1 1 0 0 0 13.07.2011Rusza kampania plastrów Nexcare 360° od 3M (wideo)„Nexcare aktywnie goi” – pod tym hasłem wystartowała kampania reklamowa 3M Poland promująca plastry opatrunkowe Nexcare 360°. Najnowszy spot reklamowy 3M podkreśla zalety 360-stopniowej ochrony plastrów Nexcare. Dzięki ich kształtom i elastycznemu materiałowi, z którego zostały wykonane, są szczególnie przydatne osobom lubiącym czynny wypoczynek narażonym na wszelkiego rodzaju rany.
0 1 0 0 0 13.07.2011San Markos dla marki TermisilSan Markos zrealizuje kampanię wizerunkową dla marki Termisil. Marka Termisil (szkło żaroodporne) jest znana w 40 krajach, między innymi w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Rosji. Producent dąży do uzyskania pozycji światowego lidera w produkcji szkła żaroodpornego.
1 2 0 0 0 13.07.2011Nowa kampania Krajowego Centrum ds. AIDS (wideo)Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło kampanię promującą testowanie w kierunku HIV. Działania prowadzone w tym oraz kolejnym roku stanowią kontynuację i wzmocnienie kampanii realizowanej w 2010 i 2011 roku – „Wiedza ratuje życie".
0 1 0 0 0 13.07.2011Produkt placement z nadgryzionym jabłkiemPowstała firma oferująca product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzenia Apple
0 1 0 0 0 13.07.2011NK z nowymi produktami reklamowymi i nowym cennikiemNasza Klasa opublikowała nowy cennik usług marketingowych, który zacznie obowiązywać od 1 września. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim nowej oferty produktowej.
0 1 0 0 0 12.07.2011Wzrost globalnych wydatków reklamowychGlobalne wydatki na reklamę w pierwszym kwartale tego roku zwiększyły się o 8,8 proc. To efekt wzrostu nakładów na reklamę telewizyjną i boomu inwestycyjnego na rynkach Azji i Ameryki Południowej. Na każde 10 dolarów wydanych na świecie na reklamę, aż 6,5 przeznaczone jest na spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 12.07.2011Rekordowe Złote Spinacze 2011Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy wpłynęło 178 zgłoszeń – to nowy rekord konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce. Projekty będą rywalizować w 19 kategoriach, w tym 16 głównych i 3 specjalnych.
0 1 0 0 0 12.07.2011Polski abonent niechętnie zmienia operatoraCzy Polak jest wiernym abonentem? Okazuje się, że raczej tak. Tylko 12 proc. polskich użytkowników telefonii komórkowej zmieniło operatora w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 12.07.2011Lubimy pracować, ale u najlepszychŚrednio tylko połowa pracujących Polaków lubi swoje codzienne zadania. Z przyjemnością zawodowe obowiązki wykonuje natomiast prawie ¾ pracowników zatrudnionych przez firmy, które mogą poszczycić się mianem najlepszego pracodawcy – wynika z badania międzynarodowej firmy doradczej i outsourcingowej Aon Hewitt.
0 1 0 0 0 12.07.2011Małaszyński, Dorociński, Trzepiecińska i inni na starcie I Biegu Filmowego17 lipca wystartuje I Bieg Filmowy w Wałczu. Zawodnikami będą m.in.: Małgorzata Ostrowska-Królikowska wraz z mężem Pawłem Królikowskim, Paweł Małaszyński, Marcin Dorociński, Agnieszka Sitek, Joanna Trzepiecińska oraz mistrzowie sportu – Artur Partyka, Sebastian Chmara i Andrzej Supron. Wydarzenie będzie komentował Marcin Rosłoń – dziennikarz sportowy Canal+. Sponsorem wydarzenia jest marka Adidas.