0 1 0 0 0 12.05.2011BOŚ Bank wybral agencję reklamowąPrzetarg zorganizowany przez Bank Ochrony Środowiska wygrała agencja Fat Baby. W szranki stanęły cztery agencje, które zaprezentowały propozycje rozwinięcia przyjętej w ubiegłym roku strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych dla banku.
0 1 0 0 0 11.05.2011Zmiana butelki Jim Beam BlackNowa butelka burbonu Jim Beam Black, widoczna na półkach od kwietnia, zaprojektowana została przez amerykańską agencję LPK w zgodzie z najnowszymi trendami we wzornictwie produktów alkoholowych z segmentu premium. Zmianie opakowania trunku towarzyszy także nowe hasło: „Sześć lat. Składnikiem perfekcji jest czas”.
0 2 0 0 0 11.05.2011Kampania telewizyjna lodów AugustoRozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna lodów Augusto – marki firmy Kilargo. Trzydziestosekundowe spoty są emitowane w kanałach tematycznych grupy TVN, TVP, Polsatu, Discovery oraz w 40 wybranych kanałach At Media.
0 1 0 0 0 11.05.2011Hoop Polska wybiera Brand Place do obsługi marki PaolaMarka syropów Paola będzie pierwszą, której obsługę full service podejmie agencja reklamowa Brand Place. Decyzja jest wynikiem przetargu na strategię komunikacji dotyczącej marki Paola. Brały w nim również udział agencje: Handmade, Legend Group, S4 i dotychczas obsługująca markę agencja Schulz.
0 2 0 0 0 11.05.2011JWT przedstawia Brand Toys – narzędzie do portretowania marekJak wyglądałaby zabawka przedstawiająca Google? Czym Nokia różniłaby się od Facebooka? Czy maskotka przedstawiająca HSBC stworzona w Chinach byłaby zupełnie inna od tej powstałej w USA? Odpowiedzi na takie pytania przynosi Brand Toys – nowe narzędzie do portretowania marek, opracowane przez agencję JWT. Pozwala ono na porównywanie charakterów i osobowości ponad 3000 marek na świecie.
0 1 0 0 0 11.05.2011BNP Paribas – pod nową nazwą i markąOd maja bank działa już pod nową nazwą formalno-prawną: „BNP Paribas Bank Polska SA”. Na jego placówkach pojawia się nowe oznakowanie „BNP Paribas”. Wymiana logo na 230 oddziałach banku rozpoczęła się z końcem kwietnia, natomiast cały proces rebrandingu zostanie sfinalizowany w trzecim kwartale bieżącego roku.
0 3 0 0 1 11.05.2011Polskie uczelnie w rankingu NescafePowstała druga edycja rankingu polskich uczelni wyższych, któremu patronuje marka Nescafe 3in1. Badaniem opinii przeprowadzonym przez dział badań NK.pl objęto ponad 10 tys. osób – studentów i absolwentów ponad 150 uczelni publicznych i prywatnych oraz tegorocznych maturzystów. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się do mediowy MEC: Interaction, który odpowiadał również za przygotowanie funkcjonalności i kreację strony internetowej.
0 1 0 0 0 11.05.2011Rowery Kross promowane w radiu i Internecie„Dwa rowery – jedna pasja” to hasło wizerunkowej kampanii online firmy Kross – polskiego producenta rowerów. Stanowi ona wsparcie działań reklamowych marki na antenie Radia Zet. Kreacje reklamowe pojawiają się m.in. na popularnych Demotywatorach. Akcję realizuje w ramach kompleksowej obsługi online marki Kross agencja interaktywna Byss.pl.
0 1 0 0 2 11.05.2011Konsolidacja submarek PlusaŚwiatowym trendem na rynkach nasyconych jest tworzenie marek monolitycznych. Wpisuje się w niego również marka Plus, która konsoliduje wszystkie swoje submarki. Towarzyszy temu nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert.
0 1 0 0 0 11.05.2011Internetowa kampania „Przymierz się do nowego Volkswagena”Nowa oferta Volkswagena na 2011 rok to temat kampanii online „Przymierz się do nowego Volkswagena”. Jej realizatorem jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.