0 1 0 0 0 6.06.2011Etiudy filmowe promujące markęPanasonic rozpoczyna kampanię reklamową aparatu fotograficznego Lumix TZ20. Siedmiu młodych filmowców, siedem aparatów fotograficznych i siedem etiud filmowych o tym, jak uchwycić najlepszy moment. Wokół ich dzieł zbudowano całą strategię komunikacji.
1 1 0 0 0 6.06.2011Michał Żebrowski w nowej kampanii reklamowej (wideo)„Dołącz do nas. Przejdź na Eneę” – tak brzmi hasło rozpoczynającej się dziś kampanii jednej z największych firm energetycznych w Polsce. W adresowanej do klientów biznesowych akcji reklamowej występuje ambasador marki, Michał Żebrowski.
0 1 0 0 0 6.06.2011Przemysław Saleta twarzą agencji interaktywnejWrocławska agencja interaktywna Virtual Development zmienia wizerunek. Twarzą kampanii został utytułowany polski bokser – Przemysław Saleta.
0 1 0 0 0 6.06.2011Liderzy rynku na Gifts Exclusive 2011Liderzy rynku artykułów promocyjnych potwierdzili swój udział w targach Gifts Exclusive 2011. Impreza, która odbędzie się 14 i 15 września w Warszawie, zgromadzić ma czołowych dostawców i importerów upominków reklamowych.
0 1 0 0 0 6.06.2011„Pełna gotowość na każdym froncie”Philips Polska rozpoczyna dziś kampanię, której hasłem przewodnim jest „Pełna gotowość na każdym froncie”. Celem jej jest edukacja mężczyzn w zakresie przycinania i golenia zbędnego owłosienia, a także zaprezentowanie dostępnych produktów Philipsa.
0 1 0 0 0 6.06.2011Kim są polscy blogerzy? Wyniki badań polskiej blogosfery55% blogerów to kobiety, a najliczniejszą grupę wśród twórców blogów stanowią osoby z wyższym wykształceniem, mające od 25 do 30 lat. Jednocześnie 33% blogerów uważa się za dziennikarzy. To tylko niektóre wnioski z badań przeprowadzonych przez Marka Jeleśniańskiego, dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Oxido i blogera.
0 1 0 0 10 6.06.2011„Za darmo” – nowa książka Chrisa AndersonaSpołeczny Instytut Wydawniczy Znak wydał książkę Chrisa Andersona „Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen”. Anderson to redaktor naczelny wpływowego magazynu „Wired”, autor koncepcji długiego ogona, opisującej istotne zjawiska ekonomii w Internecie. W nowej książce, która natychmiast po publikacji w 2009 r. wzbudziła szeroką dyskusję, przedstawia modele darmowego lub niemal darmowego dostępu do dóbr w dobie Internetu. W modelach tych nie skupia się wyłącznie na dystrybucji dóbr cyfrowych, ale przedstawia zagadnienia związane z wpływem innowacji na dostępność produktów „rzeczywistych”. Lektura obowiązkowa!
0 1 0 0 0 5.06.2011Będziemy kupować więcej artykułów spożywczych w Internecie (raport)Firma badawcza Millward Brown SMG/KRC na zlecenie internetowego supermarketu Fresh24.pl zapytała polskich internautów o ich zwyczaje i przekonania związane z zakupami – tymi tradycyjnymi i tymi w Sieci. Tylko 23% Polaków dokonało kupna jakiegokolwiek towaru lub usługi przez Internet.
0 1 0 0 0 5.06.2011Można porównać dane agencji PR (raport)Dane dotyczące przychodów, klientów, liczby pracowników i zdobytych nagród – te informacje można znaleźć w zestawieniu agencji PR należących do Związku Firm Public Relations, przygotowanym przez KPMG Audyt na zlecenie ZFPR.
1 1 0 0 6 5.06.2011Jan Nowicki w reklamie T-Mobile (wideo)„Chwile, które łączą” to hasło marki T-Mobile oraz główne przesłanie kampanii reklamowej, która wprowadza ją na polski rynek. Przygotowany w ramach kampanii 90-sekundowy spot reklamowy z udziałem Jana Nowickiego ma ilustrować to hasło.