Espresso

25 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2011

Ruszył rozrywkowy plebiscyt „Złote Kropy”

Rozpoczął się plebiscyt „Złote Kropy”, w którym w internetowym głosowaniu użytkownicy Onetu wybiorą gwiazdy i najważniejsze hity ostatniej dekady polskiego show-biznesu. Przedstawiciele redakcji rozrywki Onetu nominowali pięciu kandydatów w każdej z dwunastu kategorii związanych z filmem, telewizją, muzyką i grami komputerowymi. Ostatecznego wyboru najlepszych z najlepszych dokonają internauci. Laureatów poznamy 21 lutego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
25.01.2011

Akademia Bezpieczeństwa Osram – kompleksowa kampania

Firma Osram Polska rozpoczęła tej jesieni kampanię pod nazwą Akademia Bezpieczeństwa Osram. Jej celem jest podkreślenie, iż w związku z nie najlepszym stanem dróg i niewystarczającym oświetleniem ulicznym w Polsce dobrej jakości oświetlenie zarówno samochodów, jak i pieszych ma duży wpływ na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Kampania obejmuje wiele działań marketingowych, w tym utworzenie strony internetowej, spotkania edukacyjne oraz radiową i internetową kampanię reklamową.

Poprzednie Następne