Espresso

12 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2010

NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka

Po kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować  najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media, klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim. Wcześniej NetSprint jako pierwsza firma w Polsce wprowadził monitoring niemal całej polskojęzycznej treści serwisu mikroblogowego Twitter.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2010

Widzew wdraża sprzedaż licencji

KS Widzew Łódź SA wdraża sprzedaż licencji na wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż  oryginalnych produktów klubowych. Na tej podstawie firmy, które nawiążą współpracę z Widzewem, będą mogły produkować i sprzedawać licencjonowane produkty z herbem klubu. Równolegle klub zaprasza do współpracy punkty sprzedaży detalicznej oferujące oficjalne pamiątki Widzewa. Stoiska z klubowymi gadżetami mają powstawać na terenie sklepów lub w pasażach centrów handlowych.

Poprzednie Następne