangażowanie w akcję celebrytów oraz influencerów – to tylko niektóre z wniosków zawartych w raporcie przygotowanym przez agencję Intryga.io i platformę Unamo.com.
0 1 0 0 0 4.11.2020Zgłoszenia do Best of Facebook KTRKto zrobił najlepszą reklamę na Facebooku? Odpowiedź na to pytanie przyniesie tegoroczna edycja konkursu Best of Facebook KTR. Twórcy reklam zrealizowanych na Facebooku i Instagramie mogą zgłaszać bezpłatnie swoje produkcje do 5 listopada 2020 r.
0 1 0 0 0 3.11.2020Trzecia odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudniaPodczas wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej, z udziałem m.in. Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz. Teraz jednak organizator wydarzenia – Grupa MTP wraca do wirtualnych prelekcji.
0 1 0 0 0 3.11.2020Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wybrał MullenLowe Media HubNarodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach przetargu publicznego wybrał MullenLowe Media Hub. Firma zajmie się działaniami funduszu w telewizji, radiu, mediach lokalnych oraz w Internecie, w tym kampaniami na platformach społecznościowych i SEO.