0 1 0 6.07.2011Praktycy.com dla grupy ElneoOd lipca wrocławska agencja Praktycy.com rozszerzyła współpracę z grupą portali Elneo.pl (porównywarki budowlane Elneo.pl, Budneo.pl, Insteo.pl i Decorneo.pl). Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowego planu działań marketingowych i public relations.
0 1 0 6.07.2011Finał konkursu „Milion na reklamę”W maju ruszył konkurs Money.pl i Netii z nagrodą w postaci miliona złotych na reklamę w portalu finansowym. Zwycięzcą została firma Efergo za hasło „Dla efektywności energetycznej”. Dla kapituły konkursu najważniejsza była użyteczność społeczna firmy, zaś dla samych organizatorów także wspólne wspieranie małego biznesu w wirtualnym świecie.
0 3 0 6.07.2011Akwarium w windach w promocji MasterCard1 lipca wystartowała loteria promocyjna World MasterCard. Na szczęśliwego zwycięzcę czeka tygodniowy pobyt na Malediwach oraz kolacja w podwodnej restauracji. O trwającej promocji przypominać będzie kampania w centrach biznesowych oraz bankach.
0 1 0 6.07.2011Lowe Activation zmienia nazwę i zakres działalnościAgencja Lowe Activation staje się częścią międzynarodowej struktury Open należącej do Lowe + Partners, tym samym zmienia nazwę na Open i poszerza zakres kompetencji.
0 1 0 6.07.2011Grupa Adweb tworzy studio programistyczne CodeFathersOd lipca grupa w ramach jednej ze swoich marek (Adweb) uruchomiła studio programistyczne. Zajmie się tworzeniem oprogramowania dla firm, aplikacji internetowych, autorskich systemów zarządzania treścią (CMS), aplikacji mobilnych, platform e-commerce, aplikacji facebookowych, systemów CRM itp.
0 1 0 6.07.2011Siła perswazji w marketinguJak wykorzystać techniki perswazji i wpływu społecznego podczas konstruowania strategii marketingowej? Na to pytanie odpowie prof. Robert Cialdini. Wykład światowej sławy psychologa społecznego będzie głównym punktem programu seminarium, organizowanego na jesieni we Wrocławiu przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej.
0 2 1 6.07.2011Żywiec Zdrój Smako-łyk z trójwymiarową kampanią outdoorowąW ramach tegorocznej kampanii marki Żywiec Zdrój Smako-łyk „Dopełnia smak każdego posiłku” rozpoczęła się kampania outdoorowa na wielkim formacie.
0 1 0 5.07.2011GroupM tworzy Xaxis – nową firmę oferującą usługi zakupu widowni (audience buying)Xaxis ma ułatwiać reklamodawcom (klientom firm wchodzących w skład WPP) realizację kampanii o zakładanych wskaźnikach zwrotu z inwestycji. Będą to działania komunikacyjne obejmujące różnorodne kanały cyfrowe, obliczone na zwiększanie świadomości marki i angażowanie odbiorców.
1 1 0 5.07.2011Kampania reklamowa dla nowej wersji serwisu randkowego Sympatia.pl (wideo)Uruchomienie nowej wersji serwisu randkowego Sympatia.pl wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Tysiące okazji do randkowania”. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, kinie, prasie oraz w serwisach Onetu i potrwają do końca sierpnia.
0 1 1 5.07.2011Wzrasta potencjał reklamowy Facebooka w PolsceFacebook bije kolejne rekordy popularności. Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30%, w porównaniu do poprzedniego kwartału (dane dla kampanii o targecie All emitowanej w dniach poniedziałek – czwartek, Facebook Inc).