0 1 0 0 0 15.06.2011Primavera w społecznościachMarka wody źródlanej Primavera aktywizuje grupę docelową w mediach społecznościowych. Wzbogaca w ten sposób standardowe działania reklamowe (telewizja, prasa, OOH).
0 2 0 0 2 15.06.2011Redd’s powołuje Ambasadę CiekawościOlga Frycz, Karolina Gliniecka i Zuzanna Ziomecka wejdą w skład Ambasady Ciekawości Redd’s, której celem będzie „inspirowanie Polek do rozwijania w sobie ciekawości świata”. Elementem dodatkowo angażującym konsumentki będzie konkurs, w którym nagrodą jest realizacja pomysłu jednej z nich.
0 1 0 0 0 15.06.2011Wader-Woźniak z OmniProFirma Wader-Woźniak, producent zabawek dla najmłodszych dzieci, podpisała umowę o współpracy z agencją PR OmniPro. Firma powierzyła agencji prowadzenie relacji z mediami oraz komunikację w social media.
0 1 0 0 0 15.06.2011Patrycja Michońska-Dynek została dyrektorem programowym Radia Plus WarszawaBędzie odpowiedzialna za to, by powstający w zgodzie z koncesją program Radia Plus Warszawa spełniał równocześnie twarde kryteria komercyjnego rynku radiowego. To nowe stanowisko w strukturach stacji. Wcześniej odpowiedzialność za program była jednym z obowiązków dyrektora stacji.
0 1 0 0 0 15.06.2011Twoja pupa spędza czas na FacebookuSymetria Creative uruchomiła na Facebooku fan page promujący serwis własny Vitalia.pl. Profil prowadzony jest przez niecodzienną bohaterkę marki – „Twoją pupę”. Ten wybór jest uzasadniony. Jak wyjaśniają twórcy serwisu: „któż lepiej może zachęcić do zdrowego trybu życia, zakupu diety lub uprawiania fitness (a to oferuje serwis), niż nasza własna »pupa«, na której dość szybko odbijają się efekty nadmiernego podjadania i braku ruchu”.
0 1 0 0 0 15.06.2011Zmiana strategii GG Network wobec GaduAIRZarząd GG Network podjął decyzję o zmianie strategii spółki wobec prowadzonej przez nią usługi telefonii komórkowej GaduAIR. W ocenie spółki sieć w obecnym modelu biznesowym nie pozwala na osiągnięcie zakładanych celów.
1 1 0 0 0 15.06.2011Nowa kampania promocyjna Beko na lato (wideo)15 czerwca rusza kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką pod hasłem „Beko chłodzi i nagrodzi”. Działania ATL obejmą telewizję, prasę branżową, radio, Internet oraz materiały POS.
0 1 0 0 0 15.06.2011Pierwsza stacja stworzona do naziemnej telewizji cyfrowejNajnowsza polska ogólnodostępna stacja telewizyjna – TV 6 rozpoczęła swoje nadawanie o godzinie 17: 00 30 maja 2011 roku, jako pierwsza polska stacja stworzona specjalnie z myślą o naziemnej telewizji cyfrowej. Sygnał Szóstki nadawany jest za pośrednictwem Multipleksu 2, który do końca lipca 2011 obejmie swoim zasięgiem obszar zamieszkiwany przez ponad 87% mieszkańców Polski.
0 1 0 0 0 15.06.2011Ciszewski Financial Communications dla BNP ParibasAgencja Ciszewski Financial Communications rozpoczęła kompleksową współpracę z BNP Paribas. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Współpraca obejmuje doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym m.in. opracowywanie koncepcji działań PR dla poszczególnych produktów oraz projektowe wsparcie biura prasowego.
0 1 0 0 0 14.06.2011Rebranding Hot OilNowa identyfikacja wizualna marki odzieżowej Hot Oil związana jest z rozwojem emocjonalnym jej grupy docelowej – konsumentów w wieku 7–14 lat. Wprowadzone rozwiązanie opiera się na zmiennym i plastycznym elemencie w logo – emotikonie, który będzie nośnikiem emocji dopasowywanym w zależności od nastroju komunikacji.