0 1 0 0 0 4.05.2011Kampania różanego SilanaSilan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts zastąpił wariant Aloe Vera & Avocado Oil i pojawił się na sklepowych półkach w połowie kwietnia br. Tę odmianę płynu zmiękczającego do tkanin stworzono z myślą o osobach o wrażliwej skórze, poszukujących produktów łagodnych, przyjaznych dla alergików, a jednocześnie skutecznych w nadawaniu tkaninom delikatności. Właśnie te cechy produktu podkreślane są w kampanii telewizyjnej.
0 1 0 0 0 4.05.2011Fanta Less SeriousNowa, rozpoczęta właśnie odsłona kampanii „Fanta Less Serious” odwołuje się do tych elementów życia społecznego, które dla nastolatków – głównej grupy docelowej napoju – są szczególnie istotne: zamiłowania do zabawy, radosnego podejścia do życia i potrzeby wyróżnienia się. Ucieleśnieniem takiej filozofii są animowani bohaterowie marki: Gigi, Floyd, Kimmy, Todd i bliźniaki Lhava.
1 1 0 0 0 4.05.2011Pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa Burger Kinga w Polsce (wideo)Od 1 maja do 11 czerwca br. w blokach reklamowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych emitowane będą spoty z pierwszej w tym medium wizerunkowej kampanii sieci Burger King w Polsce. „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” – tak brzmi hasło podkreślające smak i sposób przyrządzania burgera Whopper, flagowego produktu tej sieci.
0 1 0 0 0 4.05.2011„Zakupy grupowe” – raport syndykatowy ARC Rynek i OpiniaW ofercie ARC Rynek i Opinia pojawił się nowy raport syndykatowy, w którym zawarte zostały dane dotyczące cieszących się coraz większą popularnością zakupów grupowych. Koordynatorem projektu jest Jacek Wojdyr.
0 1 0 0 0 4.05.2011125-lecie Coca-Coli widoczne w sklepach Europy8 maja mija 125 rocznica powstania marki Coca-Cola. Z tej okazji agencja Momentum Worldwide przygotowała kampanię shopper marketingową, która przypomni klientom z centralnej i południowej Europy o jubileuszu.
0 1 0 0 0 4.05.2011Nagroda Radia Tok FMW tym roku po raz pierwszy wręczona zostanie Nagroda Radia Tok FM. Otrzyma ją osoba, instytucja lub organizacja, która w ciągu ostatniego roku, od maja 2010 r. do końca kwietnia 2011 r. wywarła wyjątkowy, pozytywny wpływ na rzeczywistość. Zgłoszenia kandydatów do nagrody mogą przesyłać słuchacze – od dziś do 15 maja.
0 1 0 0 0 4.05.2011Prywatność na portalach społecznościowych – raport PBIZ opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych. W internetowe społeczności zaangażowani są niemal wszyscy – w ciągu miesiąca zagląda na nie 99 proc. internautów. Większość z nich zostawia w Sieci swoje prywatne dane.
0 1 0 0 0 4.05.2011Bezpłatny cykl seminariów „E-commerce w praktyce”Pierwsze seminarium z cyklu „E-commerce w praktyce” Akademii Empathy odbędzie się 30 maja na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego. Tematyką tego spotkania będą narzędzia i metody wspierające rozwój sklepu internetowego Seminarium skierowane jest do właścicieli sklepów internetowych, przedsiębiorców już działających na rynku e-commerce, jak również zainteresowanych wejściem na ten rynek.
1 1 0 0 0 4.05.2011Nowa kampania marki Jupik (wideo)Tegoroczne zmiany marki Jupik (nowe tematyczne etykiety, postaci renderowane w 3D oraz nowy logotyp) są wspierane kampanią telewizyjną oraz kinową, tematycznie nawiązującą do przygód w świecie Majów. Nowa kampania prowadzona jest również w Internecie oraz w szkołach. Jednocześnie rozpoczęła się promocja konsumencka, w której do wygrania jest m.in. weekendowy wyjazd do parku rozrywki w Niemczech.
1 1 0 0 0 4.05.2011Serce i Rozum mają dziewczynę (wideo)Serce i Rozum dzwonią do swojej sympatii z telefonu stacjonarnego na komórkę. Mogą robić to swobodnie dzięki nowym planom telefonicznym TP. Obecnie możliwe jest otrzymanie dodatkowych minut na połączenia z telefonu stacjonarnego na komórkę oraz rozmowy międzymiastowe i zagraniczne.