0 1 0 0 0 8.03.2011Katalog polskich firm branży owocowo-warzywnej na targach w DubajuWśród uczestników targów Gulfood 2011 w Dubaju (przełom lutego i marca br.) rozdawany był specjalny folder prezentujący polską branżę owocowo-warzywną. Na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowała go agencja smARTcat.
0 1 0 0 0 8.03.2011Targi Wiedzy Konsumenckiej w warszawskim CH ArkadiaW sobotę, 12 marca, w godzinach 12.00–18.00 w arkadyjskim Theatrum odbędzie się II edycja Targów Wiedzy Konsumenckiej. Podczas imprezy konsumenci będą mogli poznać swoje prawa, skorzystać z bezpłatnych porad eksperckich, a także wygrać nagrody w konkursie.
0 1 0 0 0 8.03.2011Telma Group Communications dla firmy BillBirdTelma Group Communications rozpoczęła współpracę z firmą BillBird z branży innowacji w regulowaniu należności. Od marca zajmie się komunikacją dotyczącą usług VIA, w szczególności elektronicznej faktury.
0 1 0 0 0 8.03.2011Ponad 600 litrów krwi zebrali Krewni Euro w Poznaniu4 marca zakończyła się siódma zbiórka krwi w ramach kampanii społecznej „Krewni Euro”. Tym razem w Auli Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu krew oddało blisko 250 osób.
0 1 0 0 0 8.03.2011Starbucks świętuje czterdzieste urodzinyW tym roku mija dokładnie 40 lat od momentu otwarcia pierwszego sklepu Starbucks Coffee, Tea and Spices na Pike Place Market w Seattle. Starbucks zmienił logo, planuje rozszerzenie marki na nowe produkty, a odświętny nastrój podkreślać będzie specjalny wystrój jego lokali i wzbogacona karta napojów. W tym tygodniu przewidziany jest też słodki poczęstunek dla pierwszych gości.
0 1 0 0 0 8.03.2011Pan PayPass płaci za zakupyOd początku lutego br. trwa kampania reklamowa płatności kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass. W jej ramach użytkownicy kart z logo PayPass będą mogli wziąć udział w interaktywnej zabawie, dzięki której być może nie będą musieli płacić za swoje zakupy. Wystarczy, że spotkają Pana PayPassa, który z przyjemnością ureguluje należność w sklepowej kasie.
0 1 0 0 0 8.03.2011Paweł Małaszyński w kampanii LexusaRozpoczęła się kampania reklamowa nowego Lexusa CT 200h, z Pawłem Małaszyńskim w roli głównej. Jeden z najpopularniejszych polskich aktorów filmowych i telewizyjnych wystąpił w spocie TV promującym nowe auto.
0 4 0 0 0 8.03.2011Ponad 9 milionów słuchaczy-klientówPonad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia – średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych grup docelowych dla reklamodawców z wielu branż, przede wszystkim producentów dóbr szybkozbywalnych takich jak artykuły spożywcze, kosmetyki, chemia gospodarcza, drobne artykuły gospodarstwa domowego itp.
0 1 0 0 0 8.03.2011Citybell Consulting dla Komisji EuropejskiejPrzedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce powierzyło agencji doradczej Citybell Consulting realizację wydarzenia podsumowującego stan przygotowań Polski do objęcia 1 lipca br. prezydencji w Radzie UE.
1 1 0 0 0 8.03.2011„Dobre wakacje trzymają cały rok” – kampania Neckermanna (wideo)Pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” 7 marca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa biura podróży Neckermann. Złożą się na nią działania w telewizji, Internecie oraz prasie.