0 1 0 0 0 25.03.2024Hand Made z komunikacją dla słowackiego AllegroAgencja reklamowa Hand Made wspiera serwis Allegro w komunikacji wdrażającej markę na rynek słowacki.
2 1 0 0 0 25.03.2024Reklama Under Armour stworzona przez AI krytykowana za wykorzystywanie pracy twórców wcześniejszego spotuW spocie Under Armour stworzonym przez AI pojawia się brytyjski bokser Anthony Joshua. Padły pytania o wykorzystanie pracy twórców poprzedniej reklamy marki z tym samym sportowcem.
0 1 0 0 0 25.03.2024Brakuje komunikacji między klientami i agencjami – wyniki ankiety Cannes Lions „State of Creativity”Komunikacja między firmami a dostawcami usług marketingowych jest słaba. Sytuację można nawet nazwać załamaniem komunikacyjnym. Takie wyniki przyniosła doroczna ankieta Cannes Lions „State of Creativity”.
0 1 0 0 0 24.03.2024Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i BoskoNetflix rozstrzygnął przetarg na PR i komunikację. Wygrały agencje K+PR oraz Bosko, które od marca 2024 r. obsługują platformę streamingową.
0 3 0 0 0 22.03.2024Franciszek Georgiew, założyciel agencji Tigers, inwestuje w kancelarię Sawicki LegalFranciszek Georgiew, założyciel agencji marketingowej Tigers oraz holdingu XXII Ventures, w skład którego wchodzą firmy, takie jak Huqiao, Automation House i Experiment 5M, inwestuje w kolejną spółkę. Jest nią kancelaria prawna Sawicki Legal.
1 3 0 0 0 22.03.2024„Chrupnij życie” – nowa platforma komunikacji marki NussbeisserNowa platforma komunikacji to pierwsze działanie przygotowane dla marki czekolad Nussbeisser przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe.
0 4 0 0 0 22.03.2024Rośnie płatny streaming, Netflix marką pierwszego wyboru, torrenty stabilną niszą. Wavemaker VideoTrack 8Kilkanaście milionów Polaków korzysta z subskrypcji VOD, niemal co trzecia subskrypcja kupowana jest w ramach oferty operatorów płatnej TV – pokazuje VideoTrack 8, badanie agencji Wavemaker. Netflix pozostaje polskim love brandem, cenionym za liczbę nowości. Zmiany w jego podejściu do współdzielenia konta obrazuje mniejsza popularność „spółdzielni subskrypcyjnych” w Polsce.
0 1 0 0 0 22.03.2024Webinar „Jak tworzyć markę w duchu ESG?” już 26 marca26 marca godz. 14:00–15:30 odbędzie się bezpłatny webinar „Jak tworzyć markę w duchu ESG?”. Organizuje go agencja Admind. Wezmą w nim udział przedstawiciele organizacji certyfikowanych B Corp: Monika Nachyła (Abris Capital Partners), Paweł Niziński (Goodbrand/Better), Mateusz Zabierowski (CEO Admind Branding & Communications).
0 1 0 0 0 22.03.2024Preferencje śniadaniowe pracowników biurowców – badanieFirma MójCatering przeprowadziła badanie preferencji śniadaniowych pracowników budynków biurowych Adgar Poland. Przez pięć tygodni badani wybierali dania przygotowane przez dietetyków.
0 1 0 0 0 22.03.2024Gemini Holding powierzył swoją kreację i PR korporacyjny agencji ValkeaFirma deweloperska Gemini Holding, zarządzająca centrami handlowymi: Gemini Park Tarnów, Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy, postawiła na współpracę z agencją Valkea. Holding powierzył agencji wprowadzenie nowej linii kreatywnej w dwóch centrach oraz działania z zakresu PR-u korporacyjnego.