0 1 0 16.06.2011E-mailing – jak pisać, żeby sprzedać?Forum Media Group organizuje cykl seminariów internetowych poświęconych planowaniu i realizacji skutecznej strategii e-mail marketingowej. Wykłady już w piątek 8 lipca 2011 roku. Poprowadzi je Piotr Poznański – praktyk i trener e-marketingu z ponad 12-letnim doświadczeniem. Marketing przy Kawie objął patronatem te webinaria.
1 1 0 16.06.2011Nowa oferta KFC promowana w telewizji (wideo)Rozpoczyna się kampania promująca nową ofertę KFC – „Kubełek Classic". Działania promocyjne obejmą telewizję i materiały w miejscu sprzedaży.
1 1 0 16.06.2011Szymon Majewski w roli „Miniratki” (wideo)PKO Bank Polski rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego Max Pożyczka z Mini Ratą. W roli Miniratki występuje Szymon Majewski. Po m.in. dyrektorze marketingu, rzeczniku prasowym i dyrektorze HR to już siódme wcielenie artysty, który w ten sposób zachęca do korzystania z oferty Banku. Kampania potrwa do końca wakacji.
0 1 2 16.06.2011Mieszkaniowe Marki Roku rozdaneNiespodzianki nie było: najbardziej rozpoznawalną firmą deweloperską na stołecznym rynku mieszkaniowym jest J.W. Construction Holding, a agencją nieruchomości – Bracia Strzelczyk Nieruchomości. Mieszkaniowe Marki Roku dla najbardziej rozpoznawalnego banku udzielającego kredytów hipotecznych i pośrednika kredytowego w całej Polsce otrzymały odpowiednio PKO BP i Open Finance. Przyznano w sumie 37 nagród w 12 kategoriach.
0 1 0 16.06.2011Kampania reklamowa nowych smaków Lay’sRozpoczyna się kampania nowej linii chipsów Lay’s Strong, która została wzbogacona o dwa mocne warianty. Konsumenci gustujący w pikantnych smakach mogą teraz wybrać swój własny poziom ostrości. Kampania outdoorowa potrwa do końca lipca.
0 1 0 16.06.2011Użyteczność stron internetowych banków w raporcie Symetrii21 czerwca ukażą się „Kryształy Symetrii” – raport na temat użyteczności stron internetowych banków w Polsce. Autorem badania jest agencja e-biznes Symetria. Kryształy Symetrii mają stać się cyklicznymi badaniami użyteczności czołowych serwisów polskiego Internetu. Pierwszą przebadaną branżą będzie branża finansowa.
0 1 0 15.06.2011Raport BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteruPonad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika z drugiej edycji badania BInAR. Blisko 90 proc. słuchaczy nie przeszkadzają reklamy – wolą słuchać stacji za darmo niż wykupywać abonament za odbiór bez reklam.
0 1 0 15.06.2011Kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”Kampania ma na celu edukację wypoczywających w zakresie ekologii wód oraz promocję postaw proekologicznych i budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Zasięgiem obejmie prasę, radio, nośniki citylight, wiaty przystankowe, a także żaglówki na Mazurach. Będą jej towarzyszyły działania niestandardowe i ambientowe w dużych aglomeracjach. Większość działań realizowana będzie w drugiej połowie czerwca br.
0 1 0 15.06.2011Wyłącznie Em Lab na nośnikach Snow Vision w kurortachAgencja Em Lab podpisała umowę o współpracy z firmą Snow Vision, która jest właścicielem sieci nośników OOH w 25 stacjach narciarskich w Polsce. Partnerstwo ze Snow Vision w Polsce zostało podpisane na wyłączność.
0 1 0 15.06.2011PKN Orlen uruchamia sklep internetowy z możliwością odbioru towaru na stacjach OrlenSklep www.sklep.orlen.pl został uruchomiony na początku czerwca. Towar zamówiony na stacjach Orlen można będzie odbierać bez dodatkowych kosztów. Obecnie istnieje taka możliwość na ponad 350 stacjach, do końca roku planowane jest podwojenie tej liczby. System do obsługi projektu stworzyła firma B2BPartner.