0 4 0 0 0 13.06.2022Szymon Godziek ambasadorem marki CupraEmocje, adrenalina i przyspieszone bicie serca – taka będzie najnowsza odsłona kampanii brandowej marki Cupra. Nowym polskim partnerem został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.
0 1 0 0 0 13.06.2022Transformacja cyfrowa biznesu w Polsce – raport KPMG51% firm w Polsce dostrzega duże znaczenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. Jednocześnie większość nie planuje zwiększania nakładów na ten cel, ani zatrudniania specjalistów w tym zakresie w ciągu najbliższych miesięcy. W badaniu KPMG i Microsoftu wskaźnik główny Monitora Transformacji Cyfrowej Biznesu wynosi 4,8 pkt w dziesięciopunktowej skali.
1 1 0 0 0 13.06.2022„Nie zajmuj miejsca tym, którzy go potrzebują” – Gdynia przewrotnie o dostępnościGdynia opublikowała spot dotyczący dostępności miejsc parkingowych osób z niepełnosprawnościami. W wideo pokazana jest scena, w której kobieta zdradza swojego partnera z osobą na wózku. Reklama spotkała się z mieszanym przyjęciem. Zdaniem niektórych komentatorów uprzedmiotawia kobiety.
2 3 0 0 0 13.06.2022„Bez wymówek” – Durex zachęca do bezpiecznego seksu7 czerwca, w Międzynarodowy Dzień Seksu, Durex rozpoczął kampanię „Bez wymówek”, która konfrontuje popularne wymówki z faktami.
0 1 0 0 0 11.06.2022Lokale McDonald’s w Rosji z nowym właścicielem i logoW placówkach McD w Moskwie i Petersburgu zdemontowano kultowe złote łuki. Zastąpi je logo złożone z hamburgera i dwóch frytek. Wznowienie działalności obejmie początkowo 15 lokalizacji w Moskwie i okolicach.
1 1 0 0 0 11.06.2022Portal Travelist.pl rozpoczął kampanię reklamową hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu rozpoczął kampanię promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania obejmują reklamy telewizyjne i digital marketing.
0 2 0 0 0 10.06.2022Badanie Influence Power Index Mediacomu. Influencerzy lepsi od celebrytów – bardziej spontaniczni i wiarygodniChoć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek. Twórcy internetowi uzyskują przeciętnie wyższe noty na wszystkich zdefiniowanych atrybutach wizerunkowych. Takie wyniki przynosi tegoroczna edycja corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index.
0 5 0 0 0 10.06.2022„Raport Strategiczny Internet 2021/2022” – premiera podczas Forum IAB 2022Ponad 90 autorytetów dyskutowało podczas trzech dni Forum IAB 2022 na temat zmian, które zaszły w świecie online przez ostatnie dwa lata. Podczas wydarzenia premierę miał również „Raport Strategiczny Internet 2021/2022”.
1 1 0 0 0 10.06.2022Ruszył podcast grupy Evry1 – pierwszym rozmówcą Karol Sadaj z Aion BankuJuż jest dostępny pierwszy odcinek podcastu grupy Evry1. Gospodarzem tego odcinka jest Szymon Sikorski (Publicon), a rozmówcą – Karol Sadaj (Aion Bank).
0 3 0 0 3 10.06.2022Gang Weneraków – poznańska Przychodnia Stonewall z programem lojalnościowymZa test lub pakiet badań w kierunku chorób przenoszonych drogą płciową otrzymuje się pieczątkę. Po zebraniu 10 pieczątek można stać się posiadaczem pluszowej maskotki – jednego z członków Gangu Weneraków. Program realizuje Przychodnia Stonewall.