0 1 0 29.06.2011Nowa kampania reklamowa pkt.plSpółka pkt.pl rozpoczęła nową kampanię reklamową online prowadzoną pod hasłem „Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes”. Celem działań jest promocja serwisu BiznesFinder.pl, należącego do pkt.pl, jako narzędzia dla managerów, niezbędnego przy podejmowaniu decyzji dotyczących wyboru partnerów biznesowych.
0 1 3 29.06.2011FoodCare skarży Michalczewskiego do prokuraturyFirma FoodCare złożyła do Prokuratury Okręgowej w Krakowie zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Dariusza Michalczewskiego i osoby z nim współdziałające.
0 1 0 29.06.2011Maźnij most w WarszawieAgencja kreatywna Holo FX przygotowała i zrealizowała kampanię „Maźnij Mnie”, której celem był wybór koloru mostu średnicowego. Wyniki głosowania ogłoszono na imprezie „Rok do UEFA EURO 2012”, a podczas spektaklu świetlnego na moście kolejowym można było zobaczyć wybrany przez Warszawę kolor.
0 1 0 29.06.2011Kamis kupiony przez amerykańskiego gigantaKamis, czołowa polska firma z sektora FMCG, została kupiona przez amerykańskiego giganta McCormick & Co. Wartość transakcji – jak podają agencje – to 291 mln dolarów, czyli 830 mln złotych.
1 1 0 29.06.2011Najsłodsze chwile, czyli nowa kampania Paoli (wideo)1 lipca rusza kampania syropów marki Paola, należącej do firmy Hoop Polska. Jest to pierwsza letnia kampania w kategorii syropów. Potrwa do 24 lipca.
1 1 1 29.06.2011Pierwszy miesiąc kampanii z Mannem i Materną (wideo)W ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, Kredyt Bank pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.
0 1 0 29.06.2011Ministerstwo Gospodarki wybrało Polskie Centrum Marketingowe27 czerwca 2011 spółka Polskie Centrum Marketingowe podpisała umowę z Ministerstwem Gospodarki na usługę doradczą realizowaną w formie call center w ramach Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
0 1 0 29.06.2011Samochodowa promocja AbsolwentaW nowej promocji wódki Absolwent do zakupu zachęca stoisko, które pojawiło się w jednym z hipermarketów Real. Głównym elementem ekspozycji jest ręcznie wykonany model czerwonego auta BMW 320i coupe, który miga światłami i wydaje dźwięki silnika samochodu, za każdym razem kiedy zbliża się do niego klient. Interaktywna część ekspozycji dopełniona jest klasycznymi materiałami POS oraz butelkami Absolwenta.
0 1 0 29.06.2011Z krainy wyobraźni na wrocławskie uliceAgencja reklamowa Effectica z Wrocławia pracuje dla centrum handlowego Pasaż Grunwaldzki. Pierwszym efektem współpracy jest zamiana logotypu i layoutów Pasażu.
0 1 0 29.06.2011Budowia z kampanią dla CersanituBudowia, należąca do IDMnet sieć reklamy internetowej dla branży budowlanej i wnętrzarskiej, rozpoczęła kampanię nowej linii produktów Cersanitu. Kampania będzie prowadzona do końca listopada.