0 1 0 0 0 18.04.2011Świąteczna promocja Triady na citylightach CAM MediaRozpoczęła się pierwsza część kampanii biura podróży Triada, prowadzonej w trzydziestu miastach Polski. Informacje o promocyjnej cenie wycieczek m.in. do Grecji, Egiptu czy Maroka oraz wycieczkach fakultatywnych gratis znajdują się na ponad 520 nośnikach typu citylight.
0 1 0 0 0 18.04.2011Gadżet – trofeum kibicaAż 70 proc. kibiców jest posiadaczami przynajmniej jednego gadżetu związanego z klubem piłkarskim. Wśród najczęściej wymienianych przez fanów futbolu pamiątek są szaliki i koszulki klubowe. W ciągu roku kibic jest w stanie wydać średnio 170 zł na akcesoria związane z swoją ulubioną drużyną – wynika z Monitora Piłkarskiego 2010, przygotowanego przez instytut ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 18.04.2011Kampania reklamowa wspiera premierę w PlaneteOd 16 kwietnia trwa internetowa kampania promująca premierę telewizyjną filmu dokumentalnego „Ekspedycja Wisła" w kanale telewizyjnym Planete. Kampania prasowa oraz konkurs SMS, wesprą powtórkowe emisje w maju. Premiera filmu we wtorek 19 kwietnia o godz. 21.45.
0 1 0 0 0 18.04.2011Nicesport patronem medialnym PorębskiegoPortal Nicesport.pl został patronem medialnym kierowcy rajdowego Tomasza Porębskiego, przez co dołączył do dotychczasowych partnerów medialnych rajdowca: stacji radiowej Antyradio, kanału sportowego Sportklub, portalu informacyjnego Bielsko.biala.pl oraz Wirtualnej Polski.
1 1 0 0 0 18.04.2011Nowa kampania Hepatilu Complex (wideo)28 marca rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowość w kategorii preparatów na wątrobę – Hepatil Complex. Obejmuje ona spot telewizyjny, reklamę prasową, materiały POS oraz działania online.
0 1 0 0 0 18.04.2011Nowe logo marki BarlinekStudio DN Design Group zmienia identyfikację wizualną największego polskiego producenta naturalnych podłóg drewnianych.
0 1 0 0 0 18.04.2011Co Cię motywuje? Pomagasz? Dlaczego?Przyjemność dawania? Rozwój duchowy? Chęć odkrycia czegoś nowego? Takie i 21 innych filantropijnych wartości motywujących widnieją na plakatach, banerach, burtach autobusów oraz Facebooku w ramach kampanii społecznej 1 proc.: „Co Cię motywuje? Pomagasz? Dlaczego?", organizowanej przez Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika.
0 1 0 0 0 18.04.2011Star Advertising zmienia nazwę i właścicieliAgencja reklamowa Star Advertising zmieniła nazwę oraz strukturę własnościową. Od kwietnia firma działa pod szyldem Tenton Communication.
0 1 0 0 0 18.04.2011Pracodawcy płacą za szkoleniaSzkolenia organizowane i opłacane przez firmy stają się coraz powszechniejsze, a w wypadku niektórych stanowisk są wręcz świadczeniem, którego nie może zabraknąć.
0 1 0 0 0 18.04.2011Red 8 rozszerza współpracę z ceramiką ParadyżAgencja Red8 Advertising, po wygranym w zeszłym roku przetargu na obsługę marki Ceramika Paradyż i realizacji dla niej kampanii reklamowych, w 2011 r. rozszerza współpracę z tą firmą.