0 1 0 0 0 10.11.2010Payback rusza z przedświątecznymi promocjamiW listopadzie ruszają trzy promocje w programie Payback. Odwiedziny Świętego Mikołaja w Laponii, upominek dla wskazanej przez uczestnika osoby czy też świąteczne okazje w sklepach internetowych.
0 1 0 0 0 10.11.2010Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Zaawansowane kampanie SEM/PPCMarketing Online zaprasza na szkolenie z cyklu „Skuteczna reklama w Internecie”. Najbliższe spotkanie dotyczyć będzie reklamy w wyszukiwarkach oraz zaawansowanych metod prowadzenia i optymalizacji kampanii. Terminy: 22 października (Warszawa) i 19 listopada (Katowice).
0 1 0 0 0 10.11.2010VanguardPR odpowiedzialny za promocję nowej marki holdingu Infor.pl SAWspółpraca z INFOR.PL będzie się skupiać na działaniach promocyjnych nowego serwisu www.student.infor.pl skierowanego do studentów, absolwentów i młodzieży.
0 1 0 0 0 10.11.2010LoboSystem promuje Pepsi w Chacie PolskiejNowa akcja konsumencka Chaty Polskiej i Pepsi „Za 2 butelki Pepsi wyjeżdżają najlepsi” rusza 15 listopada. W promocji sieci sklepów franczyzowych można zdobyć voucher na wycieczkę marzeń oraz 10 aparatów fotograficznych. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji odpowiada agencja marketingu zintegrowanego LoboSystem.
0 1 0 0 0 9.11.2010Rusza kampania promująca najnowszy smartfon Nokia N8 w PolsceW najbliższy weekend rusza sprzedaż Nokia N8 w wybranych sklepach sieci Nokia Care Point (NCP), a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Najnowszy smartfon Nokia będzie także dostępny u wszystkich operatorów, jako pierwsi będą mogli zakupić go klienci sieci Orange. Razem ze sprzedażą w NCP rozpoczyna się kampania promująca Nokia N8. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię” potrwa do połowy grudnia 2010.
0 1 0 0 0 9.11.2010End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki NespressoOd początku listopada do połowy stycznia za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria. Nespresso wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.11.2010Świadomość konsumpcyjna polskich nastolatkówPonad połowa polskich nastolatków twierdzi, że przyjemnością jest dla nich robienie zakupów i chodzenie po sklepach. Doceniają również różnorodność ofert, a kiedy mają jakieś dobre lub złe doświadczenie z nowym produktem, dzielą się nim z innymi bez ograniczeń – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.
0 1 0 0 0 9.11.2010Festiwal Reklamy Ad Days 2010Od 25 do 27 listopada w pofabrycznych halach Łódź Art Center będzie odbywać się Festiwal Reklamy Ad Days – ogólnopolskie święto reklamy wizualnej, komunikacji i promocji. W tym roku jego hasło przewodnie brzmi: Kontrowersje.
0 1 0 0 0 9.11.2010Tesco dla SzkółAgencja Garden of Words na zlecenie firmy Tesco Polska realizuje ósmą edycję programu edukacji ekologicznej Tesco dla Szkół. Umowa obejmuje organizację konkursu „Ekomania filmowania” skierowanego do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz prowadzenie biura prasowego programu.
0 1 0 0 0 9.11.2010IQ Marketing dla marki AbsolutTrwa promocja nowej limitowanej edycji wódki Absolut – Absolut Glimmer. Kreację kampanii promocyjnej przygotowała agencja IQ Marketing