0 3 0 0 0 6.10.2010Mediafocus promuje nowy prom Stena LineOd listopada tego roku Stena Line Polska wprowadza nowy prom na linii Gdynia – Karlskrona w Szwecji. Związaną z tym kampanię reklamową przygotowała agencja Mediafocus.
0 1 0 0 0 6.10.2010„Augmented reality w natarciu” – raport Adv.plAgencja interaktywna Adv.pl wydała raport na temat wykorzystania technologii augmented reality (rzeczywistości rozszerzonej) w marketingu.
0 1 0 0 0 6.10.2010OS3 multimedia buduje lojalność klientek inneovW ramach długofalowej współpracy agencja interaktywna OS3 multimedia opracowała i wdrożyła promocję konsumencką marki inneov. Większość działań promocyjnych prowadzona jest na bazie serwisu internetowego poświęconego programowi lojalnościowemu dla konsumentek.
1 1 0 0 0 6.10.2010Aviko prowadzi „najfrytkowniejszą kampanię”Najchrupniejsze, najziemniaczańsze, najdługaśniejsze… takie przymiotniki chce związać ze swymi frytkami firma Aviko w kampanii rozpoczętej 3 października.
0 1 0 0 1 6.10.2010Okno na hooptymistyczny światWideo-billboard, animacje zachęcające do interakcji z obrazem, ruchome elementy – tak od początku tygodnia promuje się w centrum Warszawy marka Hoop Cola.
0 1 0 0 0 6.10.2010XXI edycja Konkursu „Teraz Polska”Po raz 21. rozpoczął się Konkurs „Teraz Polska”. W kwietniu 2011 roku Kapituła Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” wyłoni laureatów spośród produktów, usług, gmin i przedsięwzięć innowacyjnych nominowanych przez ekspertów.
0 1 0 0 0 6.10.2010Aplikacje Jaguara na iTunesMarka Jaguar przygotowała dwie darmowe aplikacje dla użytkowników urządzeń Apple. Prestiżowy Jaguar Magazine jest dostępny w darmowej wersji na iPada, która zawiera najciekawsze artykuły z wydania papierowego. Natomiast użytkownicy iPhonów mogą skonfigurować modele XJ, XK lub XF i zachować je w swoim wirtualnym garażu lub udostępnić na portalach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.10.2010Pro-Test przeciw oszukańczym opakowaniomOpakowanie większe nawet o 50 procent w stosunku do swojej zawartości? Nowe opakowanie o pojemności mniejszej niż dawniej? To najczęściej stosowane przez producentów chwyty marketingowe, które wprowadzają konsumentów w błąd co do faktycznej ilości kupowanych produktów. Fundacja Pro-Test rozpoczyna kampanię „Pro-Test przeciw oszukańczym opakowaniom”.
0 1 0 0 0 6.10.2010Konkurs Mixx-Awards 2010W ramach konkursu kreatywnego Mixx-Awards 2010, członkowie Zarządu i dyrektor generalny IAB Polska przyznają nagrody w trzech kategoriach specjalnych: Człowiek, Marketer i Agencja roku. Są to wyróżnienia za ponadprzeciętne dokonania w dziedzinie marketingu internetowego w minionym roku.
0 1 0 0 0 6.10.2010Polbank wybrał dom mediowyPolbank EFG rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Wybrany został dom mediowy Macroscope OMD, który do tej pory obsługiwał bank. W przetargu brały też udział domy Carat, Mediaedge:cia oraz Substance z grupy Starcom Mediavest.