0 1 0 0 0 24.03.2011Tupperware pomaga JaponiiTrzęsienie ziemi, tsunami oraz awaria w elektrowni atomowej pozbawiły prądu 84 tys. gospodarstw domowych w Japonii. Bez wody pozostaje 1,4 tys. tysięcy domów. Ponad pół miliona ludzi musiano ewakuować. W tej sytuacji koncern Tupperware podjął działania mające na celu pomoc poszkodowanym Japończykom.
0 1 0 0 2 24.03.2011Mistrz kuchni Robert Sowa dla marki LimitoOd najbliższej niedzieli (27 marca) w programie Dzień Dobry TVN znany kucharz Robert Sowa będzie przybliżał telewidzom tajniki przygotowywania potraw z ryb i owoców morza. To wynik współpracy mistrza kuchni z marką Limito Seafood Delicatess.
0 1 0 0 0 24.03.2011Monitoring marek w mediach społecznościowychAgencja Digital One startuje z projektem platformy o nazwie Mobuzzer, która umożliwia badanie kondycji marek w mediach społecznościowych. Produkt będzie oferowany komercyjnie na zasadzie abonamentów miesięcznych.
0 1 0 0 1 24.03.2011Xelion chce szkolić konkurencję„Xelion zaprasza konkurencję” – to hasło kampanii reklamowej przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw. Akcja, która poprzez niestandardowe działania reklamowe realizuje strategię marki jako lidera na rynku doradztwa inwestycyjnego, zaczęła się 23 marca.
0 1 0 0 0 24.03.2011On Board postawi na odpornośćBaxter Polska powierzył firmie On Board PR Ecco Network przygotowanie strategii i realizację kampanii edukacyjnej „Postaw na odporność – zacznij od diagnozy".
1 1 0 0 0 24.03.2011Nowa kampania telewizyjna Abry (wideo)7 marca w Polsacie i TVN rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów meblowych Abra. W spocie prezentowane są sylwetki klientów sklepów Abra, którzy dzięki doradztwu sprzedawcy wybierają najlepiej dopasowane do swoich potrzeb meble.
0 1 0 0 0 24.03.2011Współpraca FireFly Creation z marką AxeFireFly Creation wygrała organizowany przez Unilevera przetarg na obsługę marki Axe w Internecie w 2011 roku. W ramach tej współpracy agencja opracuje strategię obecności marki on-line oraz wesprze kreatywnie akcje zaplanowane na ten rok.
0 1 0 0 0 24.03.2011Licytacja powierzchni reklamowej na rzecz dzieciKomitet Ochrony Praw Dziecka zaprasza firmy do wzięcia udziału w wyjątkowej licytacji charytatywnej. Przedmiotem licytacji są powierzchnie reklamowe w czołowych polskich tytułach. Od 14 marca można licytować powierzchnie w „Wysokich Obcasach”, „Poradniku Domowym”, „Gazecie Wyborczej” „Polityce” oraz „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
0 1 0 0 0 24.03.2011Świeża kampania sieci Piotr i PawełPoznańska agencja reklamowa Fresh Studio przygotowała kampanię reklamową supermarketów Piotr i Paweł. Jest to pierwsza tego typu akcja o zasięgu ogólnopolskim dotycząca Piotra i Pawła.
0 1 0 0 0 24.03.2011Przetarg na obsługę marki Wilkinson rozstrzygniętyAgencja marketingu zintegrowanego LEM wygrała przetarg na sześciomiesięczną obsługę marki Wilkinson w zakresie BTL. Podstawą działań będzie prowadzenie oficjalnej strony fanowskiej marki na Facebooku. Działania on-line będą wspierane poprzez inne narzędzia marketingowe.