0 3 0 0 0 22.12.2010Grudniowe wahania nastrojów PolakówW grudniu br. nastroje konsumentów w Polsce lekko spadły. Na tle mieszkańców 24 badanych przez Ipsos krajów świata Polacy należą do mniej optymistycznych narodów.
0 1 0 0 0 22.12.2010PanMedia Western obronił budżet F&FDom mediowy PanMedia Western ponownie wygrał przetarg na obsługę marki odzieżowej F&F. O jej mediowy budżet walczyły także MediaCom i Starlink.
0 1 0 0 0 22.12.2010Kampania stworzona przez Brainshake doceniona przez światowe władze UNICEF17 grudnia rozpoczęła się węgierska edycja akcji „Kartki pełne życia”, którą agencja Brainshake zorganizowała zimą 2009 roku dla polskiego oddziału UNICEF.
0 1 0 0 0 22.12.2010Reklama w wyszukiwarkach coraz chętniej stosowana przez firmyPolskie firmy coraz częściej reklamują się w wyszukiwarkach internetowych. W pierwszym półroczu 2010 r. na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych – wynika z raportu branżowego portalu Interaktywnie.com.
1 1 0 0 9 22.12.2010Viralem w urząd (wideo)W Internecie trwa viralowa kampania firmy iComarch24. Dwuminutowy film wirusowy pt. „Urząd cię urządzi” przedstawia zabawną historię petenta, który chcąc załatwić drobną sprawę w urzędzie, musi zmierzyć się z biurokratycznymi procedurami skostniałej instytucji.
0 1 0 0 0 22.12.2010Jak zmniejszyć koszty, a utrzymać przy sobie klientówPrzekraczanie oczekiwań klientów jest celem strategicznym niemal 90% szefów działów obsługi klienta, wynika z badań opublikowanych w specjalnym numerze „Harvard Business Review Polska”. Tymczasem znacznie lepsze wyniki przynosi zwyczajne zaspokajanie ich potrzeb. Pozwala ponadto na redukcję wydatków oraz zminimalizowanie odpływu klientów do konkurencji.
0 2 0 0 0 22.12.2010W tym roku stać nas na mniej karpi – obliczyli specjaliści Money.plOpracowano już nowy świąteczny indeks portalu Money.pl. Stać nas na o 14 karpi mniej niż rok temu. Na żywe choinki wydamy jednak 300 mln zł. Na prezenty natomiast aż 9,6 mld zł.
0 1 0 0 0 22.12.20103M wybiera agencję Euro RCSG 4DAgencja Euro RSCG 4D zajmie się strategiczno-kreatywną obsługą marek: Prima, Scotch-Brite, Viscoplast i Nexcare, które znajdują się w portfolio koncernu 3M. Agencja została wybrana w wyniku przetargu.
1 1 0 0 0 22.12.2010Uratuj Świętego Mikołaja! Interaktywne wideo „Jingle Bears” od TequilaPolskaŚwięty Mikołaj istnieje i zmierza do nas z prezentami. Niestety, na swojej drodze spotyka wielką, białą, krwiożerczą bestię, która za nic ma grudniowe zwyczaje ludzi. Niedźwiedź polarny, bo o nim mowa (ksywa „Snowball”), zaczyna pościg za Świętym… Ta historia to temat interaktywnego wideo pt. „Jingle Bears”, przygotowanego przez TequilaPolska na Święta.
0 1 0 0 0 22.12.2010Najlepsze raporty społeczne 2010 roku wybraneZnamy już laureatów czwartej edycji konkursu „Raporty Społeczne”, w ramach którego nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce.