1 1 0 0 0 10.12.2010Agencja San Markos promuje bezpieczeństwo (wideo)10 grudnia, w ramach kampanii „Moda na odblaski. Włącz myślenie”, realizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, rozpoczyna się emisja nowego spotu telewizyjnego promującego bezpieczne zachowanie na drogach.
0 1 0 0 0 10.12.2010BiznesTrendy 2010 dla bombonierki „Fortepian”Bombonierka „Fortepian” firmy Słodkie Upominki, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych, otrzymała tytuł BiznesTrendy 2010, przyznawany przez redakcję „Business Media” za najciekawsze produkty promocyjne.
0 1 0 0 0 10.12.2010Hill & Knowlton Poland zwycięzcą w European Excellence Awards 2010Agencja Hill and Knowlton Poland otrzymała prestiżową European Exellence Award za najlepszą europejską kampanię edukacyjną (kategoria Zdrowie). Tematem wyróżnionej kampanii jest stwardnienie rozsiane, a jej tytuł to „Mam SM”. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali w Pradze, 9 grudnia br.
0 1 0 0 1 10.12.2010Oświadczenie firmy FoodCare dotyczace sporu z Dariuszem MichalczewskimW odniesieniu do szeregu artykułów i wypowiedzi pana Dariusza Michalczewskiego składamy wyjaśnienia, mające na celu przekazanie faktów dotyczących współpracy z Fundacją „Równe Szanse”.
0 1 0 0 0 10.12.2010Media Markt z tytułem SuperbrandMiędzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. przyznała Media Markt, liderowi krajowego rynku elektroniki użytkowej, tytuł Superbrand Polska.
0 1 0 0 0 10.12.2010Wzrosty słuchalności polskiego radiaWedług najnowszego raportu Radio Track Millward Brown SMG/KRC Polskie Radio odnotowuje kolejne wzrosty słuchalności w ostatniej fali badań (wrzesień – listopad 2010 r.). Program III po raz kolejny osiągnął najlepsze wyniki w historii badań.
0 1 0 0 0 10.12.2010Ceramika Paradyż nagrodzona za społeczną odpowiedzialnośćCeramika Paradyż, producent płytek ceramicznych, dołączyła do prestiżowego grona firm dbających o najwyższe standardy odpowiedzialnego biznesu, stając się jednym z trzech laureatów nagrody „Regional Forbes CSR Awards” z województwa łódzkiego.
0 1 0 0 0 9.12.2010Konkurs promujący batony Kit Kat SensesKonkurs zatytułowany „Potrzebujesz przerwy?” skierowany jest do klientów sklepów Carrefour. Założenia promocji i kreację materiałów reklamowych przygotowała agencja FireFly Creation.
0 0 0 0 0 9.12.2010RMF FM – radio najczęściej słuchane w samochodzieCodziennie blisko 4,6 mln słuchaczy jadących samochodem wybiera RMF FM – wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC
1 1 0 0 0 9.12.2010Kampania TUI Family (wideo)9 grudnia TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandingową, której celem jest pokazanie nowej linii produktowej, dotyczącej rodzinnych wakacji. TUI Family zastąpi w roli organizatora tego rodzaju wypoczynku Scan Holiday.