0 1 0 0 0 1.03.2011Nowy technologiczny klient ITBC CommunicationAgencja ITBC Communication od początku lutego prowadzi działania dla nowego klienta: Enigma Systemy Ochrony Informacji. Tym samym agencja wraz z nowym rokiem kontynuuje rozwój działu Nowych Technologii.
2 1 0 0 0 1.03.2011Masz prawo do mediacji! (wideo)„Masz prawo do mediacji” – pod takim hasłem1 marca rusza telewizyjna kampania informacyjna Ministerstwa Sprawiedliwości, promująca instytucję mediacji i osobę mediatora. Kampania przygotowana została przez agencję Opus B i Studio Filmowe M5.
0 1 0 0 0 1.03.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDofinansowane w 80% szkolenie menedżerskie „Lider zespołu”Sądzisz, że szkolenia są dobre tylko dla wielkich firm i międzynarodowych korporacji? Wątpisz, że cztery dni szkolenia mogą przynieść korzyści finansowe Twojej firmie? Nie wierzysz, że na szkoleniu możesz naprawdę zdobyć praktyczne umiejętności? Sprawdź dofinansowane w 80% szkolenie „Lider zespołu” organizowane przez Dom Szkoleń.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa agencja searchmarketinguCodemedia powołał nową agencję Proofclick, odpowiedzialną za strategię oraz prowadzenie komunikacji marketingowej oraz optymalizację w wyszukiwarkach.
1 1 0 0 0 28.02.2011Nowa kampania Gripexu (wideo)Rozpoczyna się kampania telewizyjna Gripexu V-Caps, najnowszego wariantu w portfolio marki. Spot reklamowy, którego jednym z bohaterów został robot sprowadzony z USA, przygotowano we współpracy z agencją reklamową S4.
0 1 0 0 0 28.02.2011Klienci inwestują w modelowanie ekonometryczneMacroscope OMD, dom mediowy należący do Omnicom Media Group, zacieśnia współpracę z kolejnymi klientami na polu projektów opartych o metody analiz statystycznych, pozwalających na pomiar i maksymalizację wartości reklamy.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowy produkt reklamowy Agencji Reklamy Polskiego Radia i Grupy Radiowej Time1 marca Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczynają sprzedaż nowego produktu – Highway FM. Tworzą go pakiet Total Time (sieci Eska, Eska Rock, Wawa, Vox FM) oraz stacje Polskiego Radia: Jedynka, Trójka i Czwórka.
0 1 0 0 0 28.02.2011Konferencja Brand It Up „Odśwież swoje spojrzenie na reklamę”Reklama to już nie tylko hasło, krótki spot telewizyjny czy wielkie billboardy na ulicach. Projekt Brand It Up powstał właśnie po to, aby pokazać studentom, jak bardzo zmienił się rynek reklamy oraz aby przedstawić jego nowe trendy. Dzięki współpracy z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi możliwe jest szerokie omówienie tej tematyki.
0 1 0 0 0 28.02.2011Digital One dla Pepsi TwistAgencja Digital One przygotowała działania reklamowe w internecie dla marki Pepsi Twist. Celem projektu internetowego jest wsparcie działań prowadzonych obecnie przez markę w innych mediach, w ramach kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem: "Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist" (szeroka paleta działań obejmuje m.in. reklamy w telewizji, outdoor, street sampling, hostessy w klubach, sampling w akademikach).
0 1 0 0 0 28.02.2011Augmented reality w akcji społecznej marki WiniaryMarka Winiary wykorzysta augmented reality – rozszerzoną rzeczywistość w ogólnopolskim programie edukacyjnym „Jedz smacznie i zdrowo”. Technologia łącząca obraz rzeczywisty z komputerowymi, wirtualnymi elementami zostanie użyta w trakcie roadshow. Ciężarówka z mobilną kuchnią odwiedzi pięćdziesiąt gimnazjów od 14 marca do 17 czerwca 2011 roku.