0 1 0 0 0 3.03.2011Storytelling – narracja w reklamie i biznesieWydana przez Saatchi & Saatchi książka „Storytelling – narracja w reklamie i biznesie” ukazuje narzędzia pozwalające na analizę potencjału marki i jej żywotności w ujęciu narracyjnym. Mechanizmy wykorzystujące naszą skłonność do pozytywnego zaangażowania w reakcji na struktury opowieści i legend utrwalonych w naszym kręgu kulturowym pomogły między innymi takim gigantom, jak Apple, Ford czy Lego wspiąć się na szczyt i na nim pozostać.
0 1 0 0 0 3.03.2011Monday PR obsługuje Trend MicroOd marca agencja Monday PR wspiera firmę Trend Micro – światowego lidera w dziedzinie zabezpieczeń internetowych, w zakresie public relations.
0 1 0 0 1 3.03.2011Collection Club – program lojalnościowy marek odzieżowychRuszył nowy program lojalnościowy. Prowadzą go marki: Top Secret, Troll oraz Top Secret & Friends.
1 1 0 0 0 3.03.2011Lowe GGK dla Kampanii przeciw Homofobii (wideo)Lowe GGK Warszawa przygotowała kampanię zachęcającą do przekazywania 1 proc. podatku na rzecz Kampanii przeciw Homofobii. Robert Biedroń (współzałożyciel KPH) przekonuje nas, abyśmy zwolnili go z pracy i pozbawili zajęcia.
0 1 0 0 0 3.03.2011Radio Zet rozbudowuje newsroom internetowyRadio Zet wzmacnia redakcję internetową i zamierza rozwijać dział wiadomości dostępny na stronie rozgłośni.
0 1 0 0 0 3.03.2011Mood Media nawiązała współpracę z siecią McDonald’sAgencja Mood Media została dostawcą zintegrowanych rozwiązań audio dla 258 restauracji McDonald’s w Polsce, gdzie odtwarzana będzie muzyka z repertuaru Ear Candy.
3 1 0 0 3 3.03.2011Nie trzeba osobiście składać PIT-ów w US – przypomina Ministerstwo Finansów (wideo)Na zlecenie Ministerstwa Finansów przygotowano trzy spoty zachęcające podatników do rozliczania się z urzędem skarbowym przez Internet. „Potrzeba” i „Załącznik” to filmy przeznaczone do emisji online. Spot „Współmałżonek” 6 marca trafi do telewizji.
0 1 0 0 0 3.03.2011Konkret PR dalej dla GenzymeAgencja Konkret PR nadal pracować będzie dla firmy Genzyme – polskiego oddziału międzynarodowej korporacji zajmującej się biotechnologią medyczną.
0 1 0 0 0 3.03.2011Zmysłowa i artystyczna ManufakturaDzięki kreacjom agencji TBWA łódzkie centrum handlowe Manufaktura przedstawiane będzie na plakatach i billboardach w zupełnie nowym stylu. Komunikacja marketingowa w nowej odsłonie bliższa jest teraz malarstwu i fotografii artystycznej.
0 1 0 0 0 3.03.2011Kampania BobovityPod hasłem „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!” rozpoczęła się ogólnopolska promocja Bobovity, która potrwa do końca maja.