0 1 0 0 0 7.03.2011Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistościąTo tytuł kampanii reklamowej Lotosu, rozpoczętej 7 marca. Spoty i reklamy zobaczymy w najważniejszych stacjach TV oraz opiniotwórczych tytułach prasowych. Kampania potrwa cztery najbliższe tygodnie.
0 1 0 0 0 7.03.2011BizOn media i Bankier.pl zakończyły współpracęSieć reklamy biznesowej BizOn media i portal finansowy Bankier.pl zakończyły dwuletnią współpracę. Sieć BizOn media nadal będzie obsługiwać powierzchnię reklamową innych serwisów z portfolio grupy Bankier.pl.
0 1 0 0 0 7.03.2011TBWAPR dla spółki Axi ImoTBWAPR rozpoczęła współpracę ze spółką Axi Immo – zajmującą się doradztwem w zakresie nieruchomości komercyjnych. Do zadań agencji należy przede wszystkim zbudowanie wizerunku firmy, jako lokalnego eksperta w dziedzinie rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
1 1 0 0 0 7.03.2011Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty DirectLiberty Direct rozpoczął produktową kampanię reklamową. W emitowanym od 7 marca spocie, oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC po raz pierwszy promowane są ubezpieczenia mieszkaniowe. Kreacja kampanii została przygotowana przez dział marketingu firmy. Produkcją zajął się dom Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada MPG. Kampania obejmuje TVP, TVN i Polsat oraz w kanały tematyczne.
0 1 0 0 0 7.03.2011Gant Development kontynuuje współpracę z agencją reklamową PigeonDeweloper Gant Development po raz kolejny wybrał agencję reklamy Pigeon do współpracy nad kampanią reklamową.
0 1 0 0 0 7.03.2011BNP Paribas Fortis rusza z kampanią „Zrealizuj swój plan”Już dziś, pod hasłem „Zrealizuj swój plan” rusza kampania reklamowa produktów kredytowych oferowanych przez BNP Paribas Fortis. Jak pokazały wyniki badania „Jak Polacy realizują swoje plany?”, wśród najbardziej popularnych planów Polaków znalazły się właśnie: zakup samochodu, budowa lub zakup domu, a także remont mieszkania.
0 1 0 0 0 7.03.2011Internetowa kampania MazdyPodczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie odbyła się światowa inauguracja wielokanałowej kampanii Mazdy. Pierwszą z nich jest strona internetowa, dzięki której można dogłębnie poznać Mazdę oraz sekrety jej sukcesu.
1 1 0 0 0 7.03.2011Hand Made i lekkie Satino (wideo)Agencja reklamowa Hand Made przygotowała spot telewizyjny wprowadzający na rynek nowy wariant deserów mlecznych marki Satino – Satino Lekkie. Kampania prowadzona jest w czołowych stacjach telewizyjnych od połowy lutego.
0 1 0 0 0 7.03.2011MPG zwycięża w przetargu Ceramiki ParadyżDom mediowy MPG zwyciężył w przetargu mediowym Ceramiki Paradyż i tym samym obronił budżet obsługiwany od 2007 roku.
0 1 0 0 0 7.03.2011Targi Event 2011Tegoroczna III edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędzie się 5 i 6 października. Jest to jedyne w Polsce tego typu wydarzenie poświęcone wyłącznie branży eventowej. Podczas targów wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę usług i rozwiązań potrzebnych do organizacji różnego rodzaju eventów.