1 1 0 0 0 27.09.2022„Normalne, że ich dotykam” – Avon edukuje nastolatki o samobadaniu piersiMarka Avon startuje z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, w której zachęca nastolatki do samobadania piersi. To pierwsza tego typu ogólnopolska kampania edukacyjna dla młodych dziewczyn od 16. roku życia. Ambasadorką kampanii została Natalia Nykiel, która specjalnie dla marki napisała i nagrała piosenkę „O sobie”.
0 2 0 0 0 27.09.2022 Artykuł PartneraCo warto wiedzieć o automatyzacji promocji, konkursów czy programów motywacyjnych?Wielu marketerów i marketerek przypomina sobie to uczucie, gdy odwleka moment, w którym trzeba rozpocząć przygotowania do kolejnej aktywacji konsumenckiej lub programu motywacyjnego dla handlowców. Wiemy, że przynosi to wymierne efekty sprzedażowe, ale pracy przy tym jest sporo i trzeba pamiętać o wielu drobnych szczegółach, bez których osiągnięcie zakładanych wyników nie jest możliwe.
3 3 0 0 0 26.09.2022Polskie agencje z nagrodami i wyróżnieniami Golden Drum 202223 września odbyła się finałowa gala 28. festiwalu reklamy Golden Drum. Jury przyznało 31 brązowych, 28 srebrnych, 24 złote Bębny oraz 9 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Wręczono też 13 nagród specjalnych i wyróżnień. Agencje z Polski otrzymały 17 nagród.
0 1 0 0 0 26.09.2022New Economy Practice – nowy dział w strukturach Hill and Knowlton StrategiesAgencja Hill and Knowlton Strategies powołała nowy dział: New Economy Practice. Łączy on kompetencje i doświadczenia dwóch funkcjonujących wcześniej w agencji zespołów: Technology i Financial Services.
1 2 0 0 0 26.09.2022Joanna Brodzik ambasadorką marki Kodano OptykAktorka znana m.in. z seriali „Kasia i Tomek” oraz „Magda M.” została twarzą polskiej sieci salonów Kodano Optyk. W ramach długofalowej współpracy jako ambasadorka będzie promowała nie tylko salony optyczne, ale również markę okularów Marie Bocquel.
1 1 0 0 0 26.09.2022Biofarm promuje swój nowy lek – Noctis NocWe wrześniu rozpoczęła się kampania „Mocny sen to energia na cały dzień”, promująca Noctis Noc, lek poznańskiego Biofarmu. Działania potrwają do grudnia i mają zasięg ogólnokrajowy.
0 3 0 0 0 26.09.2022#OznaczamReklamy – powstały rekomendacje prezesa UOKiKPromujesz telefon w zamian za zniżkę na produkty marki? Reklamujesz swoje książki lub testujesz kosmetyki otrzymane w paczce PR? Jesteś influencerem? Czy wiesz, jak prawidłowo oznaczyć wymienione treści? Przeczytaj rekomendacje prezesa UOKiK. Już są dostępne na stronie urzędu.
1 1 0 0 0 25.09.2022Marka jogurtów rozszerzyła siedemnastowieczny obraz Vermeera o sceny poza kadremNależąca do Nestle marka nabiału La Laitière (pol. Mleczarka) wykorzystała Dall-E – generator obrazów AI do rozszerzenia siedemnastowiecznego obrazu Jana Vermeera o dodatkowe sceny poza kadrem.
0 3 0 0 0 25.09.2022Co trzeci Polak oszczędza na wszystkim. Wyniki kolejnej fali badania postaw wobec rosnących cenPolacy bardzo mocno odczuwają obecny wzrost cen, który coraz bardziej osłabia domowe budżety, ale nastroje nieznacznie się poprawiają.
0 4 0 0 0 23.09.2022Bezpieczeństwo w sieci, cyberwojna, fake newsy tematami 22 Kongresu Profesjonalistów Public RelationsPo raz 22. w Rzeszowie spotkali się specjaliści branży public relations z całego kraju. Podczas konferencji, która miała miejsce 15 i 16 września, poruszone zostały takie zagadnienia jak dezinformacja i cyberbezpieczeństwo. Eksperci dyskutowali także o narzędziach wspomagających reagowanie w sytuacji kryzysu wizerunkowego oraz o cyberatakach, które dla firm stanowią poważne zagrożenie w dobie cyfryzacji.