0 1 0 0 0 26.01.2011SaltPepper Brand Design autorem nowego logotypu PZPNAgencja SaltPepper Brand Design wygrała konkurs na zmianę identyfikacji wizualnej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Do zamkniętego konkursu PZPN zaprosił w październiku 2010 r. czołowe agencje brandingowe w Polsce. Spośród trzech finałowych propozycji na styczniowym posiedzeniu Zarządu PZPN został wybrany projekt autorstwa SaltPepper BD.
0 1 0 0 0 26.01.2011BiS! dla Russell HobbsAgencja BiS! Błasikiewicz i Sworowska rozpoczęła współpracę z marką Russell Hobbs należącą do koncernu Spectrum Brands. W Polsce dystrybutorem marki jest Varta Baterie Sp. z o.o. Russell Hobbs oferuje produkty AGD.
0 1 0 0 0 26.01.2011Play wybiera OstrygęOstryga – agencja strategicznego marketingu społecznościowego – wygrała przetarg na strategiczną obsługę marki Play w social media.
0 1 0 0 0 26.01.2011Duże zainteresowanie inwestorów ofertą prywatną Codemedia SACodemedia SA, spółka świadcząca usługi w zakresie kompleksowej komunikacji w Internecie oraz rozwiązań typu direct response, z sukcesem zakończyła ofertę prywatną akcji. Zgodnie z zamierzeniem, pozyskała ponad 1,1 mln zł. W związku z dużym zainteresowaniem inwestorów akcjami Codemedia SA w trakcie oferty prywatnej dokonano ponad 90% redukcji zapisów. Spółka planuje debiut na NewConnect w drugiej połowie lutego 2011 r. Autoryzowanym doradcą jest Capital One Advisers.
0 1 0 0 0 26.01.2011Odmienione i skuteczniejsze o 68% Centra Biurowe Clear ChannelRok 2011 przyniósł klientom Clear Channel możliwość realizacji bardziej efektywnej kosztowo niż dotychczas kampanii w Centrach Biurowych Clear Channel Poland. Wyższa (o 68% na jedną powierzchnię) efektywność potwierdzona została badaniami przeprowadzonymi przez OBOPiR Mareco na zlecenie Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 26.01.2011Znaleźć swój ideałChoć w swojej szafie ma ich kilka, statystyczna Polka nie jest zadowolona ze swoich torebek – większość jest oceniana jako bliska ideału, ale każdej czegoś brakuje. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego w listopadzie 2010 r., Polki wciąż szukają ideału. W projekcie UPS à la mode, firma UPS wraz z projektantką Anią Kuczyńską rozpoczynają wspólne poszukiwania torebki – funkcjonalnej, pojemnej, niezbyt małej, ale także nie za dużej.
1 1 0 0 0 25.01.2011Kampania reklamowa Pepsi Twist (wideo)Z badań przeprowadzonych na zlecenie PepsiCo wynika, że 13% Polaków chętnie dodaje cytryny do napojów typu cola*. Pepsi Twist jest jedynym w segmencie premium napojem o smaku cytrynowym, dostępnym na rynku polskim. Teraz Pepsi Twist pojawiła się w nowej szacie graficznej, której kolorystyka nawiązuje do jej cytrynowego smaku. Zmianie tej towarzyszy wsparcie reklamowe obejmujące zasięgiem telewizję, prasę, Internet oraz outdoor. Aktywne działania marketingowe są także prowadzone w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 25.01.2011Philips stawia na opinie konsumentekPhilips Polska zorganizował promocję konsumencką „Pełną parą do Mediolanu”. Aby zdobyć nagrodę, należy kupić dowolne żelazko systemowe Philips i odpowiedzieć na krótkie pytanie (kupony z pytaniem znajdują się w sklepach i na stronie programu). Wybrane zostaną trzy najciekawsze zgłoszenia. Konkurs trwa od 2 stycznia do 15 marca 2011 roku. Nagroda główna to dwudniowa wyprawa do Mediolanu oraz 10 000 zł na zakupy ze znaną stylistką.
0 1 0 0 0 25.01.2011MRM Worldwide dla EneaAgencja Interaktywna MRM Worldwide przygotowała dla producenta i dystrybutora energii elektrycznej Enea SA serwis internetowy dotyczący zielonej energii. Platforma jest elementem długofalowego programu edukacji energetycznej, rozpoczętej przez Enea z udziałem Michała Żebrowskiego.
0 1 0 0 0 25.01.2011„Eska – lubię to” – rusza nowa, multimedialna akcja EskiNowa akcja „Eska – lubię to” rozpocznie się 7 lutego. To projekt wykorzystujący efekt synergii medium tradycyjnego (radia), Internetu oraz Facebooka.