0 4 0 0 0 5.05.2011Niepasteryzowane piwa Grupy Żywiec promowane w miejscach sprzedażyAgencja Men at Work przygotowała materiały POS wspierające wprowadzenie na rynek marek: Specjal Niepasteryzowane, Królewskie Niepasteryzowane oraz Leżajsk Niepasteryzowane z portfolio Grupy Żywiec.
0 1 0 0 0 5.05.2011Oceny dostawców w badaniu satysfakcji sieci handlowychUnilever okazał się najwyżej ocenianym dostawcą w branży spożywczej w badaniu satysfakcji sieci handlowych – detalicznych i hurtowych – dotyczącym współpracy z wybranymi producentami FMCG. Badanie ankietowe przeprowadziła w grudniu 2010 r. firma Nielsen. W badaniu wzięły udział największe sieci detaliczne i hurtowe w Polsce, m.in. Tesco, Carrefour, Auchan, Netto, Biedronka.
0 1 0 0 0 5.05.2011Odświeżacze powietrza w dużym formacieNa nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, ruszyła kampania wizerunkowa nowego produktu marki Wunder-Baum.Akcja ma na celu odświeżenie marki i utrzymanie jej wysokiego poziomu świadomości wśród odbiorców.
0 1 0 0 0 5.05.2011Nowy gracz na rynku marketingu farmaceutycznegoNa rynek wchodzi Redpharma, nowa agencja typu full service specjalizująca się w marketingu farmaceutycznym. Zespół powstał w 2011 roku jako struktura wydzielona z agencji Redshoes.
0 1 0 0 0 5.05.2011Internetowa kampania reklamowa pkt.plSpółka pkt.pl – właściciel internetowej wyszukiwarki firm, instytucji i produktów – rozpoczęła nową kampanię reklamową online „Umów się z doradcą!”. Celem działań jest promocja kompleksowej oferty pkt.pl, umożliwiającej przedsiębiorcom z sektora MŚP skuteczną komunikację z klientami za pomocą rozwiązań internetowych.
0 1 0 0 1 5.05.2011Marka Kleenex wchodzi na polski rynekKimberly-Clark wprowadza na polski rynek znaną na całym świecie markę Kleenex. Rebranding rozpocznie się w maju, a we wrześniu Kleenex na stałe zastąpi na sklepowych półkach chusteczki Velvet. Kampania z wykorzystaniem mediów szerokozasięgowych planowana jest na początek 2012 roku. W wielu krajach „kleenex” jest wręcz synonimem słowa „chusteczka”.
0 1 0 0 0 5.05.2011Ostatnie dni zgłoszeń do konkursu reklam interaktywnych Mixx Awards Europe 2011Tylko do 13 maja firmy członkowskie IAB Polska mogą nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji konkursu Mixx Awards Europe 2011. Nagrodzone zostaną w nim najlepsze kampanie reklamowe i marketingowe zrealizowane w Internecie. Mixx Awards Europe 2011 jest częścią Interact Congress – konferencji branży interaktywnej w Europie, która odbędzie się w dniach 8–9 czerwca w Barcelonie.
0 1 0 0 0 5.05.2011Oglądalność TV Puls rośnieWyniki oglądalności telewizji Puls były w kwietniu o 6,79 proc. wyższe w porównaniu do 2010 roku. W grupie 4+ stacja osiągnęła 1,73 proc. W ciągu dwóch lat (od stycznia 2009 roku do stycznia 2011 roku) oglądalność stacji wzrosła o 234 proc..
0 1 0 0 0 5.05.2011Nowa agencja marketingowa na rynkuAgencja Empty Room specjalizuje się w komunikacji adresowanej do mediów i klientów zainteresowanych wzornictwem, wspierając firmy i projekty, które uznają design za kluczowy element komunikacji. Wśród klientów agencji znajduje się między innymi firma Muji Polska.
0 1 0 0 0 5.05.2011Nowy system zarządzania mobilnymi kampaniami marketingowymiTieto Poland wprowadza na rynek nowy system zarządzania mobilnymi kampaniami marketingowymi. Tieto AdPlatform przeznaczony jest do dystrybucji personalizowanych treści reklamowych wśród użytkowników smartfonów jak i zwykłych telefonów komórkowych.