1 1 0 6.07.2011Roch Siemianowski poleca odwróconą hipotekę (wideo)Fundusz Hipoteczny Familia SA wprowadza na polski rynek produkt dla osób powyżej 65 roku życia. Usługa ta umożliwia seniorom – w zamian za przeniesienie prawa własności do mieszkania na fundusz – otrzymywanie comiesięcznej renty dożywotniej. Od 4 lipca towarzyszy temu kampania reklamowa w TVP Info, TVP Warszawa i Superstacji.
0 1 0 6.07.2011W tym roku duża kampania wschodniaJeszcze w tym roku ruszy największa w historii kampania Polski Wschodniej promująca potencjał inwestycyjny tego makroregionu. Przygotuje ją agencja Demo Effective Launching. Kampania skierowana będzie zarówno do wewnątrz kraju, jak i na rynki zagraniczne, strategiczne z punktu widzenia inwestycji w makroregionie
0 1 0 6.07.2011Maria Deskur w Pionie Książek Egmont PolskaMaria Deskur objęła od lipca stanowisko dyrektora wydawniczego w Pionie Książek i kieruje pracą działu wydawniczego wydawnictwa Egmont Polska.
1 1 0 6.07.2011Większe lodówki Samsunga w reklamie (wideo)Startuje kampania reklamowa lodówek z serii Grand. Akcję pod hasłem „Więcej przestrzeni w Twojej lodówce” przygotowała agencja reklamowa Cheil Polska. Kampania obejmie takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online oraz PR.
2 1 0 6.07.2011Nowy spot Żabki – Strażak (wideo)Od 5 lipca emitowany jest nowy spot sieci sklepów spożywczych typu convenience Żabka.
0 1 0 6.07.2011Walne zgromadzenie członków SAR i ZARWe wtorek 5 lipca w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odbyło się walne zgromadzenie członków SAR i ZAR. Celem spotkania było zatwierdzenie bilansu za rok 2010 i udzielenie absolutorium dla zarządu SAR. Został też uzupełniony skład zarządu: w miejsce Beaty Mońki został wybrany Christian Lainer z TBWA.
2 1 0 6.07.2011Koniec „Misji 21” Agory. Jesteśmy gotowi na Euro 2012 (wideo)W ramach „Misji 21” redakcja „Gazety Wyborczej” zaprosiła 21 studentów dziennikarstwa City University of London do 21 największych miast w Polsce, w tym do czterech miast-gospodarzy meczów Euro 2012. Goście z Londynu spędzili w naszym kraju co najmniej dziewięć dni wcielając się w rolę kibiców (turystów) i sprawdzając stan przygotowań do Euro 2012 – podróżując, zwiedzając, próbując polskich dań i rozmawiając z mieszkańcami. Swoje doświadczenia opisywali przede wszystkim na blogu, a także Facebooku i Twitterze, robili też zdjęcia i kręcili wideo.
0 0 0 6.07.2011Karta z programem lojalnościowym World MasterCard Rewards w ofercie BZ WBKNowa karta World MasterCard powiązana z elitarnym programem lojalnościowym World MasterCard Rewards od lipca jest dostępna w ofercie BZ WBK. Łączy ona cechy nowoczesnego instrumentu płatniczego z dostępem do katalogu nagród przeznaczonego dla ludzi poszukujących nietypowych i ekstremalnych wyzwań.
0 1 0 6.07.2011Praktycy.com dla grupy ElneoOd lipca wrocławska agencja Praktycy.com rozszerzyła współpracę z grupą portali Elneo.pl (porównywarki budowlane Elneo.pl, Budneo.pl, Insteo.pl i Decorneo.pl). Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowego planu działań marketingowych i public relations.
0 1 0 6.07.2011Finał konkursu „Milion na reklamę”W maju ruszył konkurs Money.pl i Netii z nagrodą w postaci miliona złotych na reklamę w portalu finansowym. Zwycięzcą została firma Efergo za hasło „Dla efektywności energetycznej”. Dla kapituły konkursu najważniejsza była użyteczność społeczna firmy, zaś dla samych organizatorów także wspólne wspieranie małego biznesu w wirtualnym świecie.