0 1 0 0 0 3.02.2011Makro Cash & Carry na FacebookuUruchomiono oficjalny profil Makro Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego.
0 1 0 0 0 3.02.2011MTV Networks Polska wzbogaca portfolio o stację Comedy Central FamilyMTV Networks Polska poszerza portfolio kanałów tematycznych o stację rozrywkową Comedy Central Family. Kanał Comedy Central Family jest skierowany do widzów między 16. a 49. rokiem życia. Stworzono go z myślą o wielbicielach komedii.
0 1 0 0 0 3.02.2011„Dzień Hakowicza”4 lutego (Światowy Dzień Walki z Rakiem), w ramach programu edukacyjnego Mam Haka na Raka, na ulicach całej Polski młodzież będzie realizowała szereg działań o charakterze edukacyjno-informacyjnym, aby nagłośnić problematykę nowotworu płuca i podkreślić znaczenie wczesnej profilaktyki.
0 1 0 0 0 3.02.2011Presspublica będzie wydawać nowy tygodnikWydawnictwo Presspublika poszerza swoją ofertę produktową. Od 7 lutego na rynku tygodników opinii będzie ukazywał się nowy tytuł: „Uważam Rze. Inaczej Pisane”.
0 1 0 0 0 3.02.2011Hortex powierza budżet OS3 multimediaAgencja OS3 multimedia w wyniku wygranego przetargu nawiązała współpracę z firmą Hortex, w ramach której będzie prowadzić działania budujące nowy wizerunek oraz silną pozycję marki w Internecie. Jednym z elementów współpracy jest wsparcie w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 3.02.2011Znani artyści robią z raka wrakaHenryk Sawka, Andrzej Pągowski i Edward Lutczyn wsparli nową kampanię Fundacji Rak’n’Roll – „Wyrolluj raka – to nie cud, to medycyna!”. Rysownicy stworzyli prace, które są artystyczną wizualizacją hasła akcji i formą wsparcia dla wszystkich, którzy zmagają się z nowotworami.
0 1 0 0 0 3.02.2011Time Trend z Krzysztofem Hołowczycem, ambasadorem marki AtlanticW salonach Time Trend rozpoczęła się kampania reklamowa zegarków Atlantic, wykorzystująca wizerunek kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca. Działania opierają się na sesji zdjęciowej wykonanej przez Jacka Porembę. Cel to wsparcie sprzedaży modeli z najnowszej kolekcji. Akcji towarzyszą również działania e-PR.
1 1 0 0 0 3.02.2011Ikona marki Delma w reklamie Gruppy66 Ogilvy (wideo)Z początkiem lutego animowany bohater reklam margaryny Delma pojawił się w nowej kampanii telewizyjnej przygotowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Unilever Polska. Postać przedstawia widzom nowy smak margaryny Delma Extra.
0 1 0 0 1 2.02.2011Pierwsza na Podkarpaciu konferencja „Innowacje marketingowe. Jak pozyskać klientów z innych regionów Polski”16 lutego 2011 r. w rzeszowskim Hotelu Hubertus odbędzie się pierwsza na Podkarpaciu konferencja z cyklu „Jak pozyskać klientów z innych regionów Polski”. Organizatorem konferencji jest agencja interaktywna Fabryka e-biznesu Sp. z o.o., z siedzibą w Rzeszowie. Konferencja jest darmowa.
0 1 0 0 0 2.02.2011Kalendarze 2011 w Muzeum Plakatu3 lutego 2011 r. w Muzeum Plakatu w Wilanowie odbędzie się ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród i wyróżnień laureatom VII Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical 2011. Tego dnia o godz. 13.00 odbędzie się też wernisaż wystawy najlepszych prac konkursowych. Zgodnie z coroczną tradycją, na wystawie poza kalendarzami konkursowymi będzie można zobaczyć również kalendarze – Pirelli i Michael Huber.