1 1 0 8.10.2011Kampania zmienionego „M jak Mieszkanie” (wideo)7 października rozpoczyna się telewizyjna, radiowa, prasowa i internetowa kampania promująca listopadowy numer miesięcznika „M jak Mieszkanie”. Pismo ukazało się w zwiększonym nakładzie, zmieniono jego formułę i koncepcję graficzną.
0 1 0 7.10.2011Przygotowania do „Grasz o staż” – szansa dla pracodawcówSiedemnasta edycja „Grasz o staż”, najstarszego konkursu pomagającego studentom i absolwentom uczelni rozpocząć karierę zawodową, rozpocznie się 6 lutego 2012 r. Pracodawcy już teraz mogą zgłaszać chęć udziału w konkursie.
2 9 0 7.10.2011Bębny dla polskich kreacji (wideo)Na osiem nagród głównych przyznanych 6 października br. w Portorożu trzy trafiły do twórców polskich kampanii. W 18. edycji konkursu Golden Drum statuetki odebrali przedstawiciele czterech agencji z Polski.
0 1 0 7.10.2011Bank Zachodni WBK wybrał nową agencję reklamowąAgencja Mather Communications wygrała przetarg Banku Zachodniego WBK na obsługę reklamową full service. Dotychczasową obsługą banku w tym zakresie zajmowała się agencja GPD Advertising.
1 2 0 7.10.2011Wizerunek medialny zawodu piarowcaKreatywny, błyskotliwy, ambitny – taki wizerunek piarowca jako osoby uzyskano w badaniu przekazów medialnych, przeprowadzonym przez Press-Service Monitoring Mediów na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wyniki raportu „Wizerunek medialny zawodu piarowca” zaprezentowano 29 września 2011 r. podczas konferencji „Wyzwania dla public relations A.D. 2011”.
0 1 0 7.10.2011Henkel poszukuje studentów z wizjąWraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego marka Henkel ogłosiła piątą edycję międzynarodowego konkursu Henkel Innovation Challenge. Studenci ze wszystkich uczelni w Polsce mogą zgłaszać swoje pomysły na innowacje produktowe marki. Nagrodą główną w konkursie są bilety w podróż dookoła świata.
0 1 0 7.10.2011Statuetki Internale Poland rozdaneNagrody w drugiej edycji konkursu na najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej i intranetu zostały rozdane 6 października w warszawskim hotelu Westin. Uroczysta gala zakończyła dwudniowy kongres European IC & Intranet Meeting.
0 1 0 6.10.2011Marlena Woolford na Kongresie Mody18 października w Łodzi wydawnictwo Promedia po raz trzeci organizuje Kongres Mody, imprezę biznesową dla firm, które chcą skutecznie działać i budować silną pozycję w branży fashion. Spotkanie jest adresowane zarówno do producentów, eksporterów, importerów oraz sieci handlowych, jak i projektantów. Jako prelegentka III Kongresu Mody wystąpi m.in. Marlena Woolford, światowej klasy ekspertka w dziedzinie zarządzania i marketingu w tej branży.
0 1 0 6.10.2011Instytut Rozwoju Reklamy po raz kolejny dla marki VerbenaW listopadzie rusza przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy kampania promująca markę Verbena. To druga realizacja agencji dla tej marki.
0 1 0 6.10.2011Great Open House dla FujiFilmAgencja Great Open House organizuje cykl gier miejskich „Znajdź X”, których celem jest promocja nowego produktu Fuji – aparatu Fujifilm FinePix X10. Gry miejskie odbędą się 8 października, równocześnie w pięciu miastach Polski.