0 1 0 0 0 8.04.2011Zakończyła się XX edycja konkursu reklamy Idea AwardsOgłoszenie wyników i podsumowanie ubiegłorocznej edycji Idea Awards odbędą się 11 kwietnia w Casinos Poland hotelu Hyatt w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.04.2011Nowe nośniki reklamowe na meczach Lecha PoznańLech Poznań jako pierwszy klub w Polsce uruchomił drugi rząd reklam LED-owych. Po raz pierwszy ta forma reklamy została wykorzystana na stadionie przy ul. Bułgarskiej podczas potkania Lech Poznań – Śląsk Wrocław.
0 1 0 0 0 8.04.2011Kup książkę za min. 20 zł w Empiku, a powieść Szwai dostaniesz za darmoOd 13 do 23 kwietnia każda osoba, która kupi w Empiku dowolną książkę za minimum 20 zł, otrzyma w prezencie minipowieść Moniki Szwai pt. „Nie dla mięczaków”, napisaną specjalnie na zamówienie Empiku. To główny element obchodów wymyślonego przez Empik Światowego Tygodnia Książki.
0 1 0 0 0 8.04.2011Walk Group wprowadza Dove Men+CareAgencje z grupy Walk będą kompleksowo obsługiwać wprowadzenie na polski rynek nowej marki kosmetyków dla mężczyzn z portfolio Unilevera – Dove Men+Care.
0 1 0 0 0 8.04.2011Kampania „Jak się czuje Twoja Honda po zimie?”Agencja reklamowa S4 przygotowała dla firmy Honda Polska wiosenną kampanię serwisową „Jak się czuje Twoja Honda po zimie?”. Obejmie ona regionalną prasę oraz stacje radiowe.
0 1 0 0 0 8.04.2011Qualimo dla SGSFirma badawcza SGS od kwietnia rozpoczyna współpracę z agencją Qualimo. Będzie korzystać z systemu badawczego Qualimo, który pozwoli w jednym miejscu zgromadzić informacje zwrotne od klienta i tajemniczego klienta.
0 1 0 0 0 8.04.2011Konkret PR dla Converse i EastpakOd 1 kwietnia do portfolio klientów agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe marki: Converse i Eastpak, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AmerSport. Podpisana umowa obowiązuje do końca 2011 roku.
0 1 0 0 0 8.04.2011Bloger dla dealera SkodyDealer marki Skoda ze Śląska, Skoda Emida, w ramach działań komunikacyjnych w Internecie będzie co miesiąc udostępniać wybrany model Skody do przetestowania przez zewnętrznego blogera. Skrócone relacje z testów będą zamieszczane na fan page’u Skoda i Ty na Facebooku oraz na blogu firmy Skodaity.pl, całość natomiast – na Automotiveblog.pl. O tym, jaki model Skody będzie testowany w danym miesiącu, decydują użytkownicy Facebooka.
0 1 0 0 0 8.04.2011SocialCamp III – Ekonomia InternetuOrganizatorzy SocialCampu, cyklicznych spotkań branży interaktywnej i pozarządowej, zapraszają na trzecią edycję wydarzenia do Teatru 38 w Klubie pod Jaszczurami, ul. Rynek Główny 8, Kraków, 19 kwietnia, 18:00. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie ekonomii Internetu.
0 1 0 0 0 8.04.2011Polscy uczniowie przemalują logo GoogleGoogle ogłasza rozpoczęcie pierwszej polskiej edycji konkursu Doodle 4 Google. Celem konkursu jest wyłonienie zwycięskiego doodle’a – specjalnego okazyjnego logo wyszukiwarki, które pojawi się na jej głównej stronie. Hasło konkursu „Każdy wie, że w Polsce…” ma uświetnić objęcie przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej 1 lipca 2011 r.