0 1 0 0 0 25.01.20111 przesyłka = 1 posiłek dla głodnego dzieckaFirma DHL Global Forwarding podpisała umowę z Polską Akcją Humanitarną. W ramach współpracy z PAH DHL zaangażuje się w program Pajacyk i przez rok fundować będzie posiłki dla dzieci z ubogich rodzin.
0 1 0 0 0 25.01.2011Ruszył rozrywkowy plebiscyt „Złote Kropy”Rozpoczął się plebiscyt „Złote Kropy”, w którym w internetowym głosowaniu użytkownicy Onetu wybiorą gwiazdy i najważniejsze hity ostatniej dekady polskiego show-biznesu. Przedstawiciele redakcji rozrywki Onetu nominowali pięciu kandydatów w każdej z dwunastu kategorii związanych z filmem, telewizją, muzyką i grami komputerowymi. Ostatecznego wyboru najlepszych z najlepszych dokonają internauci. Laureatów poznamy 21 lutego.
1 1 0 0 0 25.01.2011„Intensywne lub subtelne” Tchibo Espresso (wideo)Pod koniec stycznia rozpoczyna się zintegrowana kampania promująca dwie nowe kawy Tchibo Espresso – Milano Style i Sicilia Style. Jej hasło to: „Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso”.
0 1 0 0 0 25.01.2011Kolory raju z Incentive ConceptProjekt Knauf Kolory Raju to kolejny program motywacyjny stworzony i przeprowadzony przez firmę Incentive Concept. Specjalna wyprawa na Kubę została zorganizowana dla finalistów konkursu „Knauf Bauprodukte Kolory Raju”, który trwał od 1 lutego do 30 listopada 2010 r. Jego uczestnikami byli partnerzy handlowi Knauf Bauprodukte.
0 1 0 0 0 25.01.2011Bosch wyrusza w Polskę – roadshow zmywarek„Pobij rekord świata w swojej kuchni. Poznaj wyjątkowo skuteczne i oszczędne zmywarki marki Bosch” – pod takim hasłem 28 stycznia w Krakowie rozpocznie się roadshow marki Bosch. Na trasie specjalnej ciężarówki znajdzie się dziesięć miast w całym kraju.
1 1 0 0 0 25.01.2011PKN Orlen powraca z akcją Zimowe Stop Cafe (wideo)Zimowe Stop Cafe odwiedzi stok Bania w Białce Tatrzańskiej ze sportowymi atrakcjami dla narciarzy i snowboardzistów – od 17 do 22 lutego 2011 r. W ciągu sześciu dni akcji do dyspozycji fanów białego szaleństwa będzie pneumatyczna poduszka powietrzna Crazy Air Bag, trasa slalomowa oraz wyścigi na nadmuchiwanych oponach. Organizatorem wydarzenia jest PKN Orlen, a producentem agencja Live.
0 1 0 0 0 25.01.2011Hortex podpisał list intencyjny z Unilever RosjaHortex i Unilever Rosja podpisały list intencyjny w sprawie zakupu przez Hortex marki Jest Idea oraz rozpoczęcia współpracy dystrybucyjnej w wybranych rejonach Rosji.
0 1 0 0 0 25.01.2011Walk The Line repozycjonuje MelisanęWalk The Line przygotowała kampanię reklamową dla marki Melisana Klosterfrau. Celem działań jest zmiana pozycjonowania oraz promocja produktu w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 1 25.01.2011Akademia Bezpieczeństwa Osram – kompleksowa kampaniaFirma Osram Polska rozpoczęła tej jesieni kampanię pod nazwą Akademia Bezpieczeństwa Osram. Jej celem jest podkreślenie, iż w związku z nie najlepszym stanem dróg i niewystarczającym oświetleniem ulicznym w Polsce dobrej jakości oświetlenie zarówno samochodów, jak i pieszych ma duży wpływ na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Kampania obejmuje wiele działań marketingowych, w tym utworzenie strony internetowej, spotkania edukacyjne oraz radiową i internetową kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 25.01.2011FoodCare wznawia produkcję i sprzedaż napojów energetycznych marki TigerSąd Okręgowy w Krakowie, podobnie jak Sąd Okręgowy w Gdańsku, wstrzymał wykonanie postanowienia z 5 stycznia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare Sp. o.o. produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem „Tiger”.