1 1 0 0 0 19.04.2011Pierwszy w Polsce bezdotykowy, interaktywny ekran informacyjny (wideo)Na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach zainstalowano interaktywny, bezdotykowy ekran informacyjny sterowany ludzkimi gestami. Jest to pierwsze tego typu urządzenie w Polsce.
0 1 0 0 0 19.04.2011Hypermedia w IABDo Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła Hypermedia Isobar – agencja interaktywna należąca do grupy komunikacji marketingowej Aegis Media. W ramach IAB Polska działa obecnie ponad 150 firm członkowskich. IAB reprezentuje ich interesy, promując Internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.
0 1 0 0 0 19.04.2011Trzecia edycja programu motywacyjnego Amica Golden ClubW marcu rozpoczął się program Amica Golden Club, motywujący sprzedawców produktów tej marki. Potrwa do 31 grudnia br. Tegoroczną edycję, podobnie jak poprzednie, prowadzi agencja Momentum Worldwide (należąca do McCann Worldgroup).
0 5 0 0 0 19.04.2011Raport o przetargach w branży reklamowejPortal Targetmarketing.pl we współpracy z Pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej, opublikowanych w pierwszym kwartale 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali 450 wyników postępowań przetargowych na usługi reklamowe lub przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 19.04.2011Celebryci – lokomotywy reklamowe (dziesiątka najlepszych w Polsce)Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym kwartale tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych celebrytów.
0 1 0 0 0 19.04.2011Magnolia Park ze strategią rozwoju opartą na badaniach biometrycznychMagnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Ma ona wspomóc budowanie jej wizerunku jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Istotnymi elementami strategii na lata 2011–2016 są: ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet.
0 2 0 0 0 19.04.2011Powstał serwis turystyczny specjalizujący się w ofercie dla LGBTGo Hot to biuro podróży należące do firmy Other Way Travel. Proponuje oferty turystyczne przygotowane specjalnie dla wymagających klientów, jakimi są przedstawiciele grupy LGBT. Wyraźnie pozycjonuje swoją ofertę jako gay/les friendly, angażuje się również w działalność społeczną wspierającą mniejszości seksualne w walce z niesprawiedliwością i wykluczeniem społecznym. Wśród sympatyków ma m.in. Marcina Szczygielskiego i Tomasza Raczka.
1 1 0 0 0 18.04.2011Litewska kampania Atlasa (wideo)„Bezpieczne i niezawodne” to hasło tegorocznej kampanii na Litwie, promującej elastyczne kleje do glazury i terakoty Grupy Atlas. Kwartalna kampania prowadzona jest w sześciu miejskich aglomeracjach – w Wilnie, Kownie, Kłajpedzie, Szawlach, Poniewieżu i Olicie.
0 1 0 0 0 18.04.2011Partner of Promotion z polską kulturą w Kjowie, Pekinie i TokioAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej. Projekt prowadzony będzie w Kijowie, Pekinie i Tokio, na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.
0 1 0 0 0 18.04.2011Tomasz Frankowski w kampanii reklamowejTomasz Frankowski wziął udział w kampanii reklamowej Max-Fliz, salonów kompleksowego wyposażenia wnętrz. Do zakupów zachęca hasło „Zakupy z klasą z Ekstraklasą”.