0 1 0 1.07.2011Polskapresse właścicielem „Dziennika Polskiego”30 czerwca Polskapresse sfinalizowała umowę kupna spółki Polski Dom Medialny, wydawcy „Dziennika Polskiego” oraz serwisów Dziennik.krakow.pl i Grosik24.pl. Prezesem nowej spółki Polskapresse jest Tomasz Niski, dotychczas wiceprezes Polskapresse Oddział Prasa Krakowska. Redaktorem naczelnym „Dziennika Polskiego” pozostaje Piotr Legutko.
0 1 0 1.07.2011Castorama Polska z agencją PR na czas nieokreślonyAgencja Made in PR rozpoczęła kompleksową obsługę PR Castorama Polska. Umowa o stałej współpracy na czas nieokreślony została zawarta po realizacji szeregu działań dla firmy przez agencję.
0 1 0 1.07.2011Sephora z agencją PRAgencja Questia wygrała przetarg na obsługę public relations sieci Sephora. Współpraca obejmuje budowanie wizerunku korporacyjnego Sephora Polska.
0 1 0 1.07.2011Polkomtel pod kontrolą Zygmunta Solorza-ŻakaKGHM, PGE, PKN ORLEN, Vodafone i Węglokoks podpisały 30 czerwca przedwstępną umowę sprzedaży wszystkich akcji spółki Polkomtel SA na rzecz Spartan Capital Holdings Sp. z o. o., spółki celowej kontrolowanej przez Zygmunta Solorza-Żaka.
1 2 2 1.07.2011Tylko muzyka podoba się w spocie polskiej prezydencjiWyniki sondaży nie były zbyt pochlebne dla wyemitowanego w tym tygodniu spotu promującego polską prezydencję w UE, również w mediach pojawiło się wiele krytycznych opinii. Innymi słowy – kolejna kontrowersyjna produkcja. Agencja badawcza Labiometrics sprawdziła, jak mózgi Polaków reagują na ten spot.
0 1 0 1.07.2011Letni festiwal street artu Puma Jam i Radia EskaNad Bałtykiem, we Władysławowie, Łebie, Międzyzdrojach i Kołobrzegu organizowany jest letni festiwal street artu Puma Jam Surf Art. Pierwsza z cyklu imprez na plaży odbędzie się w niedzielę 3 lipca we Władysławowie.
0 1 0 1.07.2011Magdalena Wosik zwyciężczynią specjalnej edycji konkursu Galerii Plakatu AMSMagdalena Wosik zwyciężyła w 11. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS organizowanego pod hasłem „Dzisiaj Polska!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu, który będzie promował Polskę podczas naszej prezydencji w Unii Europejskiej. Plakat zaprojektowany przez laureatkę będzie można zobaczyć od 1 lipca na citylightach AMS w całej Polsce.
0 3 0 30.06.2011El Padre realizuje kampanię dla Peugeot PolskaW ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 12 lokalnych kampanii marketingowych oraz eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany”. Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych – pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.
0 1 0 30.06.2011Stabilizacja nastrojów w czerwcuCzerwiec przyniósł niewielką poprawę w nastrojach konsumentów. Po wcześniejszej długotrwałej tendencji spadkowej jest to trzeci miesiąc z rzędu, w którym mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) rośnie. W czerwcu wzrost ten jest niewielki – o ponad 1 punkt, obecny poziom wskaźnika to 84,8 pkt. Ponieważ zmiana jest nieznaczna, można powiedzieć, że od dwóch miesięcy optymizm konsumentów w Polsce jest stabilny.
0 1 0 30.06.2011Huggies promuje zdrowotne właściwości pływaniaAgencja Laboratorium Komunikacji współprowadzi kampanię promocyjną produktu Little Swimmers marki Huggies. Pod hasłem „Pływajcie zdrowo. Resztą zajmie się Huggies Little Swimmers” powstał ogólnopolski program wspierający rozwój niemowląt przez zabawę i pływanie.