0 1 0 0 0 21.02.2011Partner of Promotion i Tailor&Baker dla Ministerstwa Spraw ZagranicznychAgencje Partner of Promotion i Tailor&Baker na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych opracowały koncept kreatywny oraz strategię komunikacyjną portalu Polishhighfliers.pl.
1 1 0 0 0 21.02.2011Wystartowała nowa kampania PZU Życie (wideo)Budowanie wizerunku marki PZU i zwiększenie jej znaczenia w ofercie ubezpieczeń na życie – to główne cele nowej kampanii marketingowej PZU Życie.
0 1 0 0 0 21.02.2011Henri Lloyd zdobywcą Polish ExclusiveMarka odzieży żeglarskiej i codziennej Henri Lloyd zdobyła Certyfikat Polish Exclusive – wyróżnienie przyznawane renomowanym markom działającym z sukcesem na polskim rynku.
0 1 0 0 0 21.02.2011Ruszyły zgłoszenia do III edycji konkursu Telemarketer RokuNajlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach – jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Potrwa do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 21.02.2011Zachęcić do wolontariatu„Pomagam.bo” to nowa kampania non profit, której celem jest sprowokowanie odbiorców do refleksji na temat bezinteresownej pomocy innym oraz przyczynienie się do wzrostu liczby wolontariuszy w Polsce. Akcję zorganizowano w ramach Europejskiego Roku Wolontariatu.
0 1 0 0 0 21.02.2011Think Kong dla EasySoftwareAgencja marketingu interaktywnego Think Kong rozpoczyna prace dla firmy EasySoftware. Współpraca dotyczy promocji EasyProject – systemu do zdalnego zarządzania projektami marketingowymi.
0 1 0 0 0 21.02.2011Rynek rynek reklamowy wzrósł powyżej oczekiwańW 2010 roku wartość rynku reklamowego wyniosła 7 miliardów 338 milionów złotych – wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Mimo że rekordowy pułap wydatków z 2008 r. nie został osiągnięty, skala wzrostu okazała się w ub.r. istotnie wyższa od oczekiwań rynkowych.
0 1 0 0 0 21.02.2011Netizens Peppermint dla Pracuj.plNa zlecenie portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl agencja Netizens Peppermint przygotowała kampanię internetową, której cel to zainteresowanie odbiorców nową usługą – wizytówką franczyzodawcy.
0 1 0 0 0 21.02.2011Grupa PTWP z Imago PRGrupa PWTP, wydawca prasy, portali internetowych oraz organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, dołączyła do grona klientów agencji Imago Public Relations.
0 1 0 0 0 21.02.2011Great Open House psoci z kotem FelixemAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek markę Felix Purina. We współpracy z grupą Do it 4 Fun zorganizowała 17 lutego happeningi pod hasłem „Wielka psota na Dzień Kota”.