1 2 0 29.12.2022Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowyCelem spotu jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.
0 1 0 29.12.2022Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedażeOkres wyprzedażowo-zakupowy trwa. Konsumenci równie mocno, jak przedtem na Black Friday i Cyber Monday, teraz nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według danych z badania „Festive Season 2022”, 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Badanie przeprowadziła platforma danych Channel Factory, prowadząca działania na YouTube.
0 1 0 29.12.2022Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysówCo najmniej jedna godzina tygodniowo na rozwiązywanie mikrokryzysów. Tyle czasu poświęca im aż dziewięciu na dziesięciu profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu. W skali roku to niemal półtora tygodnia walki z drobnymi problemami, by nie urosły do rangi poważnego kryzysu. Takie są wnioski z najnowszego „Kryzysometru” agencji Alert Media Communications.
1 1 0 29.12.2022Kampania Fundacji Avalon „Nic co ludzkie nie jest nam obce”24 grudnia rozpoczęła się kampania Fundacji Avalon pod hasłem „Nic co ludzkie nie jest nam obce". Obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, reklamę na nośnikach zewnętrznych i w internecie. Ponadto prowadzone są aktywności w mediach społecznościowych, PR oraz działania we współpracy z twórcami internetowymi.
0 2 0 28.12.2022Wizualizacja polskich miast pokrytych lodem – kampania programu BBC EarthW ramach promocji premiery „Mroźnej planety II” powstały cztery wizualizacje CGI pokazujące trzy polskie miasta: Kraków, Warszawę i Sopot pokryte lodem. Zwracają w ten sposób uwagę, że bez względu na to, w której części globu mieszkamy, w kwestiach globalnego ocieplenia stąpamy po kruchym lodzie.
1 5 0 28.12.2022Rok 2022 w wyszukiwarce Google: wojna, królowa Elżbieta i WordleW tym roku cały świat uważnie przyglądał się Ukrainie. W związku z wojną wywołaną przez Rosję internauci i internautki szukali informacji o prezydencie Władimirze Putinie czy kursie rubla. Zadawali również wiele pytań: dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę, czy Ukraina jest w NATO lub jak pomóc Ukrainie. Dużym zainteresowaniem cieszyły się polskie produkcje filmowe. „Jak pokochałam gangstera” uplasowała się w pierwszej dziesiątce głównej listy i tym samym zdobyła podium kategorii Filmy. Doceniono również serial „Wielka woda”.
2 1 0 28.12.2022„Czy to czas, by razem czytać?” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie oraz w komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce wystartowała świąteczna kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0).
1 1 0 28.12.2022Świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu PorscheSalon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto przeprowadził lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki.
0 1 0 28.12.2022Oznaczanie reklam w internecie – RASP i WP pod lupą UOKiKUOKiK postawił zarzuty dwóm spółkom – Ringier Axel Springer Polska i Wirtualna Polska Media w kwestii prawidłowego oznaczania treści komercyjnych. Spółki mogą ponieść karę w wysokości do 10 proc. obrotu. Urząd prowadzi także postępowania wyjaśniające w tej samej sprawie wobec Agory i Grupy Interia.pl.
0 1 0 27.12.2022Polacy ograniczają używanie sprzętów elektrycznych – badanie GfKNiemal co trzeci Polak ogranicza używanie elektrycznych czajników, piekarników czy piecyków, aby obniżyć rachunki za prąd. Drugim powodem oszczędności są obawy przed eskalacją kryzysu energetycznego i przerwami w dostawach prądu. Takie są wnioski z grudniowej fali badania „Current Consumer Mood” zrealizowanego przez firmę GfK.