0 1 0 0 0 5.01.2011FBD zdobyło K2Agencja Fresh Brand Design wygrała przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną wszystkich brandów marki motoryzacyjnej K2 w 2011 r.
0 1 0 0 0 5.01.2011Można głosować na Antynagrody Marketingu Sportowego w PolsceJuż po raz czwarty internauci wybierają najbardziej kompromitujące wydarzenie związane ze sponsoringiem i marketingiem sportowym w Polsce. Propozycje wydarzeń zgłaszane były przez czytelników portalu MarketingSportowy.pl przez cały ubiegły rok. Zwycięzca zostanie wybrany w głosowaniu internetowym.
0 3 0 0 0 5.01.2011Różowe flamingi w BytomiuNajwiększa w mieście galeria handlowa świętuje sezon wyprzedaży kampanią ambientową. Rozstawia w mieście stado różowych flamingów.
0 1 0 0 0 5.01.2011Milion użytkowników agregatora na olejuPonad milion unikalnych użytkowników zyskał w grudniu serwis z przepisami kulinarnymi „Z pierwszego tłoczenia” (www.zpierwszegotloczenia.pl). Strona miała w tym czasie prawie 1,5 mln odwiedzin i ponad 7 mln odsłon. To efekt pomysłu na agregację treści z blogów oraz kampanii w wyszukiwarkach, prowadzonej przez Max Weber / Young & Rubicam Brands (kampania promocyjna objęła wyszukiwarkę i sieć reklamową Google’a).
0 1 0 0 0 4.01.2011Studio DN odświeżyło wizerunek Polskiego CukruZaprojektowane w Studio DN, odświeżone opakowania cukru kuszą łagodniejszymi kolorami niż w poprzedniej wersji. Górny panel zyskał delikatniejszą, zakrzywioną linię i nadający charakteru gradient, w który wpisuje się nowoczesny, odświeżony logotyp marki. Opakowanie nabiera emocji za sprawą symbolu serca oraz wizualizacji graficznych i zdjęć. Sam napis uległ uproszczeniu, co ułatwia komunikację marki na półce.
0 1 0 0 0 4.01.2011OS3 multimedia wygrała obsługę DanoneAgencja OS3 multimedia wygrała przetarg na budowę i obsługę nowego serwisu korporacyjnego oraz prowadzenie działań w mediach społecznościowych dla Danone. Do dwuetapowego przetargu zostało zaproszonych kilka agencji. Analizie poddano m.in. strategię komunikacji, opinie o marce czy zgodność propozycji z założonymi celami i wartościami marki.
0 1 0 0 0 4.01.2011Monday PR obsługuje Sygnity SAAgencja Monday PR będzie wspierać spółkę Sygnity w zakresie public relations. Sygnity jest czołowym dostawcą rozwiązań informatycznych w Polsce. Do zadań agencji należeć będzie m.in. wzmacnianie wizerunku firmy poprzez kształtowanie relacji z mediami.
0 1 0 0 0 4.01.2011Okładka „K Mag” wyróżniona przez prestiżowy Le BookOkładka magazynu „K Mag” została zaliczona do „Najlepszych okładek według Le Book 2010” („Best of magazine covers by Le Book 2010”), tym samym znalazła się w prestiżowym zestawieniu obok takich tytułów jak „Vogue France”, „Elle UK”, „Harper’s Bazaar”, „I-D”, „Interview”, „Wallpaper” czy „GQ”. Okładka ta pochodzi z lipcowo-sierpniowego numeru („Easy Rider”). Autorką okładkowego zdjęcia Oli Ściślewskiej jest Sonia Szóstak.
0 1 0 0 0 4.01.2011Nowy Rok przed telewizoremPierwszą minutę 2011 roku spędziło przed telewizorami 12,2 mln Polaków, czyli co trzeci rodak mający w domu telewizor. W ciągu pierwszego dnia tego roku oglądaliśmy telewizję średnio przez 5 godzin i 10 minut, o 9 minut krócej niż przed rokiem. Co ciekawe, aż 10,7 mln posiadaczy telewizorów ani na chwilę nie włączyło w Nowy Rok swoich odbiorników.
0 1 0 0 0 4.01.2011Nowa Nescafe Green Blend sponsoruje „M jak Miłość” w portalu TVP.plDzięki producentowi nowej kawy Nescafe Green Blend do końca stycznia 2011 r. wszystkie odcinki serialu „M jak Miłość” dostępne na stronie Vod.tvp.pl można oglądać bezpłatnie. Marka jest wyłącznym sponsorem emisji najpopularniejszego polskiego serialu w serwisie mjakmilosc.tvp.pl. Przed każdym z udostępnionych odcinków serii użytkownicy obejrzą nowy spot kawy Nescafe Green Blend.