0 2 0 8.07.2011Międzymiastowy Eurolot.comPo czerwcowym evencie w krakowskiej Galerii Kazimierz – w tym miesiącu rozpoczęła się szersza kampania reklamowa nowej oferty Eurolot.com. Hasło działań promujących nowe, bezpośrednie połączenia lotnicze brzmi: „Eurolot.com Międzymiastowy!”.
0 1 0 8.07.2011Kampania „Mam SM” z nominacją do kolejnej nagrody Agencja Hill&Knowlton, zdobywca Srebrnego Lwa na tegorocznym konkursie reklamy w Cannes, ma szansę na kolejną prestiżową nagrodę. Przygotowana przez nią kampania „Mam SM” zdobyła nominację do Communiqué Awards w kategorii Excellence in Digital Communications oraz specjalną nominację jury za innowacyjną kampanię (Judge’s Special Award for Innovation).
0 1 0 8.07.2011Codemedia przejmuje połowę udziałów w TradeTracker PolandFirma Codemedia przejęła 50% udziałów w spółce TradeTracker Poland, wchodzącej w skład międzynarodowej sieci marketingu afiliacyjnego.
2 1 0 8.07.2011Wakacyjni Zwiadowcy Kraju wybrani (wideo)Trwa konkurs serwisu OtoWakacje.pl (część Grupy Allegro) w ramach projektu „Czy jarasz się Polską?”. Zakończony został etap, w którym poszukiwano Wakacyjnych Zwiadowców Kraju, posługując się modną od jakiegoś czasu w reklamie konwencją ogłoszenia rekrutacyjnego. Idealny kandydat musiał być pełnym energii optymistą, gotowym sprawdzić i pokazać innym, jak można czerpać radość z wypoczynku w Polsce.
0 2 0 8.07.2011Kraków na plażach i ulicach SopotuKraków i Sopot goszczą u siebie nawzajem z działaniami promocyjnymi. Stolica Małopolski promuje się nad morzem już od 1 lipca, Sopot zaś oficjalnie rozpocznie swoją kampanię w Krakowie 15 lipca. Przedsięwzięcie związane jest ze startem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
0 3 0 8.07.2011Okładki „Przekroju” najbardziej erotyczne w pierwszym półroczu 2011 rokuZ badania przeprowadzonego przez agencję Multi Communications wynika, że „Przekrój” jest tym spośród tygodników, na którego okładkach najczęściej występują słowa o znaczeniu erotycznym. Najwięcej obrazów o znaczeniu erotycznym znajduje się na okładkach „Polityki” oraz również „Przekroju”.
0 1 0 7.07.2011Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są pozytywne wzorce zachowań przedstawicieli władz samorządowych, jakie zaś postawy są zdecydowanie niewłaściwe? Jaki jest ich wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania można będzie znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez ZFPR „Biznes i samorząd – skuteczna promocja regionu”. Konferencja odbędzie się drugiego dnia Targów Event – 6 października.
1 1 0 7.07.2011Kampania reklamowa dla Merlin.pl (wideo)Pojawił się nowy spot reklamowy Merlin.pl – „Sklep z wyobraźnią”. Piętnastosekundowa reklama wykonana została techniką poklatkową.
0 1 0 7.07.2011Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy ŻywiecW samym szczycie sezonu Grupa Żywiec dołączy najbardziej znane piwa Irlandii – Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super- i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku.
1 1 0 7.07.2011Nowe odmiany Grześków (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca nowe wafle Grześki: w mlecznej czekoladzie i Skrajnie Fajne (oblane czekoladą tylko na obwodzie). Akcję przygotowała i zrealizowała agencja Men at Work.