0 4 0 30.01.2023Google Analytics 4 – co się zmieni w świecie danych? Ukazał się e-book Grupy iCEAJakich zmian możemy się spodziewać wraz ze wdrożeniem Google Analytics 4? Jak przygotować firmę na nadchodzącą rewolucję? W jaki sposób przenieść się do nowego systemu? Jaki wpływ na nowe rozwiązania mają urządzenia mobilne, z których korzystamy? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w e-booku opracowanym przez ekspertów iCEA Group.
0 1 0 29.01.2023Porsche ogranicza sprzedaż własnego NFT. Porażka lekcją dla innych marekPorsche ogłosiło, że ogranicza sprzedaż własnej kolekcji NFT kultowego modelu 911. Marka sprzedała jedynie 25 proc. serii liczącej 7,5 tys. sztuk. Wśród przyczyn wskazywany jest brak zaangażowania marki w Web3 i promocję kolekcji.
0 1 0 29.01.2023Amerykańscy reklamodawcy oskarżają Apple o nierówne traktowanie i hipokryzjęSzef amerykańskiego oddziału zrzeszenia pracodawców z branży internetowej IAB oskarżył Apple o stosowanie podwójnych standardów. Restrykcyjne zasady dotyczące śledzenia aktywności użytkownika przez innych reklamodawców w systemie IOS nie dotyczą targetowania reklam Apple.
0 1 0 29.01.2023Orlen kończy współpracę z zespołem Formuły 1 Sauber Motorsport. Robert Kubica pozostaje ambasadorem markiPKN Orlen rozpoczyna współpracę z włoskim zespołem Scuderia AlphaTauri. Oznacza to zakończenie trzyletniej współpracy z Sauber Motorsport. Z tego zespołu odejdzie Robert Kubicy, który który pozostanie ambasadorem marki Orlen.
0 1 0 28.01.202331. finał WOŚP: czy inflacja wpłynie na zaangażowanie Polaków?Mimo niełatwej sytuacji ekonomicznej oraz stale rosnących cen zdecydowana większość Polaków jak co roku wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
1 1 0 27.01.2023M&M’s wycofuje żeńskie postacie z reklam. Podobno dzieliły ludzi, zamiast łączyćMarka M&M's (Mars Wrigley) zrezygnowała z żeńskich wersji ludzików w swoich reklamach z „gadającymi cukierkami” (ang. spokecandies). Zrobiła to po krytyce prawicowych mediów, które utożsamiały kampanię z tzw. wojną kulturową.
0 1 0 27.01.2023Polacy wciąż zdecydowanie wspierają Ukraińców – badanie IpsosRosyjska inwazja trwa już prawie rok. Mimo to blisko 2/3 dorosłych (w 28 krajach poddanych badaniu) nadal uważnie śledzi wiadomości na ten temat – wynika z badania Ipsos. Od początku wojny opinie na jej temat zmieniły się w niewielkim stopniu, a poparcie dla Ukraińców wciąż zdecydowanie przeważa.
0 1 0 27.01.2023Meta, Crocs, Beats by Dre – najszybciej rosnące marki w Stanach Zjednoczonych w 2022Na podium najnowszego badania firmy analitycznej Morning Consult znalazły się m.in. gigant Meta, producent obuwia Crocs czy słuchawki Beats by Dre.
0 1 0 27.01.2023Agencja Inquiry zbadała, co zachęca Polaków do zakupówW związku z obecną sytuacją ekonomiczną zmienia się nasz stosunek do promocji. Coraz bardziej ich poszukujemy, a na dodatek uzależniamy od nich nasze zakupy – zarówno wybór produktów, jak i konkretnego sklepu.
0 2 0 27.01.2023TikTok z efektem wizualnym wspierającym WOŚPTikTok po raz pierwszy oficjalnie dołącza do Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji w aplikacji wprowadzano specjalny efekt wizualny, a film z Jurkiem Owsiakiem powita każdego, kto w niedzielę uruchomi TikToka. Platforma zachęca również swoją społeczność do stworzenia wideo promującego tegoroczną edycję akcji.