0 1 0 0 0 21.07.2011On Board PR dla Canal +Agencja On Board PR Ecco Network zwyciężyła w przetargu na prowadzenie działań public relations oraz doradztwo komunikacyjne dla stacji Canal +.
0 1 0 0 0 21.07.2011Tancerka twarzą kampanii marek odzieżowychTwarzą jesienno-zimowej kampanii reklamowej marek Top Secret, Troll, Drywash jest Dorota Czaja – aktorka, tancerka, modelka. Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Muzycznego w Warszawie, ostatnio kojarzona z serialem „Tancerze”.
0 1 0 0 0 21.07.2011Gemius wchodzi do SerbiiGemius, lider w dziedzinie badań internetowych i ABC Srbija podpisały długoterminową umowę o współpracy w zakresie pomiaru widowni internetowej. Serbia jest 23 krajem, w którym będzie realizowane badanie gemiusAudience. Zgodnie z podpisaną umową na rynku serbskim badanie widowni internetowej będzie nosiło nazwę ABC gemiusAudience.
1 1 0 0 0 21.07.2011Rusza globalna kampania Reeboka (wideo)Reebok Classics razem z producentem muzycznym i projektantem Swizzem Beatzem zaprezentowali wspólne przedsięwzięcie – kampanię Reethym of Lite. Kampania promuje nową kolekcję odzieży i butów marki, łączącą w sobie miejski styl Reeboka z lekkością i najnowocześniejszymi technologiami, poprzez pokazanie motywu „Reethym of Lite” widzianego okiem samego artysty.
1 1 0 0 0 21.07.2011Nestle oferuje „Becikowe” (wideo)21 lipca rozpoczyna się ogólnopolska loteria Wygraj „Becikowe”, organizowana przez Nestlé Nutrition. Promocja będzie trwała 100 dni – do 28 października 2011 roku. Wsparciem marketingowym loterii będą działania prowadzone m.in. w prasie kobiecej oraz parentingowej, a także w telewizji (m.in. w takich stacjach jak Polsat, TVN i TVP) oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 21.07.2011Internetowa kampania Xenny Extra (wideo)Ruszyła internetowa kampania reklamowa preparatu na zaparcia Xenna Extra. Działania w Sieci są kontynuacją wakacyjnej odsłony spotu telewizyjnego i mają na celu zwrócenie uwagi na fakt, że podczas letnich wyjazdów wiele kobiet doświadcza uciążliwych zaparć, dlatego warto wyposażyć wakacyjną apteczkę w ten środek.
0 1 0 0 6 21.07.2011Wzrasta poziom irytacji reklamąDwuletnia historia pomiaru Wskaźnika Irytacji Reklamą (WIR) przez firmę OMG Metrics wskazuje na obecność trwałego trendu wzrostu poziomu irytacji reklamą. Powodów wzrostu można szukać we wzmożonej emisji m.in. reklam telewizyjnych.
0 1 0 0 0 21.07.2011Novimedia wydaje magazyn pokładowy dla Enter AirAgencja Novimedia Content Publishing podjęła współpracę z Enter Air – największą polską czarterową linią lotniczą, a zarazem drugą największą linią w Polsce. Premierowy, czterdziestoczterostronicowy numer magazynu „Enter Air” trafił do kieszeni foteli ośmiu samolotów floty Enter Air 1 lipca.
0 1 0 0 0 20.07.2011Druga edycja konkursu na intranetyDo 31 lipca można zgłaszać intranety oraz osoby związane z komunikacją wewnętrzną w organizacjach do drugiej edycji konkursu Internale Poland. W pierwszej edycji konkursu wystartowało ponad 40 podmiotów, w tym najważniejsze i największe firmy działające na polskim rynku oraz instytucje samorządowe. Zwycięskie laury i wyróżnienia zdobyły: ING Usługi Finansowe, Kompania Piwowarska, Urząd Miejski w Gliwicach, VB Leasing Polska, Pekao, Allianz Polska, Accenture, Leroy Merlin, PTK Centertel, Budlex Sp. z o.o. oraz Sanofi Aventis.
0 1 0 0 0 20.07.2011LG Electronics z Ciszewski PRFirma LG Electronics Polska od lipca rozpoczęła współpracę z agencją Ciszewski Public Relations. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie działań komunikacyjnych obejmujących konsulting w zakresie przygotowań konceptów, PR produktowy, korporacyjny, a także obsługa medialna wydarzeń specjalnych firmy.