0 5 0 0 1 8.06.2022Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.
0 4 0 0 0 8.06.2022Conchita Wurst promuje tęczowe butelki na wodęBy okazać swoje wsparcie dla społeczność LGBTQIA+, marka Waterdrop stworzyła butelkę Rainbow. Ambasadorką projektu została zwyciężczyni konkursu Eurowizji 2014, Conchita Wurst. Jest ona jednocześnie ambasadorką ONZ, od lat aktywnie zaangażowaną w działania na rzecz społeczności LGBT+.
0 1 0 0 0 8.06.2022Komunikacja w czasach wojny – wyniki specjalnej edycji badania „Kryzysometr”Od czasu inwazji Rosji na Ukrainę aż 9 na 10 organizacji uczestniczących w specjalnej edycji badania „Kryzysometr” zetknęło się z różnego rodzaju trudnościami, które wymagały wprowadzenia specjalnych działań komunikacyjnych.
0 4 0 0 0 8.06.2022Kupują więcej produktów podrobionych i nadal korzystają z pirackich treści – badanie EUIPO o młodych EuropejczykachPonad połowa (52%) ankietowanej młodzieży w ciągu ostatniego roku kupiła co najmniej jeden podrobiony produkt w Internecie, celowo lub przypadkowo. Jedna trzecia (33%) uzyskała dostęp do nielegalnych treści online. Badanie przeprowadził Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).
1 1 0 0 0 8.06.2022Samorządowa kampania na rzecz czytelnictwa #CzytanieRządzi!Ruszyła pierwsza w Polsce kampania samorządowców na rzecz czytelnictwa #CzytanieRządzi! Prezydenci dwunastu polskich metropolii występują w kampanii w roli ambasadorów akcji. Pokazują, dlaczego czytanie ma moc polepszania świata.
1 1 0 0 0 8.06.2022Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki BiotebalSpot pokazuje szerokie spektrum kobiet, które różni się nie tylko wyglądem fizycznym czy wiekiem, lecz także oczekiwaniami, jakie kobiety mają względem swojego wyglądu.
0 1 0 0 0 8.06.2022Reklamodawcy motoryzacyjni dużo bardziej narażeni na fraudy – badanie DoubleVerifyMarki motoryzacyjne w reklamie online doświadczają wyższego wskaźnika fraudów (w connected TV aż o 52%) niż brandy z innych branż. Tak wynika z raportu „DV Auto Industry Guide”. Wyzwaniem pozostaje też viewability, czyli widoczność reklam, również niższa niż w innych branżach.
0 1 0 0 0 8.06.2022Pyszne.pl wybrało Komunikację Plus PRW ramach współpracy z Pyszne.pl agencja Komunikacja Plus PR wesprze markę w zakresie komunikacji produktowej oraz korporacyjnej.
0 1 0 0 0 7.06.2022Wydział Polskich Marek, czyli jak tworzyć branding w PolsceProjekt 126polskichmarek to nowa inicjatywa popularnonaukowa, która bada i popularyzuje polskie marki. Autor projektu, Bartek Kotowicz chce nakreślić obraz Polski przez pryzmat marek oraz nadać rozgłos markom przez pryzmat Polski. Pod koniec czerwca w ramach projektu organizowane jest szkolenie.
0 4 0 0 0 7.06.2022Rynek eko w Polsce. Czy pokolenie Z jest jego przyszłością? – badanie SW ResearchPolska znajduje się w drugiej dziesiątce w Europie pod względem wielkości sprzedaży produktów bio. Szansą na dalszy rozwój krajowego rynku żywności eko może być pokolenie osób urodzonych po 1995 r. (generacja Z). Dla nich sposób wytwarzania produktów i troska o planetę są wysoko w hierarchii wartości.