0 1 0 0 0 30.03.2011UFO – nowa metodologia badań komunikacji kierowanej do starszych odbiorcówDom mediowy PHD (Omnicom Media Group) wprowadza na polski rynek sieciową metodologię badań dotyczących komunikacji skierowanej do osób w wieku 50 i więcej lat.
0 1 0 0 1 30.03.2011Questia doradza przy projekcie „50 lat współpracy IKEA z Polską”Questia Communications Management Consultants wygrała przetarg na kompleksową obsługę projektu „50 lat współpracy IKEA z Polską”, prowadzonego w 2011 r. przez IKEA Retail.
0 1 0 0 0 30.03.2011Żarówka PR w Radzie Biznesu UŁAgencja Żarówka PR i Marketing została członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Łódzkiego. To efekt kontynuacji współpracy firmy z łódzką uczelnią.
0 1 0 0 0 30.03.2011Kryształowe i Złote Anteny 2011Człowiekiem roku 2011 i laureatem Złotej Anteny Świata Telekomunikacji 2011 został Zygmunt Solorz-Żak. Nagrodę specjalną „za istotny wpływ w rozwój rynku” kapituła konkursu przyznała Annie Streżyńskiej, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Podczas uroczystej gali 23 marca w hotelu Radisson w Warszawie rozdano 16 statuetek Kryształowych i Złotych Anten oraz 21 wyróżnień.
0 3 0 0 0 30.03.2011Media o kończącym karierę Adamie MałyszuFirma Newton Media zbadała, jak w prasie pisano o Adamie Małyszu w dzień uroczystego zakończenia przez niego kariery sportowej i tuż po tym wydarzeniu. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w wybranych mediach od 26 do 29 marca br.
1 1 0 0 0 30.03.2011Kampania producenta wędlin – firmy Tarczyński (wideo)W połowie marca rozpoczęła się kampania producenta wyrobów wędliniarskich Tarczyński, pod hasłem „Prawdziwy smak kabanosa”. Działania promocyjne rozpoczęto od reklamy sponsorskiej w programie „Kuchenne rewolucje”, prowadzonym przez Magdę Gessler w TVN.
0 1 0 0 0 30.03.2011Momentum Worldwide zachęca: odbuduj Japonię piksel po pikseluIdea narodziła się spontanicznie dwa tygodnie temu. Grupa projektantów i menedżerów ds. rozwoju z agencji Momentum w Londynie, wstrząśnięta doniesieniami z Japonii, stworzyła platformę internetową, dzięki której można przyczynić się do odbudowy zniszczeń w dotkniętym katastrofą kraju.
0 1 0 0 0 30.03.2011Brandscope pracuje dla AspiroAspiro – spółka doradztwa finansowego będąca częścią grupy BRE Banku jest nowym klientem założonej w ubiegłym roku przez Wojciecha Wężyka i Wojciecha Makacia agencji Brandscope.
0 1 0 0 0 30.03.2011Sklepowe show kontra śniadanie mistrzówReakcje mediów na pierwsze oznaki kampanii wyborczej były bardzo silne. Najpierw przez kilka dni dziennikarze zajmowali się wizytą Jarosława Kaczyńskiego w osiedlowym sklepie. Potem ich uwaga skupiła się na dyskusji Donalda Tuska z artystami w „Drugim Śniadaniu Mistrzów”. „Press-Service Monitoring Mediów” sprawdził, jaki był oddźwięk tych wydarzeń.
1 1 0 0 0 30.03.2011Kampania telewizyjna leku Diosminex (wideo)Diosminex (Lek-Am) to lek stosowany w leczeniu niewydolności krążenia żylnego i limfatycznego. Grupą docelową jego kampanii są kobiety.