0 1 0 0 0 11.03.2011ZdroNet.pl z agencją PRKrakowska firma Emedico, właściciel portalu ZdroNet.pl, podjęła projektową współpracę z agencją Planet PR. Celem projektu jest budowa świadomości nowej marki oraz zarządzanie wizerunkiem portalu. Klient sam zgłosił się do agencji.
1 1 0 0 0 11.03.2011Dopasowane kuchnie w reklamie firmy IKEA (wideo)W ramach wygranego w ubiegłym roku przetargu agencja Scholz & Friends Warszawa zrealizowała najnowszą kampanię dla marki IKEA. W połowie marca rusza kampania telewizyjna pod hasłem „Kuchnie dobrze dopasowane”.
0 1 0 0 0 11.03.2011Facebook NOW oferuje reklamę w grach na FacebookuAgencja wprowadziła do oferty reklamę banerową emitowaną w grach i aplikacjach dostępnych na Facebooku. Znalazły się w niej dwa formaty reklamowe – Large Rectangle o wymiarach 300 x 250 px oraz Leaderboard o wymiarach 728 x 90 px. Banery wyświetlane są podczas grania lub używania danej aplikacji.
0 1 0 0 0 11.03.2011„Carlos” w kampanii Canal+W piątek 11 marca rusza wizerunkowa kampania reklamowa Canal+, w której stacja promuje film własnej produkcji „Carlos”. Kampania, oparta na koncepcji „Emocje, jak żadne inne”, wspiera pozycjonowanie CANAL+ jako telewizji premium o najbogatszej i ekskluzywnej ofercie filmowo-sportowej.
0 1 0 0 0 11.03.2011Kampania urodzinowa „InStyle”Z okazji trzecich urodzin „InStyle” zaprasza swoje czytelniczki na akcję Szaleństwo Zakupów – zniżki w ponad 2 tys. sklepów w całej Polsce. Akcja organizowana we współpracy z 59 markami odbędzie się 26 i 27 marca. Aby wziąć w niej udział, czytelniczka musi pojawić się w sklepie partnera akcji z kwietniowym numerem „InStyle’a” i pokazać przy kasie odpowiedni kupon.
0 1 0 0 0 11.03.2011UOKiK zaprasza na transmisję debaty o sądach polubownych15 marca o godz. 10:00 na stronie uokik.gov.pl będzie można obejrzeć transmisję z debaty online „Po co drzeć koty? Konsument i przedsiębiorca w sądzie polubownym”.
0 1 0 0 0 11.03.2011Tajniki skutecznej reklamy w InternecieSpośród całej gamy metod promocji reklama w wyszukiwarkach jest najbardziej mierzalna, łatwa w monitorowaniu i efektywna, gdyż trafia do Internauty z informacją dokładnie taką, jakiej szukał i pożądał. Jak wykorzystać wyszukiwarkę do promocji firmy? Jak rozpocząć i monitorować kampanię? Szkolenie Google AdWords 17-18 marca Warszawa, 16-17 czerwca Katowice – zaprasza Marketing Online.
0 1 0 0 0 11.03.2011Konferencja „Zaloguj się do sukcesu – skuteczna promocja w mediach społecznościowych”W dniu 19 marca 2011 roku odbędzie się konferencja „Zaloguj się do sukcesu – skuteczna promocja w mediach społecznościowych”, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator”. Podczas niej swoim doświadczeniem podzielą się najlepsi teoretycy i praktycy z branży marketingowej.
0 1 0 0 0 10.03.2011Media Trendy – największa konferencja o mediach i reklamieKonferencja, która odbędzie się 14 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach, składać będzie się z części plenarnej oraz trzech ścieżek tematycznych: media przyszłości, reklama przyszłości i content przyszłości. Każdy uczestnik będzie mógł dowolnie wybrać interesujący go temat.
0 1 0 0 0 10.03.2011Poziom irytacji reklamą w marcu będzie wyższyDwuletnia historia pomiaru Wskaźnika Irytacji Reklamą (WIR) przez OMG Metrics wskazuje na sezonowość tego zjawiska. Specjaliści przewidują, że w marcu wzrośnie poziom irytacji reklamą w stosunku do pierwszych miesięcy 2011 roku.