0 1 0 0 0 26.04.2011Marka Kubuś wybrała nową agencję reklamowąAgencje Brasil oraz Cup of Tea wygrały przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Kubuś. W przetargu udział brało pięć agencji, w tym trzy sieciowe.
0 1 0 0 0 26.04.2011K2 wybrana do obsługi interaktywnej full service PKO BPK2 Internet SA, zwycięzca przetargu na agencję interaktywną full service, będzie świadczyć usługi dla PKO Banku Polskiego, całej Grupy Kapitałowej, w tym marki Inteligo. Podpisano trzyletnią umowę o współpracy.
0 1 0 0 10 26.04.2011Reklama wypłacana z bankomatuSieć bankomatów Euronet udostępniła w swoich urządzeniach nową usługę marketingu bezpośredniego – kupony wypłacane razem z gotówką.
0 1 0 0 0 26.04.2011„Płacę, nie płacę” – cykl programów o e-zakupachAby przybliżyć świat e-zakupów tym, którzy czują się nieco zagubieni wśród wirtualnych półek, telewizja internetowa Webshake we współpracy z firmą kurierską DPD Polska przygotowała 10-odcinkową serię programów poświęconych e-commerce. Widzowie poznają zasady bezpiecznego kupowania on-line; dowiedzą się m.in., w jaki sposób dokonywać płatności bez ryzyka. Pierwszy odcinek – już dziś.
1 1 0 0 0 26.04.2011„Ogród barw” malowany Jedynką (wideo)Rusza telewizyjna kampania nowej linii farb Jedynka „Ogród barw”, inspirowanej kolorystycznym bogactwem polskich ogrodów i sadów. Kampania podkreśla nie tylko dobór barw, ale także wyjątkową łatwość malowania oraz trwałość i zmywalność farb.
0 1 0 0 0 26.04.2011Majewski i PKO BP – teraz również na billboardachW kwietniu na nośnikach Cityboard Media prowadzona jest kampania promująca nową ofertę PKO BP. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski.
1 1 0 0 0 26.04.2011Trwa kampania nowej marki wody mineralnej (wideo)W marcu na rynek wprowadzona została Dobrowianka – nowa woda mineralna, której grupą docelową są aktywne i dbające o siebie kobiety. Koncepcja promocji marki opiera się na idei oczyszczenia organizmu.
1 1 0 0 0 26.04.2011Kampania telewizyjna RMF FM (wideo)W sobotę wielkanocną rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna RMF FM. „RMF FM wprowadzi cię w dobry nastrój, bo to radio z najlepszą muzyką i najciekawszymi konkursami” – tak można by streścić przekaz kampanii, w której postawiono na podkreślenie korzyści dla słuchacza.
1 1 0 0 1 21.04.2011Loteria Zbyszko (wideo)Producent napojów Zbyszko z okazji swoich 18. urodzin przygotował dla konsumentów loterię, w której można zdobyć 18 samochodów marki Citroen C3, 180 skuterów oraz 18 000 kompletów szklanek. Akcja promowana jest na opakowaniach oraz poprzez kampanię telewizyjną, prasową i materiały POS.
0 1 0 0 1 21.04.2011Powstaje językowa analiza emocjonalna internetowych komentarzy o bankachWyniki analizy ponad 100 000 komentarzy o największych w Polsce bankach przedstawią w raporcie Emotrack.pl agencja Think Kong i firma badawcza Zetema. Raport będzie pierwszym z serii opracowań na temat największych marek, przygotowywanych na podstawie językowej analizy emocjonalnej komentarzy i wpisów w Internecie.